עבור לתוכן

*** 5 שנות אחריות לאנרמקס ***

Featured Replies

פורסם

היי,

במסגרת מאמצי השיווק של רוזטק, וכאות לרצון טוב מצד היצרן, לאחר מסע שכנוע מאחרי הקלעים ובאפן יוצא מהכלל, אנרמקס נעתרה לבקשתנו, למתן אחריות מורחבת לספקי הכח החדשים

מסדרות PRO ו- MODU למשך 5 שנים.

מכיוון שהאחריות הינה למוצרים אותם משווקת חברת רוזטק, אשוב אדגיש ואציין שכל מוצר שלא יובא דרכנו לא יזכה לאחריות מורחבת זו,

וככלל, לא יזכה לכל מתן שירות.

הקפידו לוודא על קיום מדבקת האחריות של רוזטק על גוף הספק.

מצ"ב מכתב היצרן.

Dear Zvika,

We have decided not announce 5-year warranty worldwide as you can refer our reasons as attached. However, as your suggestion, we think it is feasible to execute this policy by region/country. Therefore, we agree you to announce 5-year warranty in your market only, and Enermax will extend our support in repairing

המשך יום נעים

צביקה

פורסם

זה לא רק אצלכם אלה כבר אצל 90% מהחנויות הספק הזה מההתחלה היה אמור להיות עם אחריות 5 שנים !!!

פורסם

יפה.

עכשיו רק חסר כבל SATA נוסף ל-425W, והמידע הסודי - אילו חנויות עובדות איתכם... ואני אזמין :xyxthumbs:

פורסם

צביקה כל הכבוד על היוזמה המאוד ברוכה כמובן....

רק שאלה אחת אלו יהיו 5 שנות אחריות מלאות או 3 שנים +2 על דברים שוליים כמו שעושים די הרבה חברות....

במידה והאחריות מלאה שיחקת אותה מה שבטוח המכירות של הספק יעלו וגם ההמלצות עליו...

פורסם

לאלו שעדיין לא הבחינו בכך, צביקה הנו מנהל (וגם הבעלים) חב' רוזטק - אשר הינה יבואנית רשמית של ספקי Enermax המעולים.

ולעצם העניין : נראה כי חב' Enermax ציינה דיי במפורש כי מצידה יינתן שירות תיקונים ל-5 שנים (וללא הבחנה בין פרקי-זמן כלשהם במהלך תקופת האחריות).

החלק המעניין יותר, לדעתי, הוא נימוקיה של חב' Enermax לגבי ההחלטה על הימנעות מהרחבת האחריות ל-5 שנים ברמה העולמית. ומאידך - סביר להניח כי השיקולים הם כלכליים ביסודם (בשל שיעור הכשלים השנתי המצטבר (AAFR) העשוי להוות פונקציה-מעריכית עולה של שנות-השימוש).

פורסם

שאלתי את TMS והם עובדים עם רוזטק, אהיה שם מחר.

גם אני מעוניין לדעת מה התשובה שלהם לגבי הכבלים שמגיעים עם ה-425W.

פורסם
  • מחבר

leyaniv

כל לקוח שידרוש תוספת של כבל יקבל זאת.

(כרגע מתוך מלאי הספקים שנמצא בארץ, ובשבוע הבא יתקבלו כבלים מהיצרן להשלמת הערכות)

בקש מהמוכר שיספק לך את הכבל מספק אחר (אם יש לו במלאי) ואנו נשלים את הכבל מול החנות.

במקרה של הזמנה חדשה של המוצר, הכבל יסופק כחלק מהערכה.

hw_joe

אציין באפן גורף, ואולי בחסר אחריות, ששני היצרנים המדוברים משתמשים באותם רכיבים מאותם יצרנים ולכן החשש מפני הארכת תקופת האחריות של יצרן X לעומת יצרן Y אינה תקפה בגלל נושא איכות הרכיבים. (אני אוחז בידי נייר עמדה פנימי של החברה בעד ונגד מתן האחריות).

נושא מתן אחריות מורחבת הינו שיקול עיסקי ושיווקי טהור של היצרן.

הכנסה של מותג חדש לשוק, השוואה מול מתחרים, חיסול מתחרים, העדפה שלקוחות לאחר תום האחריות ירכשו ספקים חדשים ועוד כהנה.

ובאשר לרמה הטכנית,

ארך החיים של רכיבים אלקטרונים נמדד בשנים (MTBF), וחישוב ארך חיים ושל מערכת זו הינה נוסחה המכילה את ארך החיים של כל הרכיבים ומחשבת את ההסתברות לכשל של כלל המערכת על בסיס זה.

כיום, כאשר ספקי הכח עובדים בנצילויות גבוהות, קרי הטמפרטורה הפנימית שמפתח הספק כח נמוכה היום יותר מאשר היתה בדגמים קודמים, הדברתורם להגדלת ארך חיי הרכיבים, שכן לטמפ' יש השפעה ישירה על ארך חייהם.

הפריט הקריטי מבחינת ארך החיים, שהוא נקודת הכשל, נמצא במאוורר שהוא רכיב מכני.

היום מאווררים טובים מגיעים בקלות לארך חיים חזוי של 5 שנים+ ומכאן הביטחון לתת אחריות נרחבת (זאת בהתעלם בשיקולים האחרים שפורטו מעלה).

מקווה שהארתי מעט על החלק המעניין.

והחלק הפחות מעניין

צביקה - מנהל ובעלים יחיד

צביקה

פורסם

* ערך ה-MTBF בד"כ נמדד בשעות (ולא בשנים). והוא אכן מהווה, בין היתר, את הבסיס לצפיית ערכי ה-AFR (או Annual Failure Rate - שיעור כשלים שנתי), וה-AAFR (או Accumulated AFR - שיעור כשלים שנתי מצטבר).

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים