החל ממאי: ADSL ללא קו טלפון - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

החל ממאי: ADSL ללא קו טלפון


huber

Recommended Posts

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3515355,00.html

אני מניח שמיוצר לציין שהם חושבים שאנחנו טיפשים - כרגע יש לי קו קל שלהם בדיוק באותו תמחור.

לכל מי שעומד להגיב ב"אני לא נשאר בבזק" - הייתי גם בכבלים והאכילו אותי חול, והרבה (פתחתי על זה ת'רד מאוד מעניין בזמנו למי שמעוניין לחפש), ככה שבזק הם הרע במיעוטו. בארץ לא בוחרים ספק שירות לפי "מי יותר טוב", אלא לפי "מי פחות גרוע", וכרגע לצערנו זוהי .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3515355,00.html

אני מניח שמיוצר לציין שהם חושבים שאנחנו טיפשים - כרגע יש לי קו קל שלהם בדיוק באותו תמחור.

אני מניח שאתה לא יודע לקרוא, הקו קל והקו הרגיל נשארים ללא שינוי הם מספקים קו טלפון בצורה כזאת או אחרת בכל מקרה.

החל ממתי שזה יכנס לתוקף, אתה לא תשלם יותר לא 25 ולא 50 ולא כל דבר אחר בשביל לקבל ADSL כלומר אם כרגע מוכרת 5 מגה לדוגמה ב99 שקל לחודש על התשתית קו ADSL בלבד יעלה 99 ללא כל עלות נוספת הקשורה בהחזקת קו טלפון.

ואני לא יודע מה הבעיה שלך עם HOT אני מכיר הרבה אנשים שמאוד מרוצים מהם, הבעיה היחידה זה בזמן הפסקות חשמל אבל איכות השמע היא הרבה יותר טובה והתעריפים טובים בהרבה מאלה של בעיקר בחבילות משולבות ששמה העלות היא אפסית למדי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תראה, הבעיה בשירות בארץ בכלל היא לא ה"שוטף", אלא הדברים המיוחדים.

ברור שבנאדם שחי במקום שבו התשתית טובה לכאן ולכאן(בזק או הוט) וסובל

מ-0 תקלות מן הסתם יהיה מרוצה גם בהוט וגם בבזק, הבעיה היא שכשיש תקלה

מסויימת במתן אותו שירות וצריך לתקן בעיות או להסדיר עניינים כספיים בצורה

פשוט, העניין הופך לחגיגה של ממש בשתי החברות וכך בעצם מחליטים כאן על חברה,

בדיוק כמו שאמר הובר, הרע במיעוטו.

לגבי ה Naked ADSL שהולך להכנס החודש, לפי מידע פנימי שיש לי,

המחירים ל-naked adsl הולכים להיות כאלה גבוהים, שיהיו עדיפים המחירים הישנים

של קו טלפון עם אחזקה שמולבש עליו גם שירות ADSL.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני כבר שחכתי את המחירים הגבוהים בארץ פר מהירות (דודי בארה"ב משלם אותו מחיר על החבילה שבחתימה שלי כמו שאני משלם על 2.5/0.25) אלה זה שעברתי בהוט ובבזק, וברוב הספקיות בארץ, ובכולם יש בעיות, זה עם פינגים גבוהים לחו"ל, זה עושה שייפינג, פה יש עומס, פה אסור לצרוך יותר מXGB לחודש וכו' וכו', אין לי שום אפשרות לאינטרנט נורמאלי במחיר נורמאלי.

וזה לא שאני גר באמצע שום מקום, אני גר בכפר סבא.

זה מה שבאמת מרתיח אותי, וכל פעם נותנים תירוצים אחרים משרות הלקוחות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ואני לא יודע מה הבעיה שלך עם HOT אני מכיר הרבה אנשים שמאוד מרוצים מהם, הבעיה היחידה זה בזמן הפסקות חשמל אבל איכות השמע היא הרבה יותר טובה והתעריפים טובים בהרבה מאלה של בזק בעיקר בחבילות משולבות ששמה העלות היא אפסית למדי.

הנה הבעייה שלי עם הוט והסיבה למה אני מתרחק מהם כמו מאש - מומלץ לקרוא:

http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=172244.0

גם לבזק יש תקלות טכניות וגם הם לא מושלמים בשירות, אבל הם אפילו לא קרובים למסכת הייסורים שהעבירו אותי בהוט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה המשמעות של התניית שרות בשרות ?

כרגע ירדתי מהטלפון עם השרות לקוחות של וזה לא בידיים שלה ( לבטל את ה - 25 שח' ) כיצד זה יכול להיות שהם מחייבים את הציבור לשלם עבור דבר שהציבור כבר משלם עבורו ?

האם ה" אחזקה " של הקו אינה כרוכה באספקת השרות ? המוקדנית אומרת לי שזה עבור ( התשלום ) עבור הקו , היא לא ידעה לענות לי על השאלה " כיצד הם היתכוונו לספק לי את השירות ( בעבר ) של חיבור האינטרנט .

בקיצור זה לא מסתדר לי הגיונית לשלם להם גם על החיבור וגם על הקו . תמיד הם קראו לזה חיבור לתשתית ופתאום הם רוצים על כסף נוסף - מפני שאם אתה מתנתק זה מה שזה .

אולי למישהו יש הסבר חוקי ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חושב שאתה לא יודע איך מדברים עם שירות לקוחות...

דבר ראשון, הם יכולים להזמין לך טכנאי עוד באותו היום בד"כ, רק צריך ללחוץ מספיק.

לא צועקים - זה גורם לחוסר חשק משווע לעזור.... דיבור אסרטיבי עוזר הרבה יותר.

אני השגתי עוד נקודה חינם (שאני יוכל לחבר גם ממיר לנקודה של האינטרנט), בגלל אסרטיביות.

ולא רק זה, הם באו ביום למחרת...

הכל אפשרי, רק צריך לדעת איך לדרוש מה שאתה רוצה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מדבר על הפן החוקי בלבד

נכון , אם מדברים נכון עם שרות לקוחות אפשר להוציא מהם צ'ופרים ( אני הוצאתי דיסק און קי ,מצלמת ,חבילה מוזלת ואת הטל' של המוקדנית -)

האם זה חוקי ?

זה ניראה שיש כאן תשלום חסוי/מוסתר ? היכן היה החיוב הזה ( אחזקת קו ) לפני כן

כאשר כותבים חשבונית ( חשבונית היא הטופס דרישה הדו חודשית שמגיע לתשלום ) צריך להיות מפורט עבור מה משלמים , ( איפה היה הפירוט הזה קודם )

באף מקום לא היה רשום "חבילת על תשתית כך וכה שקלים " ( תמיד החיוב היה מופרד , טלפון לבד ואינטרנט לבד גם בהתקשרות אליהם הם היו אומרים שהתשלום הוא עבור תשתית לאינטרנט ואתה מבין שהתשלום הזה הוא כולל הכול - מה זה פה " חאפר " ) זאת אומרת שהתשלום הזה הוא חדש , אם התשלום הזה חדש אז הוא תוספת אם הוא תוספת אז הוא הגדלה של התשלום אשר סוכם בין הצדדים על חיבור האינטרנט אם הוא הגדלה הוא פריצת חוזה ( גניבה ) אם הוא פריצת חוזה הוא בדין הפרה ( " בוטה של החוזה ,אבל אפי ,- מידבר," ;) ) של החוזה מצד נניח . כך יוצא שגם הם מפירים את החוזה וגם הצרכן צריך לשלם יותר .

אז אולי להבין אני כן ( רק אולי ) וההגדרה הנכונה היא קשה לקבל .

ומה שאני רוצה הוא בפשטות את ההסכם עצמו כלומר לשלם את מה שהתחיבתי ולא את מה שבזק מבין .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...