פורסם 2008 במאי 518 שנים האימיול כל הזמן עושה לי ריסטרט(אני יודע שזה האימיול כי רק כשאימיול דולק זה קורה, עם UTORRENT זה לא קורה), ניסיתי לחפש וירוסים, ספייוורים ולהתקין מחדש.אני צריך אולי גירסה אחרת של אימיול? איזה גרסה טובה יש?
פורסם 2008 במאי 518 שנים emule-project.net גרסא אחרונה יציבה.אם הבעיות ממשיכות גם איתה, תנתח מינידאמפ ותראה מי אחראי על הריסטים (אולי רכיב תוכנה שקשור לרשת, שמושפע מהפעילות של האימיול וכו').
פורסם 2008 במאי 618 שנים מחבר emule-project.net גרסא אחרונה יציבה. אם הבעיות ממשיכות גם איתה, תנתח מינידאמפ ותראה מי אחראי על הריסטים (אולי רכיב תוכנה שקשור לרשת, שמושפע מהפעילות של האימיול וכו'). התקנתי וכבר עובד 4 שעות ברצף.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.