צ'רלטון הסטון נפטר - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

צ'רלטון הסטון נפטר


שניצל

Recommended Posts

לכבוד השחקן האהוב עליי ביותר בכל הזמנים.

מגיל קטן הערצתי את השחקן הזה, גבר שבגברים שיחק בתפקידים רבים ומגוונים בקולנוע ואתמול בגיל 84 נפטר.

ראיתי המון שלו, הסרט הראשון שלו שראיתי היה איש האומגה שהיה סרט מעולה.

גם שאר סרטיו כמו: עשרת הדיברות ובן חור היו יצירות מופת.

2006226083096078646_rs.jpg

השחקן האמריקאי צ'רלטון הסטון מת הבוקר (ראשון) בגיל 84. הסטון הופיע בלמעלה מ-100 , בהם "כוכב הקופים" ו"אל סיד". בסרט "עשרת הדיברות" גילם את משה רבנו ואף תרם את קולו לדיבוב אלוהים בסרט. ב-1959 זכה בפרס האוסקר על גילום התפקיד הראשי בסרט "בן חור". לפני כחמש שנים הודיע הסטון כי הוא חולה במחלת האלצהיימר.

הסטון נולד תחת השם ג'ון צ'רלטון קרטר, אך אימץ את שם משפחתו של אביו החורג. הוא היה פעיל בתנועות לזכויות אדם בשנות ה-60 ולפני שהפך לרפובלקני שמרן, אף השתתף בקמפיינים לנשיאות של המעומדים הדמוקרטים אדליי סטיבנסון וג'ון קנדי.

הסטון שימש כנשיא ההתאחדות האמריקאית לכלי בין השנים 1998 - 2003. את הסעיף השני בחוקה האמריקאית, הכולל את זכותו של כל אזרח לשאת כינה: "חירותה הראשונית של אמריקה, זו המגנה על כל השאר".

הוא הרבה להופיע בכנסים של התאחדות כלי הנשק כשהוא אוחז רובה עתיק מדגם "פלינטלוק, ואף אמר לפעילי התנועה להגבלת נשיאת , כי "לא יקחו ממני את הרובה אלא אם יוציאו אותו מידי הקרות והמתות".

באוגוסט 2002 הסטון פרסם הודעה לעיתונות בה אמר כי הוא לוקה בתסמינים של מחלת האלצהיימר: "אם תראו אותי צועד בחשש או אם לא אצליח להיזכר לפתע בשמכם - תדעו מדוע". הוא המשיך לכהן כנשיא ההתאחדות לכלי למרות גילוי המחלה.

תודה ל-WALLA

כמו צ'רלס אסטון ישנם שחקנים קלאסים נוספים שאני אוהב\אהבתי כמו: צ'רלס ברונסון, יול ברינר, סטיב מקווין, קלינט איסטווד, לי ואן קליף, ג'ון ויין ועוד...

חבר'ה הזמן עף והטובים עמו.

[attachment deleted by admin]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עשרת הדיברות הסרט הזה משנת 1956 ואיזה השקעה חבל על הזמן

למרות שאם היו עושים בדיוק מה שכתוב בתנך. עם הפירושים וכו.. זה היה יותר ענק. אבל מה להם ולעומק .העיקר סרט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...