פורסם 2003 במאי 422 שנים דיברתי עם PCH, כל מי שיש לו את הבעיה, תתקשרו, ואחרי זה תשלחו להם את הכרטיס ביחד עם מכתב שמציין את הבעיה בכרטיס, כוללהתדר ריענון שזה קורה ועוד... אני מבקש מהם שישלחו לי את הATI RETAIL.אני כבר דיברתי אם לאון (מנהל pch) והוא מחליף לי, כי זה לא פר שרצתי אליו לפחות 3 פעמים עם המחשב
פורסם 2003 במאי 422 שנים והם מתחייבים להביא כרטיס אחר? בנתיים זה לא ממש מפריע לי {אני צריך להתאמץ בשביל לראות את הריצודים} אם הבעיה תחמיר אני יחליף את הכרטיס לפני שתיגמר האחריות. לפעמםי צריך להתאמץ בשביל לראות אותם,ולפעמים לא הם נפחתים ככל שמעלים את קצב הריענון
פורסם 2003 במאי 422 שנים אתה יכול להביא לי בבקשה את הטלפון של לאון? או אימייל משהו...אם הם יחליפו לי את הכרטיס מסך, אני מוריד את הכובע ומבטיח לקנות אצלם את המחשב הבא שלי.דרך אגב, תבקש ממנו שיתן לך כרטיס של ATI, לא מזמין צרות... ותגיד לי אם תקבל...
פורסם 2003 במאי 422 שנים אתה יכול להביא לי בבקשה את הטלפון של לאון? או אימייל משהו...אם הם יחליפו לי את הכרטיס מסך, אני מוריד את הכובע ומבטיח לקנות אצלם את המחשב הבא שלי.אמממ הטפלון הרגיל של pch 6728681 פשוט תבקש את לאון
פורסם 2003 במאי 422 שנים המממ באתי לרשום "מעניין, אין לי את הריצודים יותר, בשום קצב ריענון."שמתי על 100,ו 120 הרץ והנה הם מופיעים ..עד לפני כמה זמן הם הופיעו הרבה יותר.. תגידו אולי זה קשור לעובדה שהכרטיס פשוט לוהט? (אין לי דרך למדוד טמפ' עליו)אגב ?מה תפקידו של לאון ב PCH?
פורסם 2003 במאי 422 שנים אני כבר דיברתי אם לאון (מנהל pch) והוא מחליף לי, כי זה לא פר שרצתי אליו לפחות 3 פעמים עם המחשב :
פורסם 2003 במאי 422 שנים ואללה גם לי זה ככה!!! גם לי יש את הגלים האלה!! וגם אני קניתי מPCHARDWARE אבל הנבלות האלה אומרים שאין כרטיס במלאי ואומרים לי להביא להם את הכרטיס שהם ישלחו אותו להחליף ובינתיים הם יתנו ליMX440 חוצפה לא לקנות מהם יותר!! וגם נתנו לי בהתחלה זיכרון דפוק,לא הגדירו את הכרטיס קול כמו שצריך על הלוח אם המחשב נתקע לעיתים קרובות,הם "שכחו" לתת לנו את דהדרייברים של הלוח אם,ונתנו לי דיסק דרייברים של sapphire במקום שלATI,וגם רצו לתת לי בהתחלה ספק גנ'רי של 300 וואט שהמחשב לא היה אפילו נדלק איתו!! ועוד הרבה בעיות שסידרנו תוך כדי ריצה אליהם במשך 3 פעמים לפחות+צעקות שאבא שלי צעק עליהם עכשיו יש רק את הבעיות המז*** האלה בכ. מסך!!!אני מאוד מבקש ממך להזהר בדבריך.בנוסף אני אבקש ממנהלי הפורום לדאוג בבקשה לשפה נאותה בדיונים.בנוגע לכל בעייה שנוצרת אצל הלקוח - מקובל עלי כל דיון שיהיה. אני גם ממליץ להתקשר לחנות,לדבר עם נציג ולהסביר את הבעייה. אני יודע שקשה להגיע אלינו בגלל לחץ שיחות הטלפון, אבל אנחנו מנסים לענות לכולם.במידה והכרטיס כלשהו תקול - הוא חייב להשלח ,לפי הנוהל ,ליבואן להחלפה, במידה ואין כרטיסים כאלה להחלפה במלאי המיידי. ואם אנחנו מטוב ליבנו מציעים ללקוח כרטיס תחליפי ( כגון : גיפורס 4-440 ) לזמן שהכרטיס יוחלף , צריך להגיד תודה, ולא לקלל. אני לא מכיר הרבה חנויות שעושות דבר כזה בשביל הלקוחות שלהן.תמיד יכולות להיות בעיות קטנות וטענות, וצריך לדעת לפתור אותם בהבנה, ולשים לפעמים את עצמך במקום האדם השני - ולא לקלל ישר. אנחנו רק מנסים לעזור לכולם. יש גבול ליכולת הצוות.תודה.
פורסם 2003 במאי 422 שנים אני מאוד מבקש ממך להזהר בדבריך.בנוסף אני אבקש ממנהלי הפורום לדאוג בבקשה לשפה נאותה בדיונים. בנוגע לכל בעייה שנוצרת אצל הלקוח - מקובל עלי כל דיון שיהיה. אני גם ממליץ להתקשר לחנות,לדבר עם נציג ולהסביר את הבעייה. אני יודע שקשה להגיע אלינו בגלל לחץ שיחות הטלפון, אבל אנחנו מנסים לענות לכולם. במידה והכרטיס כלשהו תקול - הוא חייב להשלח ,לפי הנוהל ,ליבואן להחלפה, במידה ואין כרטיסים כאלה להחלפה במלאי המיידי. ואם אנחנו מטוב ליבנו מציעים ללקוח כרטיס תחליפי ( כגון : גיפורס 4-440 ) לזמן שהכרטיס יוחלף , צריך להגיד תודה, ולא לקלל. אני לא מכיר הרבה חנויות שעושות דבר כזה בשביל הלקוחות שלהן. תמיד יכולות להיות בעיות קטנות וטענות, וצריך לדעת לפתור אותם בהבנה, ולשים לפעמים את עצמך במקום האדם השני - ולא לקלל ישר. אנחנו רק מנסים לעזור לכולם. יש גבול ליכולת הצוות. תודה. אני מצטער על הקללות,אבל כמה אפשר אני לא ציפיתי לכול כך הרבה בעיות,אם הייתי סופר אותם הן היו יוכלות להגיע אפילו ל15 במיוחד מחנות ידועה בעל שם טוב כמוכם,זה פשוט איכזב אותי. בכל מקרה אני מחליף את הכרטיס אני מקווה שסוף סוך לא יהיהו בעיות והמחשב יפעל כמו שצריך
פורסם 2003 במאי 422 שנים הפורום הוא אמנם במה להבעת דעות וטלהשמעת סיפורים כאלה או אחרים אבל כל הדברים האלה חייבים להעשות בגבול הטעם הטוב ובצורה מתורבת שתכבד גם את הכותב, ולא משנה החנות או מצב הרוח של המשתמש, קחו את הדבר לתשומת ליבכם ונסו להביע דעה כזו או אחרת בצורה מתורבתת יותר, ללא קללות בבקשה. אבקש מכל הנוגעים בדבר לערוך את הודעותיהם.
פורסם 2003 במאי 422 שנים תגיד יאיר, מעניין אותי לדעת.. איך זה להיות החבר היחידי בפורום שמקבל "מיספור הודעות" ע"י תפקיד המורה ללשון שולה? ההורים השפיעו עד כדי כך שהיית קטן? כי אני מכיר את זה מהבית אבל לפחות אני לא מזרגג לאנשים את השכל על זה 3 פעמים ביום בפורום קבל את זה כביקורת בונה ונסה להפסיק להידחף לת'רדים של אנשים אחרים עם הודעות בטלות מצטער על ההודעה הבטלה הזו שתימחק על ידי אחרי שתראה אותה ;D אני לא מבין את הבעיה שלך. MonoMan שאל מי זה לאון אז הדגשתי את התפקיד שלו אולי אתה לא רואה את ההדגשה.... עריכה- אפשר לדעת אילו הודעות מפריעות לך בדיוק ?
פורסם 2003 במאי 422 שנים אני מצטער על הקללות,אבל כמה אפשר אני לא ציפיתי לכול כך הרבה בעיות,אם הייתי סופר אותם הן היו יוכלות להגיע אפילו ל15 במיוחד מחנות ידועה בעל שם טוב כמוכם,זה פשוט איכזב אותי. בכל מקרה אני מחליף את הכרטיס אני מקווה שסוף סוך לא יהיהו בעיות והמחשב יפעל כמו שצריך אתה רואה. בצורה רגועה ובשפה יפה אפשר להגיע הרבה יותר רחוק. לגבי הכרטיסי 9500 פרו והריצודים. זה בעייה ידועה עם כל הכרטיסים האלה של כל היצרנים. הכרטיסים החדשים האלה צורכים הרבה יותר מתח מכרטיסי מסך ישנים יותר. הבעיה היא - חוסר מתח לכרטיסי החזקים האלה או מתח לא יציב. יש בדרך כלל 2 פתרונות לבעייה : 1. החלפת ספק כוח לספק יותר יציב או בעל הספק יותר גבוהה. 2. חיבור מתח לכרטיס בצורה "ישירה" מן הספק, ולא דרך מפצלי מתח למיניהם דרך הדיסק הקשיח או בשיטות אחרות. כך נפתרות 95 אחוז מהבעיות הללו. במידה והבעייה לא נפתרה כך, וניסית את כל השיטות בדיקה הידועות לך - אנא פנה לחנות, ודרוש תמיכה במסגרת האחריות. אם הכרטיס תקול לא באשמת המשתמש - הוא יוחלף/יתוקן בחינם. במידה והכרטיסים החדשים לא נמצאים במלאי המיידי, ואין באפשרות החנות להחליף "אחד באחד" במקום - במקרים מסויימים הלקוח יקבל כרטיס תחליפי לזמן המתנה לכרטיס מתיקון היבואן ( ולא צריך לראות שום דבר פלילי בזה, כמו שנאמר קודם - להיפך זה פותר את בעיית השבתת המחשב ! ) זהו כל הסיפור רבותיי. תודה.
פורסם 2003 במאי 422 שנים קשה להאמין .... , או יותר נכון עכשיו אני מבין !!ההסבר של הספק וכרטיסי מסך מודרניים .אני לקחתי את הריצודים כמובן מאיליו !!!!! , פו ושם היו מן ריצודים כאלה דיי מעצבנים אבל לא מספיק בשביל שאתלונן , וזה עם ה GFORCE שלי , אבל עכשיו שאני מסתכל אין בכלל ריצודים !!!!!כן , לפני חודש לערך או שלושה שבועות , נשרף לי הספק , למחרת קפצתי ל PCH וקניתי HEC 300W אני חייב לציין שלא שמתי לב מרב שהייתי רגיל לריצודים של הספק הישן ...המחשב היום נטול ריצודים במסך....כניראה שספק כח יותר חשוב ממה שרבים חושבים . :smoke:
פורסם 2003 במאי 422 שנים הרבה אנשים מזניחים את הספק כוח למרות שהוא חלק מאוד מאוד מאוד חשוב במחשבעובדה כל תופעת הריצודים...מומלץ להשקיע בספק איכותי גם אם אינך עוסק באוברקלוקינג...
פורסם 2003 במאי 522 שנים אתה רואה. בצורה רגועה ובשפה יפה אפשר להגיע הרבה יותר רחוק. לגבי הכרטיסי 9500 פרו והריצודים. זה בעייה ידוע אם כל הכרטיסים האלה של כל היצרנים. הכרטיסים החדשים האלה צורכים הרבה יותר מתח מכרטיסי מסך ישנים יותר. הבעיה היא - חוסר מתח לכרטיסי החזקים האלה או מתח לא יציב. יש בדרך כלל 2 פתרונות לבעייה : 1. החלפת ספק כוח לספק יותר יציב או בעל הספק יותר גבוהה. 2. חיבור מתח לכרטיס בצורה "ישירה" מן הספק, ולא דרך מפצלי מתח למיניהם דרך הדיסק הקשיח או בשיטות אחרות. כך נפתרות 95 אחוז מהבעיות הללו. במידה והבעייה לא נפתרה כך, וניסית את כל השיטות בדיקה הידועות לך - אנא פנה לחנות, ודרוש תמיכה במסגרת האחריות. אם הכרטיס תקול לא באשמת המשתמש - הוא יוחלף/יתוקן בחינם. במידה והכרטיסים החדשים לא נמצאים במלאי המיידי, ואין באפשרות החנות להחליף "אחד באחד" במקום - במקרים מסויימים הלקוח יקבל כרטיס תחליפי לזמן המתנה לכרטיס מתיקון היבואן ( ולא צריך לראות שום דבר פלילי בזה, כמו שנאמר קודם - להיפך זה פותר את בעיית השבתת המחשב ! ) זהו כל הסיפור רבותיי. תודה. תודה רבה,זאתי כמעט בטוח הבעייה כי באמת אצלי הכ.מסך מחובר לספק דרך מפצלי מתח שוב תודה אני ממש מקווה שזה יעזור
פורסם 2003 במאי 522 שנים אלכס תודה רבה, קניתי אצלכם את הכרטיס חשבתי שיש בעיה בכרטיס והכל נפתר שחברתי את הכרטיס ישירות לספק כוח ולא דרך מפצל,אתה גדול, תודה תודה תודה ;D
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.