עבור לתוכן

איכות שירות ב PCH?

Featured Replies

פורסם

דווקא קיבלתי שירות טוב מאוד מפיסיהארדוור, ב3 קניות שונות (אמנם יחסית קטנות).

  • תגובות 74
  • צפיות 4.6k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

גם לי לא טרחו לענות לטלפון ועד שענו לי אמרו שיחזרו ולא חזרו, על אימיילים אין בכלל מה לדבר על ההתעלמות.

החנות האולטימטיבית שאגב יש כזאת היא Zigzag וכל הצוות שלה .. שפשוט כיף לי לקנות שם ולהם אכפת מהלקוחות כמו שלא ראיתי באף חנות אונליין בארץ, אם זה משלוחים ואם זה ליידע אותי בזמינות המוצר ובזמן אספקה מהספק (במידה ולא קיים במלאי) אני לא האמנתי אישית :smoke:

אכן, שירות לא מהעולם הזה:)

פורסם

אז ככה,

כמו שכבר הוזכר שלחתי להם 3 מיילים ולא קיבלתי תשובה על אפילו אחד מה שמאוד הכעיס אותי !

התקשרתי לברר על בירור לגבי מוצר מסוים והעבירו אותי בין 3 אנשים שונים (ניתקו לי פעמיים) במשך 20 דקות, עד שסוף סוף

תפסתי מישהי היא אמרה לי שיש מישהו שיכול לענות לי על השאלות והוא בטלפון, שאני אתקשר עוד 15 דקות - אז התקשרתי

עוד פעם התחילה מסכת הטרטורים בטלפון ובסוף שהתקשרתי שוב מסתבר שהם כבר לא עובדים פתאום >:(

לי אישית זה העלה את הסעיף, לא משנה שכל פעם שאני צריך משהו אני מקבל תשובה אחרת אבל בכל אופן בסוף נכנס לי לראש

שאני לא צריך את זה, הם רוצים שירוצו אחריי עכשיו ! אני בשביל עוד 150 שקל מוכן לתת את הכסף לחנות כמו סימפלטק/זיגזאג

ולהיות בטוח שאני אקבל את המוצר ואם תהינה איזה שהן בעיות אני אקבל את היחס המגיע לי בתור לקוח שכרגע הוציא כמה אלפי

שקלים !

פורסם

אני "עשיתי קניות" גם בזיגזג גם ב PCH וגם אצל הדובים...

עם הדובים עוד לא הייתי צריך שום תיקונים או שירות כלשהו אז אני לא יכול לעשנות אבל אני יכול להגיד שהשירות שם פשוט מצויין!!

הספק שלי שרף את הלוח(יענו המחבר 20פינים של הספק נשרף והספק "הותך" ללוח) הם החליפו לי את הלוח בלי לשאול אפילו איך זה קרה...

הם כמובן שאלו בסוף אבל רק מהתעניינות... הם ממש אהבו את זה כולם שם צחקו...

אצל PCH הסיפור קצת אחר....

כבר סיפרתי את זה בפורום אבל לחבר שלי נשרף הביוס והם לא רצו להחליף לו לא את הלוח ולא את הביוס... כי לטענתם הוא עשה אוברקולקינג וזה נשרף כתוצאה מזה... עכשיו זה הגיוני שהביוס ישרף מאוברקלוק?! לי נראה שהגשר הצפוני או המעבד ישרף לפני...

עכשיו זה באמת נשרף בגלל שהוא הכניס את זה הפוך....

אבל באמת שהקניה הבאה שלי (כרטיס מסך) תהיה בזיגזג!

יש להם ממש אחלב חנות(מחירים טובים, שירות טוב, ועובדים ממש טובים) פרט למיקום... "החנות האולטימטיבית"

פורסם

אני דווקא נשרפתי קשות בפנדה.

את המחשב שלי קניתי שם, הוא התעקב יותר מחודש, והגיע לבסוף רק בגלל שנידנדתי להם רבות.

בהזמנה השניה (לא גדולה), בגלל בעיות מלאי לא הגיע המשלוח זמן רב, וגם רק בגלל הנידנוד הענין זז.

בהזמנה השלישית של מערכת שלמה ,שביטלתי לבסוף ,בלי הסבר הם פשוט התעלמו מההזמנה יותר מחודש, וכשלבסוף הבטיחו שיחזרו אלי, כמובן זה לא קרה.

נוסף לזה הם לא עונים לאימיילים הנשלחים דרך האתר למרות שידוע לי שהם מקבלים אותם (משום מה כשהם קשורים לדברים החשובים להם פתאום יש תשובה).

אני חייב לציין שבהזמנה הראשונה קיבלתי מעבד לא תקין, והם בשמחה וללא שאלות החליפו לי אותו, ובאופן כללי כל העובדים נחמדים ,רק כנראה לא מאורגנים.

עכשיו הזמנתי מPCH ,נקווה לטוב.

פורסם

קניתי בPCH את הכרטיס RADEON 9500pro שלSapphire, ויש בו בעיה חמורה של גלים שרצים מלמעלה למטה ולהפך. שלחתי להם את הכרטיס, והם אמרו לי שאין שום בעיה בכרטיס ושלחו לי אותו בחזרה, בלי להחליף לי(הם עיוורים???) הזמנתי טכנאי מוסמך הביתה (150 ש"ח) אחריי זה לקחתי לבדיקה במעבדה (50ש"ח נסיעות) והוא בדק את הכרטיס וקבע כי הוא פגום ויש להחליפו וגם נתן לי מכתב. אם הם לא יסכימו להחליף לי, אני פשוט פונה לתביעות קטנות.

ותובע אותם במחיר הכרטיס+עלויות הבדיקה שעלו לי. >:(

תיכננתי לקנות מחשב חדש, ועל פי היחס שקיבלתי, לPCH אני כבר לא אכנס. >:(

גם אני קניתי אצליהם את הכרטיס וגם לי יש את אותה הבעיה, רוצה לתבוע אותם ביחד? :lol:

פורסם

בלי להתייחס לנושא עצמו הבעיה שתוארה כאן על פסי ריצוד היא בעיה ידועה ואכן אינה קשורה לפריט הספציפי שקיבלתם.

ה"הפרעה" הזאת תהיה בכל הכרטיסים מהדגם הזה של ספיר, כפי שהיא בכל הכרטיסים של חברות אחרות עם בעיה דומה -

לכן דווקא PCH צודקים ואין בעיה ספציפית במוצר שקיבלת, אלא בתופעה שמאפיינת את כרטיסי החברה.

(ולראיה הצטרף עוד אדם אקראי עם אותה בעיה)

הפסים נובעים מהפרעות אלקטרומגנטיות שבאות לידי ביטוי בתצוגה בכרטיסים בהם החברות חסכו קצת באיכות הרכיבים.

(בעיה דומה הייתה ואולי עדיין יש בחלק מהכרטיסים של InnoVision - יש סיבה למה הם עולים פחות)

פורסם

זו לא הבעיה שלי, הבעיה שלי שבכלל לא הייתי צריך לקבל Shappire אלא ATI.

שהזמנתי הם אמרו לי שרק ה-ATI במלאי והיה גם את ה-Sahppire "לא במלאי"

בפחות 70ש"ח, אז הזמנתי את ה-ATI וקבלתי את ה-Sahppire, אז למה אני צריך

להוציא 70ש"ח על כרטיס אחר בזמן שאני מקבל משהו אחר?

אם הייתי מקבל מה שהזמנתי לא הייתה לי הבעיה של הריצודים.

פורסם
  • מחבר

ואפשר להוסיף שעל פי החוק מותר לך להחזיר את הפריט עד 14 יום אם אינך מרוצה ממנו.

פורסם

באריזתו המקורית אלא אם כן לא נעשה בו שימוש בלה בלה בלה

אבל הוא "פגום" אז מותר לך להחזיר.

פורסם

הזמנתי מפנדה את העכבר מייקרוסופט הכחול וחיכיתי...וחיכיתי...וחיכיתי...ואז נכרתי (אחרי 20 ימים)שהוא עדיין לא הגיע!

התקשרתי והם אמרו שהו נשלח ואז תוך שבועיים נוספים הגיע לי העכבר האופטי הזה עם הלחצני כסף שעולה מאה!

ואני שילמתי על עכבר עלחוטי בשווי 300 שקל (ככה זה עלה אז)!

הם נתנו לי 200 שקל זיכוי וכפיצוי הם נתנו לי 50 שקל לקניה הבאה שקניתי איתם זכרונות אצליהם שלמרבה הפעתי הגיעו מהר!

הזמנתי גם מPCH והגיע תוךכמה ימים והם טיפלו בי טוב!

הקטע שבPCH צריך לעשות CHECKOUT באתר והם מתקשרים אחריי יומיים לשאול פרטים והם לא רוצים שתתקשרו אליהם!

פורסם

קניתי בPCH את הכרטיס RADEON 9500pro שלSapphire, ויש בו בעיה חמורה של גלים שרצים מלמעלה למטה ולהפך. שלחתי להם את הכרטיס, והם אמרו לי שאין שום בעיה בכרטיס ושלחו לי אותו בחזרה, בלי להחליף לי(הם עיוורים???) הזמנתי טכנאי מוסמך הביתה (150 ש"ח) אחריי זה לקחתי לבדיקה במעבדה (50ש"ח נסיעות) והוא בדק את הכרטיס וקבע כי הוא פגום ויש להחליפו וגם נתן לי מכתב. אם הם לא יסכימו להחליף לי, אני פשוט פונה לתביעות קטנות.

ותובע אותם במחיר הכרטיס+עלויות הבדיקה שעלו לי. >:(

תיכננתי לקנות מחשב חדש, ועל פי היחס שקיבלתי, לPCH אני כבר לא אכנס. >:(

ואללה גם לי זה ככה!!! גם לי יש את הגלים האלה!! וגם אני קניתי מPCHARDWARE אבל הם אומרים שאין כרטיס במלאי ואומרים לי להביא להם את הכרטיס שהם ישלחו אותו להחליף ובינתיים הם יתנו ליMX440 חוצפה!! וגם נתנו לי בהתחלה זיכרון דפוק,לא הגדירו את הכרטיס קול כמו שצריך על הלוח אם המחשב נתקע לעיתים קרובות,הם "שכחו" לתת לנו את דהדרייברים של הלוח אם,ונתנו לי דיסק דרייברים של sapphire במקום שלATI,וגם רצו לתת לי בהתחלה ספק גנ'רי של 300 וואט שהמחשב לא היה אפילו נדלק איתו!! ועוד הרבה בעיות שסידרנו תוך כדי ריצה אליהם במשך 3 פעמים לפחות+צעקות שאבא שלי צעק עליהם עכשיו יש רק את הבעיות האלה בכ. מסך!!!

פורסם

בלי להתייחס לנושא עצמו הבעיה שתוארה כאן על פסי ריצוד היא בעיה ידועה ואכן אינה קשורה לפריט הספציפי שקיבלתם.

ה"הפרעה" הזאת תהיה בכל הכרטיסים מהדגם הזה של ספיר, כפי שהיא בכל הכרטיסים של חברות אחרות עם בעיה דומה -

לכן דווקא PCH צודקים ואין בעיה ספציפית במוצר שקיבלת, אלא בתופעה שמאפיינת את כרטיסי החברה.

(ולראיה הצטרף עוד אדם אקראי עם אותה בעיה)

הפסים נובעים מהפרעות אלקטרומגנטיות שבאות לידי ביטוי בתצוגה בכרטיסים בהם החברות חסכו קצת באיכות הרכיבים.

(בעיה דומה הייתה ואולי עדיין יש בחלק מהכרטיסים של InnoVision - יש סיבה למה הם עולים פחות)

אני הזמנתי את הכרטיס שלATI!!!! והחלפתי אותו גם פעם אחת כי הוא היה משופשף מאחורה והשני עושה לי ריצודים מעצבנים לא נראה לי שהכרטיסים BULIT BY ATI דפוקים!!

פורסם

גם אני קניתי אצליהם את הכרטיס וגם לי יש את אותה הבעיה, רוצה לתבוע אותם ביחד? :lol:

ואללה גם לך!?!?! זה כבר שלושה אנשים!!...משהו פה מסריח >:(

פורסם
קניתי בPCH את הכרטיס RADEON 9500pro שלSapphire, ויש בו בעיה חמורה של גלים שרצים מלמעלה למטה ולהפך

(האמת היא שהזמנתי ATI OEM אבל אין כזאת חיה אז הכרטיס הוא sapphire )

היו לי את הגלים האלה עכשיו זה הפסיק,לא יודע למה, כנראה שזה בגלל המאווררים הרבים במארז.

לגבי איכות השירות של PCH , קניתי פעם אחת שם, הבחורים שידברתי איתם עשו רושם טוב ונענו לבקשות שלי..

אבל כמובן שלא תמיד יש מזל ובכל חנות יש פשלות.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים