פורסם 2003 במאי 122 שנים היי,תגידו, איך השירות ב PCH? הם לא עונים לאימיילז. וזה עוד לפני שקניתי את המוצר.הנסיון היחיד שלי איתם עד כה היה עם כרטיס קול שהוזמן באתר. הם אפילו לא טרחו להודיעשהמוצר בעיקוב ויגיע רק עוד מספר שבועות. קיוותי שזה משהו יוצא דופן.
פורסם 2003 במאי 222 שנים מחבר אז עשיתי חיפוש וזה בהחלט לא נושא נטחן. פידבק של אנשים פה על חנויות בישראל זה הדבר הכי אדיר שיכול לצאת מפורומים כאלה. הרי איפורמציה טכנית אפשר למצוא בכל מקום...
פורסם 2003 במאי 222 שנים אני קניתי משם מחשב - ותאמת גם לי לקח המון זמן עד שהגיע - והיו עיקובים וכו' אבל בסך הכל אני מרוצה מהם - הם גם פיצו אותי - ונתנו לי את ה 8RGA+ למרות שהזמנתי את ה 8RDA+ כפיצוי על הזמן הארוך בסך הכל אני הייתי מרוצה - למרות שהם לא יודעים להרכיב שמחשב, שילמתי עבור הרכבה והם שמו את הזכרונות על ערוץ אחד - וגם את הכבל שנותן נתונים למהירות הסיבוב של מאוורר ה CPU הם חיברו למקום הלא נכון אבל בסך הכל אני הייתי מרוצה. :saint: :AR15:
פורסם 2003 במאי 222 שנים איזה חנות היא החנות האולמטיבית מבחינת המחיר/שירות/אחריות וכ'ו...(אני מקווה שזה לא שאלה מיותרת ומכשילה)תענו מניסיון!
פורסם 2003 במאי 222 שנים אין חנות אולטימטיבית, החנויות המקוונת לא מחזיקות מלאי, בגלל זה המחיר אצלהם ממש זול, וגם יש עיקובים....חנויות אם מלאי יש להם בדר"כ את השירות הכי טוב....
פורסם 2003 במאי 222 שנים גם לי לא טרחו לענות לטלפון ועד שענו לי אמרו שיחזרו ולא חזרו, על אימיילים אין בכלל מה לדבר על ההתעלמות.החנות האולטימטיבית שאגב יש כזאת היא Zigzag וכל הצוות שלה .. שפשוט כיף לי לקנות שם ולהם אכפת מהלקוחות כמו שלא ראיתי באף חנות אונליין בארץ, אם זה משלוחים ואם זה ליידע אותי בזמינות המוצר ובזמן אספקה מהספק (במידה ולא קיים במלאי) אני לא האמנתי אישית :smoke:
פורסם 2003 במאי 222 שנים היום מרבית החנויות אינן מחזיקות במלאי את כל המוצרים שהן מוכרות אלא רק דברים מסויימים שנמכרים כל הזמן והחנות רואה שיש לפריט דרישה רבה אחרת להחזיק סחורה זה כסף שעולה לאותה חנות לרכוש.עכשיו יש מלא חנויות וכל אחד יכול להגיד מה דעתו עליה ומה הוא חושב.המלצתי היא על החנות "המחשב שלי " שבחולון מדובר בחנות נחמדה עם בעלי מקצוע מהשורה הראשונה ולא סתם אנשי מכירותרמת השירות המיקצועיות האמינות והאחריות מאוד מאוד גבוהה.לגבי המחירים שזה ודאי מעניין רבים ממכם אז המחירים שלהם טובים נכון שיש דברים לפעמים שיתכן ותמצאו יותר זול אבל כשאני קונה משהו אני קונה משהוא טוב זה דבר ראשון ודבר שני אני קונה ממקום טוב אני מעדיף לפעמים לשלם עוד כמה ג'ובות ולדעת שקניתי ממקור אמין ושיש לי למי לפנות בכל שאלה בעיה תקלה מאשר ללכת לקנות מקום כזה או אחר שאכן יעלה לי זול יותר אבל עם יהיה לי משהו אני אצתרך לרוץ אחריהם או לפנות בכוחות עצמי אל אותו משווק/יבואן של המוצר על מנת שיתן לי תמיכה או שיתקן/יחליף לי את המוצר.//אם החנות תרצה לשים את הפרסומת שלה באתר שלנו, היא מוזמנת לפנות אלינו בעצמה//
פורסם 2003 במאי 222 שנים :o איזה פרסום עצבני... חבל שזה בחולון! מישהו מכיר חנות טובה עם מלאי גדול של מוצרים בירושליים?
פורסם 2003 במאי 222 שנים בסך הכל אני הייתי מרוצה - למרות שהם לא יודעים להרכיב שמחשב,שילמתי עבור הרכבה והם שמו את הזכרונות על ערוץ אחד - וגם את הכבל שנותן נתונים למהירות הסיבוב של מאוורר ה CPU הם חיברו למקום הלא נכוןאיך גילית את זה ?והאם הם פיצו אותך על זה ?
פורסם 2003 במאי 222 שנים מחבר עיכובים בטווח זמן מוגדר מראש מקובלים. בדר"כ זה משהו כמו 14 ימי עבודה. אם החנות יודעת שהולך להיות עיכוב היא אמורה להודיע על כך. הרי אם הלקוח יאחר בתשלום או משהו דומה יקח להם בדיוק חמש שניות להרים טלפון, נכון?זה ש PCH לא עונים לאימיילים זה פשוט בדיחה גרועה. זה פחות או יותר אומר שהממשק של החנות דרך הרשת, הוא במקרה הטוב סתם חלטורה. מבחינתי הם הפסידו לקוח. וזה דיי חבל, בסך הכל. האתר שלהם מושקע, יש להם מחירים לא רעים, אבל מה זה שווה אם הקשר שלהם עם הלקוח לוקה (מאוד) בחסר. לא יפתיע אם הם ילכו בעקבות פלונטר.ד"א, שקונים מחנויות קטנות אחריות ישירות מהיבואן יכולה בהחלט להוות יתרון אם החנות נסגרת בתקופת האחריות.
פורסם 2003 במאי 222 שנים קניתי בPCH את הכרטיס RADEON 9500pro שלSapphire, ויש בו בעיה חמורה של גלים שרצים מלמעלה למטה ולהפך. שלחתי להם את הכרטיס, והם אמרו לי שאין שום בעיה בכרטיס ושלחו לי אותו בחזרה, בלי להחליף לי(הם עיוורים???) הזמנתי טכנאי מוסמך הביתה (150 ש"ח) אחריי זה לקחתי לבדיקה במעבדה (50ש"ח נסיעות) והוא בדק את הכרטיס וקבע כי הוא פגום ויש להחליפו וגם נתן לי מכתב. אם הם לא יסכימו להחליף לי, אני פשוט פונה לתביעות קטנות. ותובע אותם במחיר הכרטיס+עלויות הבדיקה שעלו לי. תיכננתי לקנות מחשב חדש, ועל פי היחס שקיבלתי, לPCH אני כבר לא אכנס.
פורסם 2003 במאי 222 שנים לפי מה שאני הבנתי החנויות עם השירות הטוב הן: זיגזאג וsimpletech. מזיגזאג קניתי משהו קטן {100 ש"ח} וקיבלתי שירות מצויין וsimpletech אני מתכוון לקנות אצלם בסביבות ה450 ש"ח ואני בטוח שאני אקבל שירות מעולה
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.