שאלה לגבי תנאי אחריות בכרטיסי מסך.. האם נהוג לתת כרטיס מחודש?? - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלה לגבי תנאי אחריות בכרטיסי מסך.. האם נהוג לתת כרטיס מחודש??


semi-t

Recommended Posts

היי..

כאמור לאבא שלי הלך כרטיס המסך.. היה לו X1950XT..

יום אחרי שהבאנו את הכרטיס לחנות, בעל החנות אמר שהם "שרפו" את הכרטיס ונתנו חזרה ליבואן על מנת שיחליף אותו.

אנו חשבנו שנקבל כרטיס חדש מאותו דגם או אחד מקביל מחברה אחרת או טיפה יותר חדש,

מסתבר שבסוף קיבלנו מהיבואן את אותו דגם הכרטיס, אך כאמור כרטיס אחר ובמצב משומש - כלומר היה בשימוש אצל מישהו ???

יש מצב שזה אותו הכרטיס שנתנו להם להחלפה? כי אני חושב שהם לא "שרפו אותו" ולא נעליים, פשוט השאירו אצלם כמה ימים

את המחשב כדי שנחשוב שהם עשו איתו משהו..

אני מניח שיבואן לא נוהג לשמור אצלו כרטיסים "משומשים" נכון?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפי מה שאני יודע, יתנו לך, במידה ומגיע אחריות כמובן, כרטיס משומש\מתוקן.

זה תלוי במדיניות החנות, יותר נכון במדיניות היבואן של אותה החנות, הרי החנות היא בסה''כ עמדת מכירה של יבואנים, אם היבואן נותן חדש - הרווחת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם הכרטיס היה אצלכם בשימוש לפני שהתפגר, אין סיבה שתקבלו חדש... (אלא אם הכרטיס התפגר תוך שבועיים שלושה, שזה מאוד חריג)

אחריות פירושה-

נתת מוצר תקול, קיבלת מוצר תקין. ליבואנים יש סטוקים של כרטיסים Refub שהוחזרו מסיבה כזו או אחרת, אבל כולם נבדקו והם תקינים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז יש מצב שהיבואן עצמו יחזיק כרטיסים משומשים ויתן כרטיס משומש כחלק מהאחריות?

הכרטיס הוא של ..אני לא יודע בדיוק מי היבואן של החברה ומה תנאיו אבל זה מה שיצא כמסופר..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...