עבור לתוכן

CRYSIS - מדריכים בעיברית לאדיטור.

Featured Replies

פורסם

מדריך 1.0:

שלום כולם!

אני כבר בערך חודשים עובד עם האדיטור הנחמד של CRYSIS והחלטתי לפרסם פה כמה מדריכים שלמדתי.

התוכנה מאוד פשוטה לתיפעול אחרי שלומדים אותה קצת.

המדריכים הם שלי ואין לאף אחד זכות לפרסם אותם תחת שמם או בלי אישור שלי!

מדריך ראשון: יצירת שלב ראשון שלכם!

1) להתחלה יש להתקין את האדיטור שממוקם בתקייה SANDBOX 2 בדיסק של המשחק, עשו זאות.

2) הערה חשובה: לא לעדכן את המשחק לשום גרסה אחרת חוץ מהמקורי, לא 1.1 ולא 1.2. יש בהם באג שקורס כשמנסים להביא אוייבים למפה.

3) או קיי אחרי שפתחתם את התוכנה, תלכו לFILE -> NEW, יופיע לכם חלון כזה:

tziwny1w4u3y.jpg

כמו שאתם רואים סימנתי 2 ריבועים באדום, בריבוע העילון תתנו שם למפה, ובתחתון זה בחירה של גודל המפה שלכם... אנחנו ניבחר 512X512, ולא 1024X1024 כמו שכתוב בתמונה. (פאשלה שלי xD).

לחצו OK ויש לנו מפה ערומה אפשר להגיד.

4) תלכו לסרגל הכלים בראש המסך ולחצו על: TERRAIN -> LIGHING יופיע חלון, בחלון הזה אתם יכולים לשחק עם השמש במשחק... מאיזה כיוון השמש תזרח ולאיפה היא תשקע, ובעיקר אפשריות של השמש, עכשיו בעיקרון בשביל המדריך אנחנו לא צריכים לשנות דבר, אבל אם מישהו רוצה אפשר להוריד טיפה את השמש לאזור יותר נמוך כמו בתמונה, (נותן אפקט יותר יפה):

zmgjmmivqyxg.jpg

תעשו כמו בתמונה וOK.

5) עכשיו נוצר לנו ים, אתם יכולים לעוף במרחב של המשחק עם החצים A,S,D,W, ועם העכבר להביט.

6) עכשיו לכו לTERRAIN שוב והפעם תבחרו בEDITE TERRAIN.

בחלון שניפתח לכם אתם יכולים לבחור גודל מברשת ופשוט לשחק עם זה (זה יוצר את האדמה עליה אנחנו נבנה את המפה שלנו).

עכשיו כשאתם מתחילים לצייר את האדמה סימו לב לכך שיש לכם את הצבע הלבן = גבוהה (ההרים), וצבע שחור = אזור נמוך (חופים וכו..).

תעשו משהו בסיגנון (קליק שמאלי מוסיף אדמה וימני גורעה, פשוט שחקו עם זה).

ktoizzggtmx5.jpg

7) או קיי לאחר שנוצר לנו אי קטן משלנו... אנחנו הולכים לFILE-> GENIRATE SURFECE TEXTURE לא לגעת באפשרויות בחלון שנפתח לכם, רק ללחוץ OK, הכול יהפוך לירוק כזה. אם עשיתם הכול נכון, אתם צריכים לקבל משהו כזה:

nygwq3yz22jh.jpg

8) תשמרו את המפה בFILE-> SAVE וסיגרו את התוכנה, הפעילו אותה שוב והטעינו את המפה שלכם מחדש, לכו לGAME-> SWITCH TO GAME, והופה אתה משחקים בשלב שלכם.

סוף מדריך מספר 1.0, אם יש בעיות ושאלות לפנות אלי בדיון זה.

[br]פורסם בתאריך: 27.03.2008 בשעה 13:18:58


מדריך מספר 2.0

הפעם נעסוק בצמחייה:

פתחו שלב שעשיתם במדריך הקודם (לא חובה אותו אחד, מפה כל שהיא שלכם).

yyywrwzyyzl2.jpg

תעשו לפי התמונות קודם על האייקון של האדמה ואז VEGITATION ועל העץ הקטן, יופיע חלון.

mzjzbtjh1ifh.jpg

בחלון הזה לחצו פעמיים על הריבוע המסומן, והגעתם לספרייה של כל הצמחייה של המשחק, יש לכם שם עשב, עצים, צמחייה ימית ועוד מלא דברים יפים.לשם הפשטות נבחר בTREE-> PALM TREE-> PALM_TREE_LARG_B.CFG לאחר מכן לחצו שוב על העץ הקטן וחזרו על התהליך ותגיעו לחלון עם התקיות מאיפה שבחרתם TREE לראשונה, הפעם אנחנו נבחר בBUSHES-> PALM_BUSH, תפתח לכם תקייה עם 6 קבצים של עצי דקל (קטנים) עלידי מקש CTRL בחרו את 2 הראשונים ועשו OPEN.

תלכו שוב לחלון של הצמחייה הראשי והפעם ניבחר בGROUND_PLANTS-> GRASS-> BIGPATCH_BIG.CFG (זה הקובץ הראשון).

אם שמתם לב אז הבחירות שלכם התאספו בחלון המסומן בתמונה:

xxuzjmtjnyzq.jpg

עכשיו בחלון הזה יש לנו קובץ של עץ (PALM_TREE_LARG_B.CFG) שני קבצים של שיחים, וקובץ של עשב (BIGPATCH_BIG.CFG ).

תבחרו בקובץ של העץ ושני השיחים, בחלון מתחת הופיעו לכם מלא אפשרויות, חפשו את האפשרות של RANDOM ROTATION וסמנו TRUE.

חפשו את האפשרות DENESTY ורשמו שם 10 (יש 1 במקור), זה הפונקצייה שעוסקת בצפיפות הפריטים בשטח מסויים.

וחפשו את האפשרות CAST ו-RESIV SHADOWS ובשניהם TRUE.

עכשיו ביחרו את הקובץ של העשב ועשו את אותו הדבר כמו בקטע הקודם עם העץ והשיחים רק הפעם התעלמו מהDENESTY.

אחריי שסיימתם עשו כמו בתמונה:

jtcj3oknxzyg.jpg

ריבוע ראשון אחראי על הגודל של המברשת והכפתור מציג את המברש בעיגול ירוק כמו בתמונה, עכשיו מה שנותר זה פשוט ללחוץ לחיצות עדינות כל פעם באזור כלשהו ואם הכול הלך כשורה אתם תיראו משהו כזה:

gim3zgmdf2tc.jpg

עכשיו יש עוד מלא אופציות שונות שאפשר לעשות, יש עוד מלא צמחיה שניתן לבחור, פשוט תשתעשעו עם זה.

סוף מדריך 2.0, לשאלות ובעיות לפנות בדיון זה!

[br]פורסם בתאריך: 27.03.2008 בשעה 13:22:49


מדריך מספר 3.0.

הפעם נעסוק בטקסטורות, פתחו מפה שלכם לא משנה איזו.

כדי לעשות טקסטורה יפה נלך ל-TERRAIN -> TEXTURE בחלון שנפתח לעשות לפי התמונה:

atj5oyzztmqr.jpg

לבחור בDEFAULTE ולעשות EDITE SURFECE TYPES-> MATIRIAL EDITOR

בחלון שניפתח לנוות לMATIRILAS ולTERRAIN.

ושם לבחור בPLAINS_FERNS_FLAT, רק לחיצה ולסגור את החלון הזה, איפה שעשינו MATIRIAL EDITOR הפעם אנחנו עושים PICK SELECTION, עושים OK ועוד פעם OK. ותראו מה יצא לכם... תתקרבו לאדמה ותראו או הטקסטורה השתנתה... אם הכול הלך כשורה תראו משהו כזה:

0jviytnzwznm.jpg

סוף מדריך 3.0 לשאולות ובעיות לפנות בדיון הזה!

[br]פורסם בתאריך: 27.03.2008 בשעה 13:24:34


מדריך מספר 4.0

איך לגרום ל-AI (חייל) לתקוף ברגע שהוא רואה אתכם.

1) פתחו מפה כלשהי.

2) עקבו אחרי התמונה ופתחו את הDATA BASE VIEW. (או הכפתור שמסומן באדום).

kzyne2mu2y1j.jpg

3) בחלון שנפתח לכם ללחוץ על "תקייה" (מסומן באדום), יפתח חלון נוסף בחלון תבחרו ASIAN_NEW.XML. ותעשו OPEN.

ngogmzvywnej.jpg

4) סיגרו את החלון של הDATA BASE, ב-ROLLUP BAR תבחרו את הלשונית הראשונה (עם האצבע) ושם ARCHETYPE ENTITY.

5) יופי לכם למטה תקייה ASIAN NEW, לחצו עלייה, תפתח לכם רשימה די ארוכה של אויבי המשחק, אני בחרתי ב-CAMPER\CAMP.

6) בחרו מהרשימה HAVEY PISTOL וגררו אותו לחלון של המפה,ותמקמו את החייל שנוצר לכם על האדמה, השתמשו בכלי SELECT AND MOVE בשביל מיקום טוב.

עכשיו לכו ללפריט הAI -> GENRATE TRIANGULATION.

**הערה: בגירסאות יותר מתקדמות (1.1 ו-1.2) המשחק קורס כשעושים את זה.. לכן זה חשוב שהמשחק יהייה בגרסאתו המקורית.

7) עכשיו כל מה שנותר לעשות הוא לבדוק האם הצליח לכם, לכו לGAME -> SWITCH TO GAME. ותראו איך הקוריאני מגיב :P

זה מה שצריך להיות לכם: קוריאני אגרסיבי משהו:

mlmhnznzztc4.jpg

וזה קוריאני לאחר שהוא התעסק עם הבחור הלא נכון:

znbjltymwqj2.jpg

סוף מדריך מספר 4.0.

לשאלות ובעיות פנו בפורום הזה.

פורסם

תודה על המדריכים!

אבל יש לי שאלה, למה מתי שהוא מסיים לטעון אצלי מפה יש ארור וכל התוכנה נסגרת?

פורסם
  • מחבר

אתה יכול להביא תמונה של השגיאה?

פורסם
  • מחבר

מדריך 5.0

איך להכין מפות HEIGHMAP ממש יפות כמו זאות למשל:

mwetjgzy2n3m.jpg

אוקיי אז מה שאנחנו צריכים זה את התוכנה GEO CONTROL, אפשר להוריד אותה מהלינק:

התוכנה בתשלום אבל יש 30 יום נסיון.

http://rapidshare.com/files/103461673/GeoControl_Demo1.13a_Setup.exe

תורידו ותתקינו את התוכנה ותפתחו אותה.

בתכנה הולכים לTERRAIN PRESETS-> EROSION->ISLAND WITH CLIFFS. (כמו בתמונה).

2u2wzmejkjfy.jpg

יש כמובן עוד אפשרויות, תחקרו את זה אחרכך :)

ליד הכפתור של ה-GENERATE יש גדול מפה, בברירת מחדל זה עומד על 1024, תורידו את זה ל512.

ואז GENERATE (כפתור גדול, אי אפשר לפספס).

ואז התוכנה תתחיל לחשוב ותציג לכם משהו בסיגנון הזה:

z4m4kgvzmmu2.jpg

ואז מה שנותר לעשות זה לעשות EXPORT וזהו!

עושים את זה כך:

TERRAIN-> TERRAIN EXPORT-> RAW (16BIT) FOR CARRARA

שימרו את הקובץ במקום נוח למציאה אחר כך, אפשר לסגור את התוכנה.

כנסו לEDITOR של CRYSIS והתחילו שלב חדש, חשוב!! לבחור גדול של מפה 512, אחרת זה לא יעבוד.

לכו ל-TERRAIN-> EDIT TERRAIN-> IMORT HEIGHMAP ובחרו את הקובץ שנוצר לנו מהתוכנה GEO CONTROL, תעשו OK ותראו מה יצא.

אם עשיתם נכון אתם אמורים לראות משהו בסיגנון.

twmdnki5jozy.jpg

ואחרי זה אתם יכולם להשתמש במדריכים הקודמים שלי להמשך.

בהצלחה!

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים