הפקודה tracert אני צריך הסבר.. - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הפקודה tracert אני צריך הסבר..


devilaz123

Recommended Posts

שלום לכולם אני חדש כאן

אז ככה..יש לי כמה שאלות

קודם כל מה זאת הפקודה tracert ומה היא עושה?

זה כמו ping?

כי דיברתי עם חברה אחת מאנגליה שאני משחק במשחקים שלה והשרת ממוקם בגרמניה..

ואני לא מבין למה הפינג שלי שם במשחק בערך על 300-500 שזה מלא זה צריך להיות משהו כמו 100-250 מקסימום

יש לי 2.5 מגה בזק והחברה הזאתי אחרי שהתלוננתי הם אמרו לי לעשות tracert לאייפי של ההוסט שלהם בגרמניה אז עשיתי ושלחתי להם וסתכלו מה הם

רשמו לי Hi. It seems the cause of your latency is that your data packets are sent all over the world before reaching Frankfurt, where servers are located (the route is something like Tel Aviv - Germany - Netherlands - California - Frankfurt). As you can see, the reason your ping is lower when you play on an American server is that you get enrouted to USA before reaching our server in Europe. We assume other Israeli players are having the same problem. Sadly, there not much we can directly do from here, as the issue is not related with our infrastructure. We can only suggest you contact your ISP and explain your case, eventually providing them the trace you sent us, and see if they can deliver your packets through a more direct route to our server. We remain at your disposal for further clarifications. Thank you for your interest in GameTribe.

והנה התוצאות של הtracert שעשיתי http://www.gametribe.com/gt/profile/support/userUpload/gametribe1.txt

מצפה לתגובות

יום טוב

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פקודת tracert מבצעת trace route לאותה נקודה שאתה רוצה להגיע ובעצם מציגה לך את כל הניתוב שאתה עובד כדי להגיע לנקודת ברשת.

עוד פרטים פה:http://en.wikipedia.org/wiki/Trace_route

מה שהם כתבו לך, אם לא הבנת, זה שכדי להגיע לשרת שלהם אתה עובר חצי מהעולם וחזרה מבחינת peering ובגלל זה יש בעיות של latency שמתבטאות בטח בלאגים אצלך במשחק.

אני לא יודע עד כמה ההצעה לפנות לספק שלך באמת יכולה לעזור אבל אתה מוזמן לנסות ולגלות בעצמך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שמע, אני לא מתווכח איתך אם יש או אין בעיה עם בינ"ל, אני מתווכח אם ה"עובדות" שאתה מציג.

כיוון שאתה מראה חוסר ידיעה בעניין אני אסביר מה טרייס עושה.

trace route זה שליחת ICMP packet אחד אחרי השני כאשר הTTL עולה כל פעם ב1.

TTL (או Time To Live) זה מספר הרשתות (או נתבים) שלפקאט מותר לעבור. PING עם TTL=1 יעצר בנתב הבייתי (או בנתב הראשון של התשתית בכבלים, לחילופין הנתב הראשון של הספקית בADSL).

הקטע הוא שכשפאקט "מת" לפני היעד הנתב/שרת שמחזיק בו שולח הודעה חזרה למחשב שממנו יצא הפאקט ע"מ שידע שהמידע לא הגיע ליעדו. הטרייס בודק כמה זמן לקח משליחת הפאקט עד שמגיעה התשובה "הפאקט מת", כלומר זה לא תשובת פינג. טרייס היא לא פינג!

בגלל איך שהפקודה עובדת אפשר "למפות" את הדרך של המידע למקום מסויים (למרות שהוא יכול להשתנות).

בנוסף לזה אפשר לראות אם יש בעיות בדרך וממי הן נגרמות, אבל צריך לדעת לקרוא נכון.

אז מה הבעיה אם איך שאתה קורא את המידע, DarkMoh? פשוט - הרבה שרתים, בייחוד של ספקיות האינטרנט מתעדפים את מתן תשובה לפינג או "פאקט מת" ככה שהוא יהיה אחרון בסדר העדיפות, לכן מקבלים פתאום תשובה של 600MS משרת של בינ"ל. הסיבה לתעדף תשובות כאלו נמוך היא שזה לא יפריע לפעולה ה"אמיתית" של הנתב/שרת - ניתוב מידע באינטרנט. בגלל הסיבה הזאת, אם רואים "פינגים" גבוהים בטרייס שאח"כ יורדים לטווח התקין זה אומר שאין בעיה. ד"א, אפשר להגיד לשרת/נתב לא לשלוח בכלל תשובה חזרה ואז מה שרואים זה רק כוכביות.

בעיה שאפשר לראות בטרייס זה שפתאום משרת מסוים והלאה הזמן לתשובות ארוך ולא יורד, למשל אם אחד השרתים של בינ"ל היה מחזיר תשובה של 400ms וכל תשובה אחרי זה הייתה גם 400ms ומעלה אז באמת יש בעיה אצלהם.

למרות שלא רואים קפיצה בזמן תשובה אחרי ה"מעקף" הזה לארה"ב, כשמדובר בפאקטים אמיתיים של המשחק ולא של הבדיקה זאת קרוב לוודאי הבעיה. כך גם רשמו לך במכתב.

אני הייתי מציע לך לדבר עם ספקית האינטרנט שלך בכל מקרה כי להם יש יותר השפעה על הניתוב מאשר לך, גם אם לאו דווקא במקרה הזה.

ד"א, כשעשיתי טרייס עכשיו לאותו שרת גם אני עברתי דרך ארה"ב.... מוזר מאוד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הה עכשיו אני מבין..תודה!

אז czar_salad כמה לפי דעתך יהיה לי הפינג במשחק?

והאם יש דרך לגלות זאת בcmd? חוץ מהפקודה ping כי היא לא עובדת על השרת הזה..

תודה לעונים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא, אין דרך לקבל מהשרת הזה פינג כי מי שהגדיר אותו ביטל לו שליחת מענה לפינגים, לכן גם הטרייס לא מגיע עד עליו.

בכל מקרה זה לא משנה לך כי אתה רואה במשחק את הפינג והוא לא תקין.

אז כמו שאמרתי, אין לך יותר מידי שאתה יכול לעשות חוץ מלדבר עם הספקית, אבל שתדע מראש שרוב הסיכויים שאין מה שהם יוכלו לעשות שם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...