** בכורה עולמית - ה-iPod-ים החדשים !!! ** - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

** בכורה עולמית - ה-iPod-ים החדשים !!! **


Chevy

Recommended Posts

המחירים אצל עצמה זה סטאנדארט בכל העולם , וזול כרגיל זה לא , אבל מקבלים יותר בעד אותו כסף , 400 דולר זה ה 15 גיגה , 500 דולר זה ה 30 גיגה , ו300 דולר זה ה 10 גיגה. כמובן בארצנו להוסיף 18 אחוז מע"מ.

מה שמפתיע שהם הצליחו לעשות את זה קצת יותר קל ויותר דק - פחות מ16 מ"מ עובי אם אני לא טועה , אבל סה"כ זו אותה הגברת בשינוי אדרת (יותר סקסית ורזה ;) ) עם תוספת מבורכת של USB2 ועוד כמה דברים שימושיים , באמת לא היה הרבה מה לשנות....

מה שעוד מפתיע אותי , זה שכבר יותר משנה וחצי ועוד לא קיים מתחרה ראוי לשמו - משהו שכל "עשיר" יוכל להעדיף על פני אייפוד , או לפחות זה לא ישנה לו :) , ובינתיים השיגעון סביב האייפוד ממשיך , וקריאייטב הכריזו על ייצור מס' דגמים של במיוחד לאייפוד (נו.. בטח לבן) , ואני חושב שכל הציוד ההקפי הקיים שהספיקו לייצר למכשיר הזה עולה בייחד הרבה יותר מהאייפוד עצמו.... 8)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מבין למה הם ממשיכים להוסיף ולהוסיף GB עוד ועוד. יש לי דיסקמן עם דיסק של 700 ועדיין לא שמעתי את כל השירים בו. אז 30 ואפילו 5 ג'יגה? (לא חוכמה להגיד "בשביל להעביר סרט לחבר" כי הארדיסק פשוט עולה הרבה פחות)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הם לא מוסיפים עוד גיגות - זו הטכנולוגייה שמוסיפה עוד גיגות למקום נתון , וכידוע לך טכנולוגיות ישנות לא מייצרים (כמו שלא תוכל לקנות דיסק רגיל של 10 גיגה), אבל כנראה לא הבנת את הרעיון של האייפוד - זה לא ווקמן, אתה לוקח את כל הסיפרייה איתך ומחליט לשמוע מה שאתה רוצה באותו רגע בדיוק כמו מה שהית עושה בבית (כמו בנסיעה קצרה של יומיים לירושליים שעכשיו חזרתי ממנה - כל יום היה לי חשק שונה לגמריי של איזה לשמוע , אם עוד היתי עם המינידיסק - זה היה הימור של מה לקחת).

עכשיו, 700 מגה זה בערך 10-12 דיסקים , אם הספריית דיסקים שלך (שאני מניח שאתה אוהב אותה) זה באמת 10 12 דיסקים , אז באמת לא תפיק שום יתרון אפילו ממכשיר של 5 גיגה , אבל בעידן הפיראטי של ימינו , לכל אחד יש 30-50 דיסקים לפחות שהוא אוהב (וזה לא אומר שהוא שומע שיר שיר כמו ישראלי שמנצל כל מה שהוא קנה רק בשביל להרגיש טוב עם עצמו :) ) , בתכלס האייפוד אצלי כמעט קבוע יושב על 8 גיגה , ולכן קניתי את ה10 - ידעתי מה הצרכים שלי וממש לא התלהבתי מחברות זולות יותר שהציעו 20 ו 30 גיגה במחיר כביכול יותר משתלם , אני חושב שעם קצת פחות עצלנות אולי היתי יכול להשמיש דגם של 15 , אבל יותר מיזה , זה כנראה לא בשביל הצרכים שלי (200 דיסקים), אני בטוח שיש גם כאלו שימלאו 30 ,

לכן זה יפה שיש מבחר של בין 10 ל 30 גיגה , אבל 700 מגה זה יפה בתור תחליף מעולה לדיסקמן ווקמן וכו - אבל לא בתור תחליף ללהפוך את ספריית המוזיקה לניידת וקומפאקטית (אני גם בבית משתמש באייפוד במקום הקומפאקט - יותר נוח :) ).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אכזבה קשה, עדיין אין אפשרות להקליט...

בכל נגן מהדור האחרון יש את האופציה הזאת ודווקא במכשיר המאד יקר ומשוכלל הזה אין.. על הפנים!

התפוח לא נופל רחוק מהעץ.. (מיקרוסופט?? חח)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

צר לי לשמוע שכנראה המכשיר הזה לא יהיה טוב בשבילך וזה על הפנים בשבילך ומאוד מאכזב אותך, אני בהחלט מבין למה אתה רוצה אחד כזה , אבל תקנה מינידיסק או נגן ארכוס אם אתה רוצה להקליט כשאתה לא בבית - אני מקווה שזה יהיה טוב לך. אחת הסיבות שכנראה הם החליטו לא להכניס אופציית הקלטה זה כנראה מיעוט בדרישה של המשתמשים הקיימים , הם לא יעשו שום צעד התאבדותי ולא ילכו נגד הזרם, וכנראה למה שהם עשו (או לא) יש סיבה טובה. יש גם את העניין של זכויות יוצרים מכשיר ברמת "קלאססה" כזאת לא יכול להרשות לעצמו להיות יותר מדי פרוץ, אבל דרישות לקוחות - אם יש כאלו בכלל - עולות על הכל בסופו של דבר (כמו שכונני די וי די אפילו מכובדים - באים בלי הגנת אזורים) אז סביר להניח - שיכולת הקלטה זה לא משהו שהלקוחות התלוננו עליו או דרשו יותר מדי....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...