עבור לתוכן

BioShock 2 - כל המידע כאן

Featured Replies

פורסם

עריכה:

אותו סרטון שפירסמתי פה קודם רק עם הסברים מפורטים על עקרונות העלילה שמתרחשת 10 שנים אחרי המשחק הראשון

http://www.gametrailers.com/player/47819.html?type=flv

המשחק ניראה הרבה יותר מגוון מהראשון !

עכשיו אני עוד יותר מחכה !!

מעניין אם נשחק את אותו השחקן, כי בסוף המשחק הראשון יש סירטון שמראה איך השחקן מת...

  • תגובות 144
  • צפיות 15.4k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

היה מידע על כך שנשחק בBIG DADY, ולא סתם ביג דדי אלא בראשון שנוצר

פורסם

אם ישחק BIG DADDY זה אומר להגן כל השלבים על בנות 6? למי יש כח לזה... אני מקווה שהיוצרים מסוגלים ליותר

פורסם

זה רק חלק מהמשחק.

פורסם

אם ישחק BIG DADDY זה אומר להגן כל השלבים על בנות 6? למי יש כח לזה... אני מקווה שהיוצרים מסוגלים ליותר

מגינים בחלק מהזמן על הBig Sisters , הן יכולות לשאוב את הADAM (או איך שזה נקרא) ישירות מאנשים וגופות.

  • 2 שבועות מאוחר יותר...
  • 4 שבועות מאוחר יותר...
פורסם

לא הייתי נסחף ואומר שזה מדהים.

זה אמנם נראה טוב, אבל הם יכלו לקוא לזה חבילת הרחבה לביושוק.

הקהל שאהב את המשחק הראשון- יהנה גם מהשני.

לעומת זאת, כל אותם אלה שהתלוננו על משחקיות חוזרת או שלא אהבו את המשחק מסיבה כלשהי- אותם אני לא רואה משתכנעים.

פורסם

זה תמיד ככה בהרחבות או SEQUELS, ככה שזה לא אומר שום דבר רע על המשחק.

פורסם

זה לא בהכרח תמיד ככה.

היו מקרים של משחק ששינה את סביבת המשחק שלו / קיבל משחקיות שונה / הראה הבדלים מהותיים במנוע המשחק, כדוגמת Call of Duty 4 או Fallout 3.

אלה רק שתי דוגמאות מעולות למשחקים שהרחיבו את קהל הגיימרים שלהם, בזכות העובדה שהם לקחו צעד קדימה.

וכמובן שזה לא אומר שום דבר רע על המשחק,

אני רק חושב שלמרות שביושוק 2 יהיה משחק טוב- אין לו את הפוטנציאל להיות הצלחה יותר גדולה מקודמו.

פורסם

לא ממש מסכים לדוגמא של COD4, סה"כ אותו משחק רק עם שינוי תקופה עם קמפיין מושקע יותר ומבוסס עלילה + מולטי ממוקד יותר.

אלו הם שיפורים רציניים אבל אין פה שינוי מהותי.

מה שחשוב בביושוק זה בעיקר האווירה והעלילה לדעתי ולכן אין צורך לשנות את המשחקיות והגרפיקה באופן דרמטי (אבל יהיה נחמד אם הם לא ימחזרו את אותן סביבות משחק).

פורסם

[

היו מקרים של משחק ששינה את סביבת המשחק שלו / קיבל משחקיות שונה / הראה הבדלים מהותיים במנוע המשחק, כדוגמת Call of Duty 4 או Fallout 3.

אלה רק שתי דוגמאות מעולות למשחקים שהרחיבו את קהל הגיימרים שלהם, בזכות העובדה שהם לקחו צעד קדימה.

וכמובן שזה לא אומר שום דבר רע על המשחק,

אני רק חושב שלמרות שביושוק 2 יהיה משחק טוב- אין לו את הפוטנציאל להיות הצלחה יותר גדולה מקודמו.

אני לא מסכים איתך.

CALL OF DUTY 4 נשאר במבנה שלו זהה לקודמיו בסדרה. מאוד ממוקד,מאוד מאוד ליניארי. אפילו השלבים ה"מיוחדים" הם פשוט וורסיה אחרת של שלבים "מיוחדים" שהיו בקודמים. גם אלמנטים נוספים נשארו זהים- כמו לקחת סצינה מסרט מפורסם ולתת לה במה באיזה שלב (בCOD2 או 1 זה היה מבוסס על הסרט "האויב שבשער (על וואסילי הצלף), בCOD4 זה סצינה מBLACKHAWK DOWN . שלא אובן לא נכון-אני חושב שCOD4 הוא יצירת מופת, אבל קשה להגיד שהם שינו שם הרבה- הם פשוט עשו את מה שעשו קודם בצורה יותר קרובה לשלמות. זו המומחיות שלהם. מבחינת סגנון משחק הוא נשאר זהה לחלוטין עוד מימי COD 1. (אם נתעלם מהמולטי פלייר, לגביו אני לא אתווכח.

אגב,תנסה פעם לעצור בCOD4 כשכולם צועקים רוץ. מהר מאוד תראה את כל הפגמים- הגראפיקה פתאום לא מושלמת,האזור משחק מסתכם ב"שביל צר" . והאויבים פשוט באים בצרורות בסנגון הכי ארקיידי שיש. בנוסף כל הסקריפטים המעלפים שקוראים לך על המשחק- פתאום תראה עד כמה הם סקריפטים. בשניה שעוצרים בCOD4 מבינים שלא סתם מלחיצים אותך. לזכותם יאמר שזו הנישה שלהם- להביא חוויה מאוד מהודקת וצרה- אבל כל עוד אתה עובר אותה כמו שהם רוצים שתעבור אותה (רוץ רוץ רוץ) זו נראית חוויה עשירה בתוכן. בסה"כ אני רואה ת COD4 כסרט אקשן. אמנם סרט אקשן מעולה ללא ספק-אבל עדיין לא מעבר לסרט אקשן.

לגבי FALLOUT3...אז דווקא הרבה חסידים של FALLOUT מאוד לא אהבו את כל הרעיון של התלת מימד וזה נראה להם כגימיק שהרס משחקיות שהיו רגילים אליה. שוב, שלא אובן לא נכון, גם את FALLOUT3 מאוד אהבתי. לגביו אתה כן צודק ששינו אותו מקצה לקצה- השינוי הזה לאו דווקא מבורך מבחינת המעריצים השרופים- והוא גם שינוי שהתבקש בגלל עידנים שעברו מאז FALLOUT2 אם היה יוצא באותו סגנון הוא היה פשוט לא רלוונטי להיום.

לגביי ביושוק- שהיא יצירת מופת לדעתי לא פחות- אבל בנוסף גם יצירת אומנות לא קטנה עם שלל מסרים שאם תחפור מספיק במשחק יעלו שאלות פילוסופיות לחפור עליהן.

מבחינתי הגראפיקה ו/או המשחקיות של ביושוק הם בכלל לא הנקודות החזקות שלו- כך שפחות מעניין אותי אם ישאירו אותן כמו שהן ברמת "עושות את העבודה כדי להעביר את הנקודות הבאמת חזקות של המשחק והן: העלילה, ורמת העומק של הדיון שאפשר לפתח עליה.

מבחינתי ביושוק זה המשחק הראשון שמראה את הכיוון של היתרון המובהק של משחק אינטראקטיבי אל מול סרט קולנוע- הסבר:אני מתייחס לטוויסט באמצע המשחק. את שטיפת המוח לא עשו לדמות במשחק/בסרט (דברים שנראו כבר בעבר) אלא לך השחקן- האיש שיושב בבית. באווילות שלך כ"שולט במהלך העיניינים" התנהגת כמו עבד מבלי בכלל לשים על כך הדעת-זו גאוניות ששמורה ליצירות אומנות (עם כל הכבוד לCOD4....).

יש עוד מגוון נושאים ותובנות שעולים אם מתעמקים במשמעויות של מה שקרה שם בעלילה. על טבע העולם- ועל הטבע שלך (השחקן,לא הדמות-שים לב לאבחנה,הטוב/רע כביכול) וכמה שהם משחקים איתו בכלל בלי שתהיה מודע לזה. רוצה עוד אחת? שים לב: נניח ובחרת לשחק אותה "טוב" ... הצלת את כל הילדות- , כי אתה "טוב" ... האם חשבת על כך ש: הדמות היחידה במשחק שלא רוצה להרוג אותך,ולמעשה אם לא תפריע לה היא לא תיגע בך היא הBIGDADDY ... ובמשך כל המשחק אתה עסוק רק בלעשות להם GENOCIDE ...תחשוב על זה.טוב? רע? הרי נתנו לך את החופש...טכנית אתה יכול לסיים את המשחק מבלי להרוג אף BIGDADDY אחד. משמעויות כאלה הן מה שעושות את ביושוק ברמה אחת מעל להפקות מעולות אחרות. אם את הדברים האלה יצליחו לעשות שוב בהמשך מבחינתי הם עשו את העבודה .

דבר נוסף שארצה לציין כפי שציינתי בעבר- החברה הזו הוכיחה כבר בעבר שהיא מסוגלת להוציא המשך שעולה על המקור (עיין ערך SYSTEM SHOCK2 ... שעד היום נחשב לאחת מהחוויות האינטראקטיביות הכי מוצלחות שאי פעם נעשו)

אז עם כל הכבוד לCOD4 ולFALLOUT ... ביושוק הוא בLEVEL מחשבתי אחר.הוא עם מסרים ה-ר-ב-ה יותר בוגרים ומעמיקים. זו גם הבעיה שלו אגב- לא כולם שמים לב אליהם-ומשאירים אותו כעוד SHOOTER , וכסתם SHOOTER אכן COD4 הוא סרט אקשן טוב בהרבה.

טוב חפרתי מספיק

אגב שאלה- אמרו שאנחנו נשחק את הBIGDADDY הראשון...והמשחק יתרחש 10 שנים אחרי המשחק הראשון...איך זה מסתדר? איפה היינו במהלך המשחק הראשון?

פורסם

לגבי FALLOUT3...אז דווקא הרבה חסידים של FALLOUT מאוד לא אהבו את כל הרעיון של התלת מימד וזה נראה להם כגימיק שהרס משחקיות שהיו רגילים אליה. שוב, שלא אובן לא נכון, גם את FALLOUT3 מאוד אהבתי. לגביו אתה כן צודק ששינו אותו מקצה לקצה- השינוי הזה לאו דווקא מבורך מבחינת המעריצים השרופים- והוא גם שינוי שהתבקש בגלל עידנים שעברו מאז FALLOUT2 אם היה יוצא באותו סגנון הוא היה פשוט לא רלוונטי להיום.

אני לא מסכים, למרות שתמיד אהבתי את העולם הפתוח וטחנתי די הרבה משחקי RPG מכל סוג וצורה אבל אם כל הכבוד קצת התעיפתי מכל גימיק הזה

כן כל פעם היצרנים מתלהבים מהעולם הפתוח והחיי והנושם שלהם (מצידי עד שאני לא תופס איזה דמות על ה CRAPER זה לא מעניין)

כי כבר כמה אפשר לרוץ בשממה ולהלחם בדרק רנדומלי בשביל התקווה לאיזה שטות או להעלות רמה (או יותר גרוע לקפץ כל הדרך לשם כדי להעלות SKILL)

אני לא יודע מה איתך אבל אני מעדיף עלילה רצינית אני מעדיף תוכן טוב, אני רוצה דמויות בלתי נשכחות וכו ... ואם כל הכבוד FO3 היה שממה אחת גדולה.

או מערבון גרוע בלי משפטי מחץ אבל אחד שבו בהחלט אפשר היה הכול לפתור בעזרת קצת כדורים.

מנוע 3D זה לא אומר כמה יפה אתה יכול לעשות את הזריחה וכמה סוגי נשקים עם כמה סוגי אפקטים אתה יכול לתחוב פנימה.

אישית לא שיחקתי ב ASSASSIN CREED והבנתי שהיו לו את הבעיות שלו אבל ממה ששמעתי כך אני הייתי רוצה לראות משחק RPG (אני מדבר על המנוע ומבנה שלבים) במקום שממה אחת ענקית וכמה ערים שמורכבות מבית וחצי, שלושה וחצי מסדרונות ודמות ורבע אז כמה ערים גדולות ומענינות כמה שיותר מוקדים שמחוברים.

אני רוצה לראות דברים משתנים, שהפעולות שלכם עושות איזה שהוא הבדל...

קצת דימיון בעיצוב, איפה האפשרות לטפס בעולם הענק הזה, למה אני לא יכול לטפס על בניין ולצלוף משם או לפרות דרך החלון לחדרו של מישהו או לשבור את הדלת עם בעיטה, אפשרות לתצפת לעשות "רישום" של הדברים שאתה פוגש סיגנון התצלומים של BIOSHOCK או דברים מפגרים כמו לעשות שרשרת מהשינים של הSPURMUTANTS שהרגת ולהכנס לבאר ושמישהו יגיד איזה גבר אתה ...

קיצר אין לי מושג איך להסביר את זה, אבל תכחו לדוגמאה את TF2 ותקראו קצת את התיאורים של ה"משימות" שלהם לפחות הם לא תמיד נותנים משימות של תהרוג 20 פעמים את זה כך וגם אם כן הם עושים את זה בסטייל במחשבה בהומור ומנסים להיות כמה שפחות צפוים... ואני מעריך את זה.

פורסם

^^^ אני ממליץ לך לקרוא את כל תוכן ההודעה שלי כי נראה לי שפספסת מה שניסיתי להגיד. FALLOUT3 הבאתי כדוגמא שלילית דווקא ולא כחיובית, כתגובה לבחור מעליי. אז תבדוק את ההקשר שבהם הדברים נכתבו- אפילו באותה הפסקה בחרת להדגיש רק מה שנוח לך. בכל מקרה ההקשר היה שאין מה להשוות את פער הדורות בין FALLOUT2 ו3 לבין ביושוק 1-2 ... לכן השינוי בFALLOUT3 הוא כזה משמעותי (ולאו דווקא מוצלח...תקרא שוב.)

פורסם

^^^ אני ממליץ לך לקרוא את כל תוכן ההודעה שלי כי נראה לי שפספסת מה שניסיתי להגיד. FALLOUT3 הבאתי כדוגמא שלילית דווקא ולא כחיובית, כתגובה לבחור מעליי. אז תבדוק את ההקשר שבהם הדברים נכתבו- אפילו באותה הפסקה בחרת להדגיש רק מה שנוח לך. בכל מקרה ההקשר היה שאין מה להשוות את פער הדורות בין FALLOUT2 ו3 לבין ביושוק 1-2 ... לכן השינוי בFALLOUT3 הוא כזה משמעותי (ולאו דווקא מוצלח...תקרא שוב.)

למה מה שנוח לי, רק מה שרצתי להגיב לגביו, כי מעבר לזה אני מסכים עם הרעיון הכללי שלך.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים