עבור לתוכן

BioShock 2 - כל המידע כאן

Featured Replies

פורסם

אני בכלל לא מבין למה אנשים קונים דרך סטים. מידי פעם יש מבצעים טובים, אבל לרוב המחיר בדיוק כמו בחנות אז למה כבר לא לקנות עותק פיזי.

מבצעי ה4 PACK שלהם מעולים

חוצמזה שיש להם מבצעים מצוינים פה ושם. הרבה הרבה יותר זול מריטייל.

את בורדרלנדס קניתי ב-30 דולר, שזה 120 ש"ח

את לפט פור דד 2 קניתי ב-33 דולר, שזה 130~ ש"ח.

בקיצור, זול משמעותית.

  • תגובות 144
  • צפיות 15.2k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

בהחלט

אישית אני קונה מסטים רק כשהמחיר זול משמעותית מהריטייל

פורסם

BioShock 2 System Requirements

Minimum

OS: Windows XP, Vista, Windows 7

Processor: AMD Athlon 64 Processor 3800+ 2.4Ghz or better, Intel Pentium 4 530 3.0Ghz Processor or better

Memory: 2GB

Graphics: NVIDIA 7800GT 256MB graphics card or better, ATI Radeon X1900 256MB graphics card or better

DirectX: DirectX 9.0c

Hard Drive: 11GB

Sound: 100% DirectX 9.0C compliant sound card or onboard sound

Recommended

Processor: AMD Athlon 64 X2 5200+ Dual Core 2.60Ghz, Intel Core 2 Duo E6420 Dual Core 2.13Ghz

Memory: 3GB

Graphics: NVIDIA 8800GT 512MB graphics card or better, ATI Radeon HD4830 512MB graphics card or better

Other Requirements

Initial installation requires one-time internet connection; Ability to save game, earn achievements, receive title updates and online play requires log-in to Games for Windows LIVE; software installations required including Microsoft Visual C++2008 Runtime Libraries, Games for Windows LIVE client, Games for Windows LIVE Client Patch, Sony DADC SecuROM, Microsoft DirectX.

מקור: http://pc.ign.com/articles/106/1062217p1.html

לא משהו מיוחד לדעתי. רק המשחק בטח ישקול איזה 8-9 GB והם גם משתמשים השנה בLIVE לא משהו...

פורסם

אני חושב שאני יקנה אותו אחרי שתיהיה ירידת מחיר משמעותית בסטים

פורסם

לפי איך שהמשחק נראה כרגע - בהסתמכי על וידיואים וסקרינשוטים למינהם - אני אחכה לתגובות וביקורות לפני שאשקול בכלל לרכוש אותו. כרגע הוא נראה -בול- כמו ביושוק 1 שהיה משחק טוב מאוד אבל לא הרבה יותר מזר.

אם יורשה לי לצטט את עצמי בביקורת הקצרה אך ממצה שלי על ביושוק 1:

מבחינתי לפחות, מדובר במשחק מצויין - אבל ממש ממש לא משחק של "100", 90 מקסימום, אולי יותר לכיוון ה85 - עדיין משחק מצויין.

נתחיל מכך שהאווירה אכן מצויינת וכך גם העלילה - נכון, הטוויסט לקראת הסוף צפוי מן השנייה הראשונה של המשחק, אבל הExecution שלו וכל המסביב היה מצויין.

הנשקים מגניבים ואפשרויות הAmmo השונות בהחלט נותנות לכל נשק "אורך חיים" גדול יותר - משחק שאכשרה משתמשים בו בMelle ובאקדח זה משחק שיש בו גיוון בנשקים :xyxthumbs:

עיצוב השלבים מעולה, והמשימות מגניבות - במיוחד המשימה שלעזור לSander Cohen בMasterPiece שלו - גאוני, פשוט גאוני!

ועכשיו, לדברים הקצת פחות טובים.

אינטלגנציה - דובר רבות על כך שהאינטלגנציה מדהימה את כל החושים, שלכל הדמויות יש AI פרטני ומיוחד - במילה אחת - בולשיט. בשתי מילים - בולשיט צפוי.

כל האירועים(אני בטוח בכך ב99.999%) מתוסרטים מראש, אין כאן שום עניין של בחירה לאף אחת מן הדמויות - כל פעם שנכנסתי לחדר X שבו היו גם Splicers וגם Big Daddy הם נלחמו, כל פעם שנכנסתי לחדר Y הם לא נלחמו - טיפה "חשוד", לא? כמו כן הAI ה"קרבי" של הדמויות... לוקה בחסר - הוא לא ברמה של דום 1 או משהו כזה, אבל הוא לא "מדהים", האויבים לא עובדים ביחד ולא קיבלתי את תחושת ה"ואוו!" שמקבלים רק ממשחקים בעלי AI יוצא דופן(Far Cry, Half Life 1).

פלזמידס/חווית הקרבות - אכזבה גדולה, כל עניין הפלזמידס די סתמי - נכון, הם מגניבים, נכון הם מוסיפים גיוון אבל בסופו של דבר אתה משתמש רק בפזלמידס "שצריך" - חשמל, אש, אולי טלקניזס, טיפה "קרח" ודי זהו... תשכחו מהשטויות של "No Encounter Ever Plays The Same".... אתם רואים אויבים במים? חשמלו את המים. אתם רואים אויבים עומדים על/ליד כתם נפט? אש וגמרנו.... והנה סיימנו עם "Every Encounter Plays Pretty Much The Same".

אני לא אומר שאי אפשר "להיות יצירתיים", אבל יש הבדל בין "להיות יצירתיים" להכרזה הבומבסטית שכל "מפגש" עם אויב הוא חוויה שונה ושכל גיימר ישחק את המשחק שונה לחלוטין - נו באמת.

חוסר הגיוון "האמיתי" בפלזמידים(במשחק יש הרבה, באמת משתמשים במעט מאוד) הופך את עניין איסוף האדם מ"הדבר הכי חשוב ומגניב במשחק" ל"משהו שיגרום לך להרגיש מגניב".

האקינג - משחקון חביב מינוס מינוס שנמאס אחרי הארבע פעמים הראשונות... די, כמה פעמים אפשר לחבר צינורות אחד לשני? מאוד מאוד מאוד מאוד מאכזב.

קל מאוד לפרוץ לכמעט כל דבר, מה שהופך גם כל מיני פלזמידס וGene Tonics שנועדו "לשטות" באמצעי הביטחון חסרי שימוש לחלוטין... למה לבזבז Eve על "להתחמק" מן המצלמה, אם אפשר לרתום אותה לשירותך ב"האק" פשוט?

החזרה לחיים - פיצ'ר שלא ידעתי שבכלל יהיה ודי סלדתי ממנו בPrey, אבל לא באמת השתמשתי בו - כל פעם שמתתי עשיתי Quick Load, כך שלי המשחק לא הרגיש קל במיוחד.

גיוון - אמרו כאן וצדקו, אין גיוון במאומה באויבים.

הבה נמנה אותם ביחד...

Rosie - ביג דאדי א'

Bouncer - ביג דאדי ב'(ההבדלים בין הביג דאדיס לא כ"כ ברורים לי, נראה לי שהRosie טוב יותר בRange בעוד הBouncer מתרכז בMelle)

Nitro Splicer - הספלייסר עם הפצצות

Spider Splicer - הספלייסר עם הקרסים שאוהב לטפס

Leadhead Splicer - ספלייסר נשק חם

Thuggish Splicer - ספלייסר נשק קר

Houdini Splicer(אחלה שם :smile1:) - ספלייסר "קוסם"

Security Bot - הרובוט המעופף, אפשר להכניס לכאן גם את התותחי שמירה למיניהם אם ממש מתעקשים

זהו.

אלו כל האויבים במשחק שהרעיון המרכזי בו הוא שכל מפגש עם אויב הוא "חוויה" חדשה... נו באמת... לא נזכיר גם את העובדה שיהיו אויבים(כמו הLeadhead Splicer) שתפגשו ממש, אבל ממש, בכל פינה של המשחק.

זה שיש כמה טקסטורות שונות לכל אויב לא הופך אותם לשונים אחד מן השני - Leadhead Splicer נשאר Leadhead Splicer, גם אם הוא בכלל היא.

הסיום - אני לא ארחיב על הסיום על מנת לא "לספיילר" אותו, אבל אני מצאתי אותו כ-מעט אנטי-קליימקסי.

|

|

|

|

|

V

הי, מצאתי נפט... :silly:

פורסם

אני לא מסכים איתך לגמרי, למרות שהעלת כמה נק' טובות.

למשל דווקא בקטע של הקרבות והפלזמידים אני זוכר שראיתי איזה סרטון גיימפליי של מישהו שהשתמש שעבר איזה שלב מסוים רק עם הפלזמיד שמושך את האויבים ל"דמות" שלך ועם המפתח ברגים... לא יודע מה איתך לדעתי הפן הזה של המשחק היה ממש מגניב

  • 4 שבועות מאוחר יותר...
פורסם

מישהו יודע איך אפשר לשמור במשחק הזה?

פורסם

די נמרחתי עם ביושוק הראשון שקיבלתי מה4 PACK..הקצב שלו נורא איטי והבעיה היא שאני רוצה לשחק אותו בעיקר בלילה ובלילה זה זמן לMW2..אולי נצטרך למחוק אותו גם על מנת לשחק במשהו אחר ולא רק כדי ללמוד... :silly:

בכל מקרה הביושוק הזה נראה חביב..גונב רעיונות מכל המשחקים הטובים שהיו לפניו(SYSTEM SHOCK מספק כל מיני מכניקות משחק,העיצוב והמנוע מזכירים במידת מה את UNDYING והוסיפו ילדות קטנות כמו בFEAR כי מאז ה"צלצול" ילדות קטנות נהיו הנוסע השמיני החדש משום מה..גם הגרפיקה די מיושנת כבר(COD4 נגיד שחקתי קצת לפני MW2 והוא היה נראה מצוין..טוב אולי בזמנו זה היה יפה..כנראה לא הזדקן יפה..עוד בפינת האנטיפתיות-נמאס לי מהטריק של "אנחנו מתעצלים לבנות אנשים נורמלים במשחק אז כולם יהיו מוטציות מכוערות" עלילה או לא,אני רוצה לראות קצת פרצופים אנושיים..זה לא שאי אפשר,הילדות נראות נהדר וזה המנוע של אנריל לא הDARK ENGINE אז יאללה.)

בכל מקרה לא רואה בנתיים במשחק רגע שהתקרב בגדלותו לרגע הזה בsystem shock 2..(ספוילער)אהה הימים הטובים..

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים