חיבור דיסקמן לטייפ ברכב שיש בו רק טייפ ע"י החיבור המתאים - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חיבור דיסקמן לטייפ ברכב שיש בו רק טייפ ע"י החיבור המתאים


oren

Recommended Posts

ודאי כולכם מכירים את החיבור הזה של קסטה עם חוט לרכבים שאין בהם רדיו-דיסק, מכניסים את הקסטה לטייפ, מחברים את הקצה לדיסקמן ואפשר לשמוע את הדיסקמן ברכב.

רציתי לדעת אם האיכות של השמע יורדת עקב כך שזה מחובר דרך קלטת, או שהאיכות נשארת אותו דבר?

תודה רבה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האיכות יורדת כי איכות של קלטת נמוכה יותר מ-CD

בכל מקרה אם אתה רוצה לשמור על איכות יש רדיוטייפים שיש להם מקדימה חיבור (כזה כמו של אוזניות) שזה בעצם line-in אתה יכול לחבר לשם את הדיסק מן שלך

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

"האיכות יורדת כי איכות של קלטת נמוכה יותר מ-CD"

לא נכון , זה בכלל לא פועל באותה הצורה, זה אמנם משתמש בראש קריאה ובטייפ הקיים , אבל חוץ מהעובדה שהמתאם נראה כמו קסטה , אין כל קשר בינו לבין קסטה מבחינת האיכות או דרך פעולה או כל דבר.

בתכלס משימוש של חודשיים במתאם לא רע יחסית לחברה העלומת שם שלו (לא הסילבר ליין ה"אסוני") אני יכול להגיד לך שמתקבלת אחלה איכות , ולא נפגמת המהות של שמיעה באיכות של קומפאקט. בקטנות בטוח יש הבדלים - אבל בכללי זה של קומפאקט לחלוטין , או במילים אחרות - הרבה יותר טוב מאשר מה שאני שומע כשאני מכניס קסטה לאותו הטייפ (סוני).

"בכל מקרה אם אתה רוצה לשמור על איכות יש רדיוטייפים שיש להם מקדימה חיבור (כזה כמו של אוזניות) שזה בעצם line-in אתה יכול לחבר לשם את הדיסק מן שלך "

לא יודע עד כמה זה "לשמור על איכות" מפני שרק טייפים דפוקים מחברות לא משהו באים עם כניסת AUX כזאת , כמעט אף טייפ שמגיע מחברה מכובדת לא בא עם כניסת AUX - וחבל. יש את AIWA שלא מתנשאת יותר מדי כחברת אודיו , אין מה להשוות לסוני או פיוניר אבל יש סיכוי שאולע חברה זאת תתן דגם של טייפ עם AUX.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סתם מתוך עניין וסקרנות, תוכל לפרט איך בדיוק ביצעת את המבחנים המעמיקים שלך ומה גרם לך להגיע למסקנה הנ"ל ? (כולל פירוט של כל הציוד - גם הקלטת). ואל תחשבו שמבחנים זה דבר כזה פשוט - יש תורות שלמות איך לבחון דברים ולקבל תוצאה שבאמת אומרת משהו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני משתמש בקסטה של SILVER LINE ואני מרוצה. אמנם היא עושה רעשים מחרידים אבל אפשר להתגבר על זה כשמגבירים את המוזיקה (אני אישית לא מבין איך אפשר לשמוע נמוך יותר מזה אבל לך תדע עם ההורים ::) )

בקשר לאיכות.... שומעים טוב לפי דעתי. אין לנו שם מערכת שמע משוכללת שאפשר לבדוק איתה אבל בכללי שומעים טוב

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נו ברור שהאיכות אחלה , כנראה וודו עשה מבחנים מעמיקים באוטו על שלט רחוק (בצחוק אחי ;) ) , אבל בכל מקרה הטענות שלו גם ככה מאוד מוזרות - כמו שיש AUX מאחורי הטייפ באוטו ??? כאילו זה מערכת מיני לסלון .... , מה אני יגיד - נשמע קצת מוזר....

תאמת גם אני עשיתי קצת מבחנים : הסילברליין משמיע רעשים (של גלגלי הדמי שמסתובבים) בחלק מהטייפים ובחלק לא (ניסיתי ,קנווד ואלפיין), ונוטה לההרס בקלות (כבר יש לחבר אחד מת) , אבל מצאתי אחלה סוג - עלום שם , שניתן למצוא בכל מקום - יש לו יותר שטח מגע , והוא לא עושה רעש בטייפים שהסילברליין עשה בו רעש - ואפשר למצוא אותו בכולה 10-15 ש"ח יותר מהסילברליין. רשום על הקלטת COMPACT DISC (וואו , ממש מפתה לקנות...) והיא בתוך קרטון עם רקע כחול כמו הרקע בפורום - באמת יש את זה בכל מקום וזה ה"מומלץ" שלי , פועל נהדר בתחום תדרים מלא של קומפאקט, עד כמה שאזניי נותנות לי להבחין, עם אייפוד , טייפ של ורמקולים של קלריון (לא משו מי יודע מה - קצת ישן).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...