כתבה מעניינת על שיטה חדשה במה שקשור לגרפיקה - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כתבה מעניינת על שיטה חדשה במה שקשור לגרפיקה


UNDERDOG

Recommended Posts

צודק , ה GPU ילך ויעלם, רק שאולי העיבוד הגרפי יתבצע ,על 32 או 64 מעבדים של אינטל, שאולי יוכלו לבצע RENDER ברזלוציה גבוהה ,כרגע זה בגדר חלומי בלבד

למחשב הבייתי.

אציין שראיתי ב YOUTUBE כתבה על מעבדי CELL של IBM ,שלקחו 8 מעבדים שכל אחד בנוי מ 8 ליבות ,והצליחו להריץ מודל של מכונית ברינדור מלא ברזולוציה של HD.

http://video.google.com/videoplay?docid=735886583686737366&q=ibm+cell&total=60&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=0

אבל רק מודל אחד בזמן אמת .נניח שנרצה מספר מודלים באותו רינדור ,נצטרך למאות כאלו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא צריך מעבד חזק לשיטה הזאת אם מעבד 1.2 חד ליבה מריץ 30 פריימיים QUAAKE 3

This is the way to go and sell more cores on a CPU. Daniel also showed Quake 3 Raytraced on its Ultra mobile PC with 1.2GHz - solo and it runs in 20 to 30 FPS range. It can be done in low power devices and he has proved that it works.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן, רק שלא רשום באיזה רזולוציה ובאיזה איכות. raytracing זה רעיון שקיים המון שנים ועדיין לא הצליחו לתכנן אותו בצורה שתרוץ באופן סביר על מחשבים בזמן אמת (במיוחד במשחקים) ככה ש ה GPU בצורתם היום תישאר לעוד הרבה זמן. ה GPU בתצורה שלהם היום (החדשים עם ה unified sharders) דווקא הולכים ותופסים תאוצה בגלל היכולת שלהם למקבל חישובים פי כמה וכמה ממעבד רגיל.

הנה עוד כתבה על הבחור והפרויקט שלו:

http://www.pcper.com/article.php?aid=334&type=expert&pid=1

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בטוח ש- QUAKE 3 ,רץ על רזולוציה מזערית, וללא כמות גדולה של מודלים בו זמנית,וללא אפקטים נוספים של צל וכדומה.

ולפי דעתי בעוד מספר שנים זה יהיה אפשרי רק בשילוב של CPU AND GPU ,הכוונה שילוב של עולם בנוי ע"י כרטיס גרפי ,ומודולים ע"י ריבוי ליבות, שוב 32-64 מעבדים של .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...