עבור לתוכן

איך כל הטכנאים מפרמטים מחשבים במחירים זולים? זה חוקי?

Featured Replies

פורסם

אה, כן, ככה פשוט? ומה אם בזכות ההלשנה שלו מיקרוסופט (ואולי מס הכנסה) יעשו לאותו טכנאי "גיבור" תרגיל עוקץ? הרי בשלב זה הם לא מפילים בפח איזה טנכאי מסכון עני שמנסה בקושי לשרוד, אלא הם פועלים להגנת הלקוח החדש שלהם (זה שהיה פיראט ופתאום מיקרוסופט אימצה לחיקה, בטח גם בלי לגבות כסף ממנו).

הכל בתיאוריה כמובן... למרות שבמציאות כל תרחיש כמעט אפשרי...בגבול החוק שהוא מאוד מאוד מטושטש.

אף אחד שעובר על החוק לא יכול להיות בטוח ב-100% שהוא חסין מפני מעשה נקמה (בגבולות החוק) של לקוח ממורמר.

  • תגובות 53
  • צפיות 6.6k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

אה, כן, ככה פשוט? ומה אם בזכות ההלשנה שלו מיקרוסופט (ואולי מס הכנסה) יעשו לאותו טכנאי "גיבור" תרגיל עוקץ? הרי בשלב זה הם לא מפילים בפח איזה טנכאי מסכון עני שמנסה בקושי לשרוד, אלא הם פועלים להגנת הלקוח החדש שלהם (זה שהיה פיראט ופתאום מיקרוסופט אימצה לחיקה, בטח גם בלי לגבות כסף ממנו).

הכל בתיאוריה כמובן... למרות שבמציאות כל תרחיש כמעט אפשרי...בגבול החוק שהוא מאוד מאוד מטושטש.

אף אחד שעובר על החוק לא יכול להיות בטוח ב-100% שהוא חסין מפני מעשה נקמה (בגבולות החוק) של לקוח ממורמר.

כמו מה כמו חשבונית .....

אין בעיה מחר תהיה לךחשבונית !

ובחשבונית אתה רושם שירות תיקון מחשב ...

פורסם

חשבונית זה לא העניין. העניין הוא שאחרי זמן מה הווינדוס יצייץ כלא חוקי. במצב הזה אם הטכנאי והלקוח לא מסכימים על פתרון/מחיר (ועדיף שיהיה פתרון פרמננטי כלומר רישיון חוקי או אפילו החזרת כל הכסף ללקוח) אז אפשר לצפות מהלקוח הממורמר שיפנה למס הכנסה/מיקרוסופט אם הוא חש מרומה (נניח הטכנאי אמר "אין בעיה להתקין עותק צרוב - אל תדאג"). לכן עדיף להיות כשר או כמובן להזהיר מראש שכל התקנה לא כשרה עשויה לא להחזיק הרבה זמן, כאשר הלקוח לוקח את האחריות על עצמו... ככה הוא לא יהיה ממורמר ולא יחפש נקמות...

פורסם

החלונות שמורים מקבלים לא באמת בודקות אם יש מערכת הפעלה במחשב אפילו שכתוב עליהם UPGRADE

לעומת זאת, הגרסאות שדרוג שנמכרות בחנויות כן דוקות את העניין או מבקשות CDKEY של מערכת ישנה

פורסם

חשבונית זה לא העניין. העניין הוא שאחרי זמן מה הווינדוס יצייץ כלא חוקי. במצב הזה אם הטכנאי והלקוח לא מסכימים על פתרון/מחיר (ועדיף שיהיה פתרון פרמננטי כלומר רישיון חוקי או אפילו החזרת כל הכסף ללקוח) אז אפשר לצפות מהלקוח הממורמר שיפנה למס הכנסה/מיקרוסופט אם הוא חש מרומה (נניח הטכנאי אמר "אין בעיה להתקין עותק צרוב - אל תדאג"). לכן עדיף להיות כשר או כמובן להזהיר מראש שכל התקנה לא כשרה עשויה לא להחזיק הרבה זמן, כאשר הלקוח לוקח את האחריות על עצמו... ככה הוא לא יהיה ממורמר ולא יחפש נקמות...

שטויות טכנאים שפועלים ככה יעדיפו להתקין את הWIN

לבטל עדכונים אוטומטים ואת הסמן המעצבן שאומר שהמחשב שלך בסיכון

ובמקום זה להתקין אנטי חינמי שמתעדכן לבד ושלום על ישראל

גם שללקוח הידפק המחשב

הוא לא ידע שאין עדכונים

תזכור שזה לקוח שביקש התקנת מערכת הפעלה שזה אחד הדברים הבסיסים ביותר

פורסם

^^ כן אני יודע את זה:

טכנאי לא-איכפתי/כנה לא יתן את כל המידע ופשוט יבטל עדכוני ווינדוס אוטומטיים במחשב, בכך ידחה את מועד זיהוי המחשב כפיראטי, אך כמובן יגביר את הסיכוי לחדירת עוינים למחשב. טכנאי כזה בטח גם ישמח לחזור ולפרמט את המחשב של אותו לקוח שירגיש שהאשמה בצד שלו כי לא נזהר מספיק ברשת...

האמת אני לא מרחם על לקוחות שמזמינים טכנאים גרועים/שמסתכנים, כי בדרך כלל טכנאי מעולה גם גובה יותר כסף וגם משקיע יותר זמן. רוב האנשים מתקמצנים ונדפקים, וזה לגיטימי לחלוטין בעיניי.

פורסם

זה לא בדיוק דפיקה

אנשים משלמים לכזה טכנאי 200-300 שקל

והוא בתורו נותן להם תכנות ששוות הרבה פעמים יותר מהמחשב

מספיק שהתיקון יחזיק איזה שנה

ואם הם משתמשים קלים והאנטי שהוא התקין חינמי ומעדכן את עצמו

אז יש סיכוי טוב שהרבה יותר

אז הם הרוויחו מבחינתם

תבין זה לא רק WIN זה גם אופיס והרבה פעמים עוד תכנות

פורסם

תשמע לי יש וינדוס אצלי בבית שמחזיק יופי יותר משנה ... ועובד !....

ו תמיד אפשר להתקין בנוסף פאץ שיהיו גם עדכונים תלוי כמה הלקוח מוכן לשלם !

פורסם

האמת אני לא מרחם על אנשים שמזמינים טכנאים גרועים, כי בדרך כלל טכנאי מעולה גם גובה יותר כסף וגם משקיע יותר זמן. רוב האנשים מתקמצנים ונדפקים, וזה לגיטימי לחלוטין בעיניי.

הבעיה היא שרוב האנשים לא רק קמצנים, אלא גם לא יודעים להעריך עבודה טובה... אינסוף טענות תשמע מהם - ולא מילה טובה אחת (ובמרבית המקרים מתברר בסוף ששורש הבעיה הוא בחוסר הידע הטכני שלהם עצמם).

ואותם אנשים שמשלמים גרוש וחצי, לפעמים חושבים שהם קנו את הטכנאי - ושמאותו רגע הוא חייב להיות זמין לפניותיהם לפחות 12 שעות ביממה, ו-7 ימים בשבוע... וכמובן שהכל על חשבון הזמן הפנוי המועט של הטכנאי בלבד, וללא תשלום כלשהו מצידם.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים