פורסם 2008 במרץ 217 שנים ל360 ידוע שיש בעיה ככל שמתחילים לפתח משחקים מורכבים וארוכים יותר באיכות HD בעניין MGS4 אני חושב שזה זיבולי מוח ש50 גיגה לא יספיקו וחוץ מזה תמיד אפשר להכניס עוד בלו רי 1 לקופסה במשחקים בסגנון MGS שזה משחק לינרי גם לכל PS3 יש ארד דיסק מה שיכול מאוד לעזור
פורסם 2008 במרץ 217 שנים הרגע הפייבוריט לשעבר HD-DVD בעל רק 30 ג'יגה לשתי שכבות הפסיד במלחמת הפורמטים, וכבר אנשי מקצוע מתלוננים על הנפח ה"פעוט" של הבלו-ריי שכמעט מכפיל אותו? שישתמשו בדיסק דו-צדדי דו-שכבתי, בערך 100 ג'יגה
פורסם 2008 במרץ 217 שנים לא רוצה להעליב פה מעריצים של המשחק, אבל לא רק שאני בכלל לא אוהב MGS [ואף פעם לא אהבתי], אני אל חושב שיש צורך להתלהב יותר מדי מכאלה דברים. בתכלס זה לא אומר כלום על המשחק [כמה הוא שוקל], ותמיד אפשר כמו שנאמר לעשות כמה דיסקים [אין שום בעיה בלחלק את המשחק ל2-4 דיסקים, בייחוד משחק לינארי כול כך כמו MGS].בתכלס, אני חושב שהוא סתם דוחף לשם מלא דברים כדי למלא את המקום, אין לי מושג מה הבעיה של MGS מבחינת מקום, כשיש משחקים ענקיים [מחבינת העולם והחומר] כמו ME ששוקלים רק 5G. שלא נדבר על כך שרוב משחקי הPC כיום שוקלים בערך 7G [בדיסק]. חוץ זמה הוא יכול להשתמש בHDD המהולל של הPS-3.
פורסם 2008 במרץ 217 שנים לדעתי זו התבכיינות לשם להרשים - "למשחק שלי יש את ה*** הכי גדול"...נו באמת...
פורסם 2008 במרץ 217 שנים 50GN זה ב-2 שכבות... אחת זה 25 כן, כמו שציינתי בדיוק: 25 ג'יגה לשכבה, 50 ג'יגה בשני שכבות. ודו-צדדי דו שכבתי זה... נכון, 2X50=100.
פורסם 2008 במרץ 217 שנים שלא נדבר על כך שרוב משחקי הPC כיום שוקלים בערך 7Gאתה לא יכול לתת דוגמה משחקים אם כמה שעות משחק סינגל בלבד וחוסר גיוון כמו רוב משחקי המחשב הכבדים החדשים למשחק שבתאוריה לפחות יהיה אם הרבה שעות משחק ואם הרבה גיוון וגם יותר מורכבות ככה שבהחלט משחק כזה יכול לשקול הרבה יותר אבל מעל 50 גיגה זה מוגזם ביותר
פורסם 2008 במרץ 217 שנים אתה לא יכול לתת דוגמה משחקים אם כמה שעות משחק סינגל בלבד וחוסר גיוון כמו רוב משחקי המחשב הכבדים החדשים למשחק שבתאוריה לפחות יהיה אם הרבה שעות משחק ואם הרבה גיוון וגם יותר מורכבות ככה שבהחלט משחק כזה יכול לשקול הרבה יותר אבל מעל 50 גיגה זה מוגזם ביותר TW שוקל 6-7 ג'יגה [בדיסק], אורך ממוצע [אם לא ממש לחרוש]; 40 שעות [זה עוד בלי להזכיר את הדרכים השונות]. Madel of honor לעומת זאת, אורך במקסימום [בהגזמה לדעתי] 15 שעות. הוא כמובן שוקל גם 6-7 ג'יגה. אובליביון כולל בתוכו מלא שעות שמחק [לפחות 100+ גם ללא חרשנים], והוא שוקל 4 ג'יגה [בלי הרחבות. הרחבות מוסיפות בקושי 2-1 ג'יגה].כך שלא, גודל המשחק לא תמיד אומר כמה זמן הוא. ME, כאמור זה דוגמה מעולה. עולם עצום וענק, משחק ממש ארוך, ושוקל רק 5G [מאוד מפתיע אותי למשל איך הם דחסו כול כך הרבה ב5G בלבד]. לMGS4, כרגע לפחות לא מוכרז מולטי [תקנו אותי], ומדובר במשחק לינארי בלי הרבה שינויים ואפשרויות. קשה לי לדעת מה הם דחפו לMGS4 כדי שישקול כול-כך הרבה.
פורסם 2008 במרץ 217 שנים שחקתי באובוויליון אין לו גיוון בשיט ורוב השעות משחק זה ממשימות צדדיות מטומטמות שלא אמורות לשקול הרבה יש שם משימות מפגרות מאוד כמו לאסוף צמחים וכו
פורסם 2008 במרץ 217 שנים אובליביון זה שאתה אל אוהב לא אומר שהוא לא עמוק [כי הוא כן]. בכול זאת, 9.6 לא כול משחק מקבל [או 9.3 בPC, עדיין מאוד מאוד מכובד]. דוגמא שאתה כנראה כן תסכים איתה היא LOZ TP, שגם הוא 40 שעות [בלי לחרוש], שוקל 4G, לעומת, טוב, אין צורך בדוגמאות.
פורסם 2008 במרץ 217 שנים כן, כמו שציינתי בדיוק: 25 ג'יגה לשכבה, 50 ג'יגה בשני שכבות. ודו-צדדי דו שכבתי זה... נכון, 2X50=100.אתה מוכן להסביר מזה "דו צדדי"?
פורסם 2008 במרץ 217 שנים קח 2 דיסקיםשים אותם אחד על השני, שהצדדים עם המידע כלפי חוץתדביק אותם ככהוזה בדיוק דיסק דו צדדי, למעשה. דיסק שעל 2 צדדיו אפשר לאכסן מידע.דיסק Dual layer double side עבה כמו עוגת קרמשניט S: אשכרה יש לו פרופיל מהצד, זה מצחיק.
פורסם 2008 במרץ 217 שנים אובליביון זה שאתה אל אוהב לא אומר שהוא לא עמוק [כי הוא כן]. בכול זאת, 9.6 לא כול משחק מקבל [או 9.3 בPC, עדיין מאוד מאוד מכובד]. דוגמא שאתה כנראה כן תסכים איתה היא LOZ TP, שגם הוא 40 שעות [בלי לחרוש], שוקל 4G, לעומת, טוב, אין צורך בדוגמאות.זלדה LP הוא המשחק הכי טוב ששחקתי בחיים אבל תזכור מה אין לו :1גרפיקת HD 2-דיבוב +סאונד בפורמט סופר איכותי 3-סרטונים CGתראה לזכות נינטנדו זלדה TP גם נדחס ל1.5 גיגה בגימקיוב אבל אם יעשו את כל השינויים להתאים אותו לHD די בטוח שהוא ישקול יותר מי 9 גיגה
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.