OC ל E6300- כמה שאלות. - אוברקלוקינג וקירור - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

OC ל E6300- כמה שאלות.


JSK

Recommended Posts

אני מתכנן לעשות היום OC למעבד (מפרט בצד).

דבר ראשון רציתי לשאול אם אני משנה את המחלק ל 1:1 אז תדר הזכרון לא יורד? אם נניח יש לי 280 BUS אז הזכרוןנות יעבדו על 560 לא? ועכשיו הם עובדים על 667. דבר שני, למה ב CPUZ אני רואה ב CLOCKS תדרים ומכפלות שונות? כל כמה שניות המהירות של הליבה משתנה וכנ"ל גם המכפלה ואחרי כמה שניות חוזרת.

לדוגמה לרגע יש 1870 MHZ מכפלה 6 עובר ל7 ואז הופך ל 1600MHZ עם מכפלה 6. מה זה? דבר אחרון, אני אצטרך חדש למעבד? אני מתכנן OC קטן 2100-2200 מקסימום.

תודה רבה (ומצטער על החפירה :silly:)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לתדר הזה לא תצטרך קירור חדש.

על איזה תדר הזכרונות רצים כרגע?

שינוי המכפלה והתדר זו פעולה נורמאלית של המחשב. זו טכנולוגיה של שמוריד את המכפלה בשעת מנוחה ואת המתח כדי לצמצם את צריכת החשמל. (EIST, C1E)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רצים עכשיו על 334 MHZ (כפול 2 כמובן). צריך לשנות את התזמונים שלהם או לא לגעת בזה?

עריכה: העלתי את הFSB ב5 (ל205) ועכשיו המהירות מעבד היא 1.4 והזכרונות ב 400. מה לעשות?! למה ירדו לי כל התדרים (הזכרונות ב 1:1)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לוחצים Del כשהמחשב נדלק.

אני ממש לא מבין את מה שקורה לי במחשב:

דבר ראשון יש אפשרות שנקראת CPU Host CLock Control. ברגע שמבטלים אותה אפשר לשנות את מהירות הבאס וכו'. אך כשמשאירים אותה פתוחה עם ההגדרות החדשות אז התדר של המעבד נור נורא נמוך (1.4) וכנ"ל הזכרונות. כאני משנה ואז מחזיר ל Disable אז זה מסתדר. גם כשזה מסתדר, אני לא כל כך מבין את מה שקורה. אני משנה את התדר ל230 נניח ובCPUZ אני רואה 268 וכאלה מספרים. דבר שני ביחס של 1:1 הזכרונות יוצאים ממש בתדר נמון ורק שמעלים את היחס גם התדר שלהם מסתדר. דבר אחרון, אני לא עובר את ה 1875 לא משנה כמה אני מעלה את המהירות.

עזרה, בבקשה :s05:

תודה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...