עבור לתוכן

מלחמת גרפיקה -PC VS PS3 VS 360

Featured Replies

פורסם

בעקבות הוויכוח שהתחיל במשחקי הPS3 שיצאו השנה

החלטתי לפתוח דיון מיוחד בשביל להשאיר את הדיון על משחקי הPS3 נקי

אז פה יש את הבמה ואני יצטט תגובה אחרונה מהדיון ההוא

זה שאתה מבסס את כל התיאוריות והספקולציות שלך על בולשיט כבר פוגע באמינות שלך.....

הליבה שיושבת ב RSX היא G71, אותה ליבה שנמצאת ב 7900GTX

ה RSX של ה PS3 הוא 7900GTX על ספידים.

למעשה, מה שעשו זה לקחת את ה G71, ולהגיד משהו כמו "בואו נדחף כל מה שאפשר מסביב ונריץ את הדבר הזה על סטרואידים".

וזה בדיוק מה שעשו.

חוץ מזה, אפשר לדעת מה לעזאזל הקשר בין מודלים עגולים ל DX10? עוד לא יצא משחק DX10 אחד שבאמת הראה לי הבדל רציני בין DX9 ל 10, בטח שלא בצורת המודלים או כל דבר במשחק.

ועריכה כי לא ראיתי קודם-

לא, ה Xenos של ה 360 לא מבוסס על X1900, אלא על X1800. יש שם ליבת R520, לא R580

תפסיק להנפיץ דברים, מעניין שאתה מסיט דברים לטובת ה 360, שהאמת בדיוק הפוכה.

פורסם

זה ידוע שעקרונית ה360 נחות לעומת הPS3 מבחינת חוזק חומרה (הPS3 גם יצא אחריו ככה שזה די ברור)

והאמת אני אישית לא התנסתי בPS3 אבל אני יכול להגיד שהגראפיקה ב360 מספקת אותי (טוב יש לי גם מעבר חד מ5200 :'( )

פורסם

PC VS PS3 VS 360 :screwy:

פורסם
  • מחבר

זה ידוע שעקרונית ה360 נחות לעומת הPS3 מבחינת חוזק חומרה (הPS3 גם יצא אחריו ככה שזה די ברור)

והאמת אני אישית לא התנסתי בPS3 אבל אני יכול להגיד שהגראפיקה ב360 מספקת אותי (טוב יש לי גם מעבר חד מ5200 :'( )

אני לא מסכים

אני חושב שהPS3 וה360 די מאוזנים מבחינת כוח גרפי

והחיסרון הגדול של שניהם זה לא הכרטיס מסך ולא המעבד

אלה כמות הזיכרון -(512 מגה) הכוללת

חוץ מזה ל360 יש את היתרון בתמיכה בDX9 וקלות יחסית לפיתוח

ולPS3 יש את היתרון של ארד דיסק בכל גרסה ובנוסף המון שטח אכסון על הבלו רי

מה שנותן יתרון במשחקים מסוימים

פורסם

אני לא מסכים

אני חושב שהPS3 וה360 די מאוזנים מבחינת כוח גרפי

והחיסרון הגדול של שניהם זה לא הכרטיס מסך ולא המעבד

אלה כמות הזיכרון -(512 מגה) הכוללת

חוץ מזה ל360 יש את היתרון בתמיכה בDX9 וקלות יחסית לפיתוח

ולPS3 יש את היתרון של ארד דיסק בכל גרסה ובנוסף המון שטח אכסון על הבלו רי

מה שנותן יתרון במשחקים מסוימים

היתרון של הHDD לא נחשב, כי גם לX360 יש, וזה שיש גירסאות זולות [בלי HDD] אל מונעת מכאלה שרוצים לקנות [זה לא יקר בתכלס]. הBR הוא אכן יתרון גדול, זה נכון. אבל זה שיש הרבה מקום לא אומר שזה מוסיף לגרפאיקה... יש פוטנציאל, אבל זה תלוי מה עושים איתו...

היתרון של הX360 בזיכרון, הוא שהוא משותף, ואז הX360 יכול לחלק אותו גם לא שווה בשווה [בPS-3 זה לא משותף]. כמו שהPS-3 משאיל כוח עיבוד מהסל לכרטיס מסך, ככה הזיכרון יכול להשאיל את עצמו יותר לכרטיס למשל מאשר לקונסולה [או להפך].

בסוגייה של הX360 VS PS-3 בגראפיקה, אני רק יכול להגיד שעד עכשיו רוב המשחקים שיש על 2 הקונסולות נראים לרוב טוב יותר על הX360...

פורסם

לדעתי נראים די מאוזנים במיוחד לאחר שראיתי את ההבדל כשמפעילים FULL RGB בPS3.

אגב N.Silent_Sword אתה יודע שבחתימה שלך רשום מתחת לתמונה שהיא נעשתה על ידי TRIAL OF TEARS אבל בתוך התמונה עצמה רשום TRAIL OF TEARS... סתם שתדע. תמונה חמודה.

פורסם

והחיסרון הגדול של שניהם זה לא הכרטיס מסך ולא המעבד

אלה כמות הזיכרון -(512 מגה) הכוללת

קרירין זה לא PC שצריך להריץ מערכת הפעלה כמו windows שזוללת זיכרון :lol: . רוב המשחקים בטח רצים בsystem mode והם מנהלים את כל המשאבים בעצמם. זה הרבה יותר צפוי מאשר מערכת הפעלה שמריצה 1000 משימות בזמן שהמשחק רץ . המשחק רץ לבד ושולט בכל ו512MB זה די הרבה זכרון.

פורסם

אני לא מסכים

אני חושב שהPS3 וה360 די מאוזנים מבחינת כוח גרפי

והחיסרון הגדול של שניהם זה לא הכרטיס מסך ולא המעבד

אלה כמות הזיכרון -(512 מגה) הכוללת

זה ידוע שהPS3 יותר חזק חומרתית, בכמה אני לא יכול להגיד לך בידיוק (אבל לדעתי לא בהרבה)

ואגב, מה שPika כתב לא נכון.

הכרטיס של הPS3 זה R500 ולא R520 (הליבה של 1800XT שהוא טיפה יותר חלש.)

פורסם

....אתה טוען שה PS3 משתמש בחומרה של ATI? זה נכון בערך כמו שאני חציל.

RSX של NV משתמש בליבת G71. כולם מוזמנים להתווכח כמה שבא להם, אבל זו עובדה.

בנוסף, הליבה של X1800 היא R520 בכלל, לא R500.

המפרט של ה RSX-

http://en.wikipedia.org/wiki/RSX_%27Reality_Synthesizer%27

המפרט של ה Xenos-

http://en.wikipedia.org/wiki/Xenos

אז בבקשה מכם, די עם השטויות.

אני טורח לחקור מה שאני אומר לעומק לפני שאני פולט את זה לעמודי הפורום.

פורסם
  • מחבר

קרירין זה לא PC שצריך להריץ מערכת הפעלה כמו windows שזוללת זיכרון :lol: . רוב המשחקים בטח רצים בsystem mode והם מנהלים את כל המשאבים בעצמם. זה הרבה יותר צפוי מאשר מערכת הפעלה שמריצה 1000 משימות בזמן שהמשחק רץ . המשחק רץ לבד ושולט בכל ו512MB זה די הרבה זכרון.

נכון שזה לא כמו במחשב מבוסס WIN

אבל גם סוני וגם מיקרוסופט מחויבים למשחקים בHD

ורואים בעיות בזה כבר בCOD4

תחשוב על זה ככה יש לך 512 מגה זיכרון שמשמש גם את המעבד וגם את הכרטיס מסך

ובניגוד לקונסולות ה128 ביט והWII המפתחים צריכים לפתח משחקים בHD

עכשיו הליבות של הכרטיסי מסך חזקות המעבדים חזקים אבל עדיין נשאר עניין הזיכרון וזה עניין לא קל למפתחים

היתרון של הHDD לא נחשב, כי גם לX360 יש, וזה שיש גירסאות זולות [בלי HDD] אל מונעת מכאלה שרוצים לקנות [זה לא יקר בתכלס]

רוב המפתחים שמפתחים ל360 מפתחים את המשחק בתאימות לגרסאות הקור\ארקיד

בPS3 אין לך את הבעיה הזאת וככה יש יותר חופש למפתחים מה שבעתיד יכול לתת גרפיקה טובה יותר

אם ינצלו את זה

לדוגמה אפשר להשתמש בארד דיסק כזיכרון נוסף כמו במחשב

לדברים שלא חייבים זיכרון מהיר

אפשר לטעון שלבים מהר יותר

ועוד דוגמאות בסגנון

פורסם

יש יתרון עצום לפוסי 3 בגלל שטח האחסון הרב שהוא מספק.

המפתחת של GTA4 כבר ציינה שהפיתוח ל 360 הגביל אותה.

The Xbox 360's lack of a guaranteed hard disk is creating limitations in Grand Theft Auto IV's development, Rockstar has acknowledged.

http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=163233

פורסם

....אתה טוען שה PS3 משתמש בחומרה של ATI? זה נכון בערך כמו שאני חציל.

RSX של NV משתמש בליבת G71. כולם מוזמנים להתווכח כמה שבא להם, אבל זו עובדה.

בנוסף, הליבה של X1800 היא R520 בכלל, לא R500.

המפרט של ה RSX-

http://en.wikipedia.org/wiki/RSX_%27Reality_Synthesizer%27

המפרט של ה Xenos-

http://en.wikipedia.org/wiki/Xenos

אז בבקשה מכם, די עם השטויות.

אני טורח לחקור מה שאני אומר לעומק לפני שאני פולט את זה לעמודי הפורום.

אז אתה חציל.

חחח סתם.

ידעתי את זה לא יודע למה התבלבלתי.....

בכל מקרה, מה שהתכוונתי לומר בפוסט הקודם זה, שמה שיש בX360 זה בעצם R500 ולא R520, שלפי מה שהבנתי הוא טיפה יותר חלש.

פורסם

לדעתי נראים די מאוזנים במיוחד לאחר שראיתי את ההבדל כשמפעילים FULL RGB בPS3.

אגב N.Silent_Sword אתה יודע שבחתימה שלך רשום מתחת לתמונה שהיא נעשתה על ידי TRIAL OF TEARS אבל בתוך התמונה עצמה רשום TRAIL OF TEARS... סתם שתדע. תמונה חמודה.

תודה על התיקון xD

נכון שזה לא כמו במחשב מבוסס WIN

אבל גם סוני וגם מיקרוסופט מחויבים למשחקים בHD

ורואים בעיות בזה כבר בCOD4

תחשוב על זה ככה יש לך 512 מגה זיכרון שמשמש גם את המעבד וגם את הכרטיס מסך

ובניגוד לקונסולות ה128 ביט והWII המפתחים צריכים לפתח משחקים בHD

עכשיו הליבות של הכרטיסי מסך חזקות המעבדים חזקים אבל עדיין נשאר עניין הזיכרון וזה עניין לא קל למפתחים

רוב המפתחים שמפתחים ל360 מפתחים את המשחק בתאימות לגרסאות הקור\ארקיד

בPS3 אין לך את הבעיה הזאת וככה יש יותר חופש למפתחים מה שבעתיד יכול לתת גרפיקה טובה יותר

אם ינצלו את זה

לדוגמה אפשר להשתמש בארד דיסק כזיכרון נוסף כמו במחשב

לדברים שלא חייבים זיכרון מהיר

אפשר לטעון שלבים מהר יותר

ועוד דוגמאות בסגנון

עד עכשיו השתמשו בHDD בעיקר להטענת שלבים מהירה יותר. אבל ברוב המשחקים זה אופציה, וזה ידוע שהX360 קורא יותר מהר כך שגם פחות יש צורך בזה. בX360 יש מלא תוכן נוסף להורדה בLIVE, שמתבסס על הHDD. תאמין לי שלמפתחים לא עומדת בעיה אם יש צורך בHDD, כי זה עולה ממש קצת, ולרוב גם לא באמת צריך את זה [מלבד תוספות, כמו חבילות הרחבה למשל]. הHDD בX360, למרות שאין בכול גירסא, מנוצל טוב יותר בעיקר כי יש הרבה תוכן להורדה [חבילות הרחבה למשחקים וכדו'].

פורסם
  • מחבר

קודם כל אנחנו מדברים על גרפיקה ולא תוכן להורדה

שנית ארד דיסק ל360 זה לא דבר זול

וחוץ מזה היו מספיק כתבות על מפתחים שזה מגביל אותם (החוסר בארד דיסק בכל גרסה )

וזה דבר שבעתיד יכול לבוא לידי ביטוי בגרפיקה

נכון שהיום עדיין לא מנצלים את זה

אבל בעתיד אפשר לנצל את זה טוב ואפשר לנצל את הבלו רי טוב

לדוגמה לעשות סרטוני HD באופק (בדור ה128 ביט היו משחקים שה ישתמשו בסרטונים באופק(לא HD ) בשביל להשיג גרפיקה טובה בהרבה )

מה שקשה לעשות ב360 בגלל שטח אכסון

פורסם

קודם כל אנחנו מדברים על גרפיקה ולא תוכן להורדה

צודק. אבל תוכן להורדה כולל לפעמים שיפורים לגראפקיה, והרבה פעמים, למשל, טקסטורות חדשות [לנשקים חדשים] ומפות, מה שמראה שאפשר לעשות STORE לחומר רב על הHDD. חבילת הרחבה של גירס למשל שכוללת מפות חדשות ונשקים חדשים, לא שוקלת ממש הרבה.

שנית ארד דיסק ל360 זה לא דבר זול

וחוץ מזה היו מספיק כתבות על מפתחים שזה מגביל אותם (החוסר בארד דיסק בכל גרסה )

וזה דבר שבעתיד יכול לבוא לידי ביטוי בגרפיקה

צודק 60 דולר זה באמת לא כזה זול [חשבתי שזה פחות]. בגראפיקה אני בספק אם זה יבוא לידי ביטוי. בעיה של גרפאיקה כבר זה הDVD, והפיתרון זה HDD.

נכון שהיום עדיין לא מנצלים את זה

אבל בעתיד אפשר לנצל את זה טוב ואפשר לנצל את הבלו רי טוב

את הבלו-ריי ברור שאפשר. את הHDD, כרגע מנצלים אצל הX360 טוב יותר.

לדוגמה לעשות סרטוני HD באופק (בדור ה128 ביט היו משחקים שה ישתמשו בסרטונים באופק(לא HD ) בשביל להשיג גרפיקה טובה בהרבה )

מה שקשה לעשות ב360 בגלל שטח אכסון

סרטוני HD באופק? על מה אתה מדבר? סרטונים מונפשים כמו בFF? או משחקים כמו בסגה סידי? לא הבנתי.

הדגשתי את מה שאני כתבתי...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים