[מידע]The Witcher Enhanced Edition - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

[מידע]The Witcher Enhanced Edition


N.Silent_Sword

Recommended Posts

אני שמח להודיע כי במאי צפויה להגיע הגירסה המשודרגת של The Witcher. למען האמת, הרבה זמן לא ראיתי שיפור כה גדול. הם הקשיבו לכול מה שאמרו להם בפורום, הפנימו את הכול, ועכישו הם עובדים על זה. כמעט על כול שיפור תוכלו למצוא נושא שביקש את השיפור הזה תחילה. מדובר בכמות אדירה של שיפורים לגירסא חדשה של הויצ'ר.

*הדברים החשובים מסומנים בצבע*.

במה מדובר?

- ב16 במאי צפויה להגיע גירסא משודרגת של המשחק לחנויות, The Witcher Enhanced Edition. תחשבו שזה כמו ריימיק [רק שעברה רק שנה בקושי, שזה לא הרבה בשביל ריימיק].

- אומרים שמי שקנה את המשחק יוכל להוריד את הכול מהאינטרנט, אבל דברים כמו תוספות לדיסק DVD, עוד טרקים וכדו' באריזה [בדיסק ולא בהורדה למחשב בקובץ PDF מסכן], קצת גורמים להרבה להרגיש רע [בייחוד למי שקנה את המהדורה האספנית. במהדורה המשודרגת זה יכלול את אותו הדבר ואפילו יותר].

- כרגע, הם רוצים שזה יעלה בדיוק כמו החבילה הרגילה, כן כן, הרגילה! קשה להאמין, נראה מה יהיה עם אטראי האהובה עלינו.

"The leading idea during the development of the Enhanced Edition of The Witcher is to create a game that is devoid of all "first-time" problems found in the premiere edition. The Witcher was received very warmly by both the players and the media, but we are well aware that it is not a product without its faults. There was just not enough time to perfect certain elements, while we learned that some things needed to be changed from the players themselves. Now we have the opportunity to introduce changes that will allow The Witcher to provide even more fun. I hope that, as a result, the game will come even closer to the ideal RPG game."

*הפסקה הזו פותח את הדיון הגדול על החידוש שנמצא בפורומים הרשמים:

http://www.thewitcher.com/forum/index.php?topic=10550.0

בגדול, הוא אומר שהם ישפרו את כול מה שלא היה להם מספיק זמן לעשות, וכול מיני דברים שהם חשבו שהשחקנים צריכים לייעץ להם. זה אומר, דברים שהם לא הספיקו, דברים שעלו להם לראש מאוחר יותר, דברים שייעצו להם המשתמשים, ודברים שביקשו מהם המשתמשים.

אז מה הקטע?

אתם בטח שואלים את עצמכם מה בדיוק ישתפר. אובכן, קשה להכניס את הכול ולתרגם את זה לפורום הזה, הם בעצמם לא יכלו להגיד את הכול [כי מדובר בכמות אדירה של שיפורים קטנים, בעיקר באג פיקסינג].

~החבילה עצמה[לפי תכנון CDPR]~

- המשחק עצמו [כמובן עם כול השיפורים החדשים של החבילה].

- דיסק נוסף שיכלול את Mod Editor D'jinii [פרטים בהמשך].

- הדיסק גם יכלול 2 הרפתקאות [שבנו בMED] [פרטים בהמשך].

- דיסק וידיו שיכלול "מאחורי הקלהים" עם עוד קטעים חדשים.

- דיסק סאונדטארק רישמי עם 29 טרקים של המשחק.

- דיסק של מוזיקה שנוצרה בהשראה מהמשחק [ממש יפה מניסיון] 15 טרקים.

- 80 עמודים של חוברת הדרכה [נדמה לי שמדובר בחוברת ההדרכה הרגילה אבל לא בטוח].

- 112 עמודים של חוברת הדרכה [לכול המשחק לא כללי] רישמית שנכתבה על ידי המפתחים.

- ספר קטן עם 50 עמודים, אחד מהסיפורים של אנדרי ספאקוסקי.

גדול לא? נקווה שאטראי ירשו את זה במחיר רגיל [=

ומה השיפורים הגדולים? ה"הד-ליינס"?

חשוב לציין שיש שיפורים רבים וקטנים יותר ממה שכתבתי פה. מה שפה כתוב הוא תירגום מהיר לPDF, למי שלא רוצה לקרוא. מההודעה בפורום, אפשר למצוא דברים נוספים למעוניינים להעמיק, למרות שלא מדובר במשו עמוק ממש.

*לינק לPDF המקורי באנגלית:

http://www.thewitcher.com/resources/upload/img/news/2008/02/Enhanced%20Edition%20fact%20sheet.pdf

-מודים-

-מוד:

מכיר הנטרליות [בעברית תרגום חופשי].

הרפתקאה חדשה של בערך 2 שעות. מדובר בהרפתקאה צדדית וחדשה לחלוטין, ללא קשר ישר למשחק [מומלץ לעיין גם בPDF בקשר לזה, שם תמצאו את הפיצ'רס של המוד].

העלילה:

גרלט חוזר לקהיר מורן [תקנו אותי]. הוא מוצא מחנה קטן ליד המבצר שם הוא מוצא אין אצילי ומכשפה. הם הגיעו לשם כדי למצוא Deidre אישה צעירה ששוהה באזור. היא ילדת ההפתעה של אסקל [גם אני לא ממש מבין], שנולדה תחת השמש הכהה [ליקוי ירח], מאמינים שזה אומר דברים רעים על הילד. מתגלה שהאיש האצילי הוא אח שלה, שרוצה שהיא לא תקבל את הכתר. המכשפת רוצה להרוג אותה ולבדוק את הגוף שלה בקשר לקללת השמש השחורה. גרלט צריך להחליט אם להישאר נטרלי או לעזור לילדה.

-מוד:

אפקטים צדדים [בעברית תרגום חופשי].

הרפתקאה חדשה של בערך 3 שעות. בדיוק כמו המוד הקודם, סוג של הרפקתאה חדשה, רק שזה בעיקר יראה לכם איך האדיטור החדש יעבוד [מומלץ לעיין גם בPDF בקשר לזה].

העלילה:

דנדיליון נקלע לצרה בוזימה [כרגיל]. גרלט צריך להשיג שכום מסויים של כסף כדי לקנות אותו ולשלם על הבעיות שהוא עשה. גרלט אוסף את הכסף על משימותש הוא עושה. שחקנים יכולים להוסיף אפפקטים של משימה אחת לאחרת. למשל: בקרב של אגרופים הוא יכול לקבל כסף או בקבוק אלכוהול. אם הוא בוחר את האלכוהול, הוא יכול לגרום לבנדיט ליהיות שיכור. הבנדיט יביא לו מפתח לקופסה עם דברים בתוכה. האווירה בכללי של המוד דומה לסיפור [השארתי באנגלית] Dandelions incidents with Vespula and Bibervelts

economics.

-מוד אדיטור:

דהדג'יני [תרגום חופשי].

המוד אדיטור, שני המודים למעלה יוכנו ככול הנראה בו. יאפשר להכין הרפתקאות חדשות אבל לא לערוך [ככה אומרים] את המשחק עצמו [פרטים נוספים בPDF].

-פיצ'רס חדשים במשחק-

-קודים:

-איונטורי משופר [פרטים בPDF].

-אפשרות לכבות\ להדליק את האוטו SAVE.

-יותר מ50 מודלים חדשים כך שלא תראו אותה דמות יותר מדי.

-הדמויות יסובבו עכשיו את הפנים אל גרלט [בהתאם לאיפה שגרלט עומד ויסתקלו עליו].

-אפשרות לעשות אוטו-לוט, זאת אומרת פשוט לקחת את כול החפצים באופן מיידי.

-גרפיקה:

-בערך 100 אנימציות חדשות שיעשירו את הסירטונים במשחק והדיאלוגים.

-הרבה הבעות פנים חדשות להשערת הסירטונים והדיאלוגים.

-תיקונים\ שיפורים-

-קודים:

-תיקון עצום לאנגלית. כן כן, הקלטה של הדיאלוגים מחדש והחזרה של כול הטקסט המקוצר.

-תיקון לשפה הגרמנית [אותו עיקרון].

-80% פחות זמני טעינה.

-שיפור ביציבות המשחק.

-שיפור לתגובות בקרב [שאתה נפגע או משו].

-שיפור למיני-משחק הדייס פוקר.

-שיפור הגדרות מזג האוויר.

-תיקון בעיה של HUD [שלא ראו לפעמים].

-טעינה מהירה יותר של מסכים וכדו' [כמו המפה או האינונטורי].

-גרפיקה:

-שיפורי אנימציה שונים[אנימצית הקרב של גרלט וכדו'].

-מודל משופר של "טריס מריגולד".

*אני ממליץ לקרוא על הכול ברור וטוב יותר בPDF שהבאתי למעלה*.

ל-CDPR יש אוזניים גדולות.

די הרבה מכול זה, למעשה כמעט הכול, בא מרעיונות ובקשות של המשתמשים בפורום.

השיפור הענק לאינונטורי למשל, נולד מבקשה של משתמש שפתח אשכול וביקש אותם. מדובר בדבר מעולה, הם הקשיבו לבקשות רבות ועצות, והפנימו את זה. הכול במטרה להפיכת TW למשחק RPG אידיאלי לשנת 2007.

הדעה שלי:

גדול הא? לדעתי זה הולך ליהיות ממש טוב. כרגע לא ברור אם הכול ב100% יהיה זמין להורדה [אבל כרגע ככה זה נראה מההודעה הרישמית, ונקווה שככה זה ישאר]. אני אישית מרגיש קצת חבל שנצטרך להוריד ולא לקבל בדיסק וכדו' בצורה רישמית [כמו למשל המפה של המשחק שהם רוצים להכניס], אבל אני מניח שלא כולם אובסיסיבים ודורשים כאלה דברים כמוני. אם אכן נצטרך לקנות את החבילה החדשה בשביל חלק מהשיפורים, ככול הנראה אני עדיין אקנה. אבל נראה מה יהיה.

פרסמתי בכמה פורומים, אם בניק יש Ns סביר להניח שזה אני, אם לא בבקשה תגידו לי. אני ידוע שיש דיון ראשי אבל עשיתי את זה מאוד מפורט ואני חשוב שזה לא מתאים לאשכול, אם לדעתכם אני טועה תגידו לי [מצטער אם אני אכן טועה].

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...