יש כאן אנשים רציניים שמבינים בסטריאו? - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

יש כאן אנשים רציניים שמבינים בסטריאו?


din707b

Recommended Posts

אני מחפש דרך להיע באמצעות המחשב לרמת שמע של מכשיר CD כרע אני משתמש בכרטיס קול מובנה ואין כל קשר בין האיכות של הקומפקט דיסק לבין מה שמתקבל מהשמעת אותו דיסק באמצעות המחשב.

אם מישהו מבין באמת בסטיראו 2 ערוצים ולא בכל הקולנוע ביתי שלא קשור לרמה הזו של השמע אני מחפש דרך לשמוע מוסיקה דרך המחשב ברמה לא פחות טובה מאשר באמצעות הקומפקט דיסק. האם הענין נתון רק להחלפת כרטיס קול ואם כן איזה יספק את הסחורה עד רמה של 500 ש"ח ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש פה כ"כ הרבה משתנים, החל מאיך המחשב מתחבר למגבר ועם איזה כבלים וכלה בספק הכוח של המחשב ורמת הסיכוך האלקטרומגנטי שהוא מציע.

היייתי מציע שתתחיל לפרט פה את קונפיגורצית המערכת שלך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הכרטיס קול היחידי שאני יכול לחשוב אליו שיספק לך ביצועי סטראיו טובים במחיר שציינת הוא הM-AUDIO 5.1 Revolution.

מעבר לזה מומלץ שפורמט השירים יהיה באכות גבוהה, קבצים כמו FLAC ודומים לו.

ישנם עוד דרכים להגיע לאיכות קול גבוהה ברמה של CDP טוב, אבל זה כבר מצריך תקציבים גבוהים יותר!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קונפיורצית המחשב שלי היא כדלקמן: מעמבד 3800*2 לוח אם M2NPV-VM כרטיס קול מובנה כמדומני REALTEK AC97 צורב -42 מעבר לזה ספק כח 300W איכותי אם כי איני זוכר את השם כרגע לענין הכבלים אני משתמש בכלבים טובים סטנדרטיים לא משהו מיוחד אבל לא כאלו שנופלים מאיכות הכבלים שמחוברים בין הCDP למגבר. ושוב אני שומע קבצים באיכות זהה מאותו תקליטור דרך המחב ודרך ה - CDP ללא קשר לאיכות לטובת הCDP פשוט לא צריך להתאמץ להריש בעומק בדינמיקה ובפרטים ובעוצמה שמתקבלים מאותו CD בין הCDP לבין השמעה דרך המחשב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא יודע איזה CDP יש לך, אבל 500 שקל זה לא תקציב גבוה במיוחד לכרטיס קול.

אני הייתי ממליץ לך EMU 1212 אם אתה רוצה כרטיס טוב לסטריאו. הבעיה היא שבארץ הוא ממש יקר. בתקציב שלך, כרטיס באמת טוב לסטריאו אני בספק אם תמצא. אולי איזה Julia משומש.

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה תודה לכל העוזרים

יש לי CDP איכותי של DENON השאלה אם כרטיס של עד 500 ש"ח ייא אותי לאיכות טובה של סטריאו גו ערוצי אני לא עוסק בהקלטות וכו' רק שומע מוסיקה ומצפה כרטי קול שיתן את התמורה כרטי הקול שבא על לוח האם ממש מאכזב אפילו לא עומד ברמה של CDP של סוני

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אפשר להשתוות ברמת תקציב של 500 ש"ח לכרטיס קול ? בכל אופן הCDP שלי איכותי המכשיר לא נקנה לאחרונה ןלכן קשה לאמוד את רמת המחיר שלו במונחים עכשוויים אבל מדובר במכשיר יקר ורציני. השאלה היא האם התקציב הנ"ל מפק למטרה זו מה גם ששמתי לב שרוב הכרטיסים אינם בעלי יציאת RCA אלא פלג 3.5 כמו של אזניות השאלה אם זה כשלעצמו לא מוריד משהו מהאיכות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הקונקטור הזה לא מוריד מהאיכות תהייה בטוח. בכל מקרה כמו שאמרתי, תבדוק את ה-EMU1212M.

ב-500 שקלים הדבר היחיד שתמצא שיישמע טוב באמת (לא יודע איך ביחס ל-CDP שלך כי אני לא יודע איזה CDP יש לך) זה Juli@ משומש, כמו שכבר רשמתי לך.

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הדבר גם מאוד תלוי באיזה מערכת אתה משתמש. מערכות טובות חושפות יותר ויותר את האיכות הנמוכה של המקור, זה מורגש ככל שעולים ברמה.

למערכת בסיסית לא חושב שכדאי להשקיע בכרטיס יקר ואיכותי (מול כרטיס נחמד ולא יקר מדי) כי לא בטוח שתרגיש בהבדל או שההבדל לא יצדיק את ההשקעה.

מערכת צריכה איזון בין הרכיבים שלה, אם אין כזה אז לפעמים נוצר ביזבוז או לחלופין חוסר ניצול.

אני חושב שכדאי שתפרט את מפרט הסאונד שלך.

לגבי החיבור, אני מקווה מאוד שאתה מחובר בחיבור דיגיטלי. לעבוד עם כרטיס און בורד (ועוד AC97) בחיבור אנלוגי זה זוועה, בכרטיס כזה המעבר לחיבור דיגיטלי זו קפיצה עצומה באיכות (כל עוד יש ציוד האזנה נורמאלי). ברגע שאתה מחובר דיגיטלית - פתרת את הבעייה של ממירים אנלוגיים לגמריי. בכרטיסים איכותיים ההבדל בין דיגיטלי לאנלוגי מצטמצם מאוד וכבר תלוי במערכות סאונד מאוד איכותיות. בכל מקרה מומלץ חיבור דיגיטלי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לצערי אין לי כניסה דיגיטאלית במגבר (בד"כ מגברים איכותיים שאינם משלבים ביתי מגיעים בתצורה נטולת כניסה דיגיטאלית ומכאן הצורך בכרטיס קול איכותי.

מה שמפריע לי עם ההצעה של אנטוני היא המחיר ולגבי משומש אני לא בעד. השאלה אם אין עוד אופציה זולה יותר כל השילוב של יכולת הקלטה מיותר עבורי ולכן נראה לי שהכרטיסים שמשלבים בתוכם את היכולות האלו מיקרות את הכרטיס עבורי ללא צורך. קיבלתי המלצה לכרטיס MAYA MK2 האם הכרטיס אכן מומלץ, היכן ניתן להשיג ומה המחיר ??? לא מצאתי מחנות שמוכרת אותו.

מבחינת תקציב מתאים לי ה- M-AOUDIO 5.1 השאלה אם כרטיס כזה מספיק איכותי. אני משתמש במגבר לא רע 5.5K - חברה לא ממש מוכרת ורמקולים מדפיים של MISSION.

הפתרון של אנטון EMU 1212 נראה בטוח אבל מאד מאד יקר , בקיצור מחפש את הפתרון הזול ביותר שיתן מה שCDP טוב מוציא.

נכון שככל שהרכיבים טובים יותר גם הפאקים נשמעים טוב יותר אבל זה לא השיקול כיון שבסוף אני שומע מכל מיני מקורות מעולים וגרועים כאחד. כרגע אני נוטה ל- JULIA בשל המחיר 665 ש"ח במבצע בכלי זמר השאלה אם הוא באמת טוב (ותודה "למאלך השקט")

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מחיר מעולה, מכיר חנות וירטואלית מומלצת בחו"ל?

לשאלתך: MISSION ישנים נדמה לי 752 הם לא מושלמים אבל אוהב אותם אהבה משמיעה ראשונה מאד מאוזנים והמגבר שלי מחמיא להם ואני פשוט רוצה לשמוע בהם דרך המחשב כמו מה-CDP (כמובן בהתאם למקור) מתכוון להחליף אותם בעתיד ל EPOS או משהו כזה ששמעתי ודי אהבתי.

אשמח לדעת איפה אפשר להשיג את ה- 1212M בחו"ל בחנות שעושה משלוחים ישירות לארץ הקויידש אולי שוה להזמין הרי מדובר ברכיב קל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש המון מקומות. אני הזמנתי בעבר גם מאיביי וגם מ-B&H, וגם מ-Musicians Friend (נדמה לי שזה השם שלהם). לדעתי כדאי לבדוק באיביי כי בדר"כ המשלוחים שם הכי הגיוניים כיוון שניתן לדבר עם המוכר ולסגור על משלוח שמתאים לשניכם.

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...