תמונות שצילמתי (אני חדש בתחום הצילום התגו&#148 - צילום דיגיטלי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

תמונות שצילמתי (אני חדש בתחום הצילום התגו&#148


-yooy-

Recommended Posts

חבר'ה תמונות שצילמי ואני חדש בתחום אז התגובות שלכם

מאוד חשובות לי בבקשה !

[תוקן]

#1

http://img441.imageshack.us/my.php?image=s6300415zr0.jpg

#2

http://img441.imageshack.us/my.php?image=s6300418pg1.jpg

#3

http://img87.imageshack.us/my.php?image=s6300433xn4.jpg

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תוכל לקבל צבעים חיים יותר אם לא תשתמש בFLASH. ע"י חצובה וצמצם פתוח לכמה שיותר זמן, התמונות יהיו טובות יותר.

למיטב ידיעתי צמצם=aperture סגר=shutter, לכן אני משער שהתכוונת להשאיר את הסגר פתוח לכמה שיותר זמן.

yooy, אם תפרט כאן את סוג המצלמה שלך יתכן ויוכלו לעזור לך יותר. במצלמות קומפקטיות מסוימות יש בחוגת המצבים אפשרות לשלטיה ידנית או חצי-ידנית (M, Tv, Av), במצבים אלו ניתן לשלוט באופן ידני על מפתח הצמצם (החריר בעדשה ששולט על כמות האור המגיע אל החיישן ועל עומק השדה) ועל מהירות הסגר (משך הזמן שבו החיישן חשוף לאור - ככל שהזמן ארוך יותר, התמונה תהיה בהירה יותר אולם אוביקטים נעים יראו מטושטשים). אם אין מצב ידני - לרוב יש מצב מוגדר מראש של לילה. אני ממליץ לך לרכוש ספר בסיסי על צילום ולעיין בחוברת ההפעלה של המצלמה שברשותך.

לגבי חצובה - תחפש בהתחלה חצובה שולחנית בסיסית (מעין תלת-רגל קטן לייצוב המצלמה), אתה יכול לקחת את המצלמה שלך לחנות צילום אמינה ולהתייעץ עם המוכר לגבי חצובת כיס המתאימה לך - העלות הצפויה היא 50 עד 150 ש"ח. תזכור שצילום עם חצובה גם דורש מעט מיומנות וניסיון (לדוגמא - לרוב יש צורך לצלם עם שלט או בעזרת השהייה על מנת לא להרעיד את המצלמה עם הלחיצה).

לסיכום - לך ותלמד את עקרונות הצילום הבסיסיים, צלם בכיף ותתנסה באוביקטים ומצבים שונים ואל תשכח להעלות לפורום את כל המוצלח בעיניך.

ספציפית לגבי הפרחים - דווקא השימוש במבזק הולם אותן, הדעיכה המהירה של האור מבליטה את הפרחים על הרקע הכמעט שחור לחלוטין, ייתכן ומבזק מקרו יעודי (שעולה רק 2000 ש"ח...) היה משפר את התמונה, אבל גם משחק קל עם העקומות ב-gimp יכול לנסוך עוד חיים בעלי הכותרת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...