עבור לתוכן

פרס מפעל חיים לממציא הפליסטישן

Featured Replies

  • תגובות 34
  • צפיות 3.5k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

אני לא מבין למה נותנים פרס למישהו שבסך הכל גנב רעיונות

מהSNES (את העיצוב של הידית הראשונה לPS1 )

ומהסגה CD (את הCD בקונסולה)

הPS1 היה אומנם המכשיר המוצלח לזמנו

אבל זה היה בעיקר בגלל שיווק מצוין ותמיכה נרחבת של חברות צד שלישי

ולא בגלל משהו מהפכני או שובר גבולות

פורסם

חחח צריך לתת לו פרס לבן אדם הכי אבו-חרטט שיש.

כמה פעמים הוא עבד עלינו... מבטיח הבטחות ובסוף כלום.

מה שכן אני בעצמי הולך לקנות PS3 והיה לי גם PS2, אבל עדיין הבנאדם כנראה חיי באשליות...

טוב נו, מה נעשה, הבנאדם צריך ליצור הייפ בסך הכל.

פורסם

אני לא מבין למה נותנים פרס למישהו שבסך הכל גנב רעיונות

מהSNES (את העיצוב של הידית הראשונה לPS1 )

ומהסגה CD (את הCD בקונסולה)

אתה כ"כ מלא בולשיט שזה מדהים, בכל הנוגע לקונסולות שהן לא של נינטנדו..

"גנב מה SNES את העיצוב של הידית"- אני מבקש שתסתכל בבקשה על כל פאקינג שלט של כל פאקינג קונסולה מ 10 השנים האחרונות (לא כולל WII)

מזהה תבנית מסוימת.....?

"גנב מהסגה CD את ה CD בקונסולה"

אוקיי, בואו נראה- CD הוא המדיה הנוכחית שיכולה לאחסן הכי הרבה מידע, במחיר נוח, עם זמני טעינה סבירים, וכרגע גם המדיה הכי מקובלת בשוק. במה נשתמש, ב CD או קסטות? הממ.....

וזה בדיוק למה PS1 הצליח כ"כ הרבה יותר מ N64. (זה והעובדה שנינטנדו שחררו את ה N64 רק שנתיים אחרי ה PS1)

ועכשיו נגלה לך עוד סוד קטן-

אותו קן קטוראגי, ה "גנב", לכאורה, הוא זה שתכנן את תוסף ה CD ל SNES, וזה שיצר את אותו שבב שאפשר להם לעבוד ביחד.

אגב, אתה עדיין חייב לי תגובה בדיון על ה Wii

::)

פורסם

1-נינטנו המציאו את התבנית של הגיים אין אוץ

מה שיותר מאוחר הלך גם לNES ולגימבוי

ושדיברתי על החיקוי של הידית מה SNES לא דיברתי על קוו דומה

אלה על כמאת 1 ל1

ידית של הSNES -

snes-controller.jpg

Playstation_Controller.jpg

כן כן לא היה ידית אנלוגית ואפילו לא רטט בידיות הראשונות של הPS1

ולהראות לך שאפשר לעשות ידיות שונות מהSNES -

600px-SegaControllers.jpg

(חוץ מהראשון סגה הלכה על עיצוב שונה )

וגם הידית של הN64 הלכה לכיוון שונה

ובעניין הWII לא הבנתי איזה תשובה אתה מחפש ?

אם תשחק טראומה סנטר תבין לבד כמה הידית חדשנית

וחוץ מזה הידית מודולרית ככה שמפתחים יכולים להוסיף לה איזה מיליון אופציות נוספות אם הם רוצים

ובעניין הCD ברור שזה היה האופציה הטובה ביותר אז -אבל זה לא חידש כלום

והתוסף CD לSNES לא יצא אף פעם וסגה תכננה את הסגה CD לפני

גם הסטוראן וה3DO יצאו לפני

פורסם

נראה לי שהוא גנב מנינטנדו את הרעיון לבנות קונסולה מרכיבים אלקטרונים על מעגלים מודפסים...החוצפה...

פורסם

קרירין היקר, התבנית בכל קונטרולר של כל קונסולה בעולם-

צד אחד- D-pad

צד שני- כפתורים.

אז יצא במקרה ש 4 כפתורים שירת את התכלית של הפלייסטיישן (ולמעשה, זה מספר אופטימלי. זה המספר הגדול ביותר של כפתורים שאפשר לשים אחד ליד השני בלי שתצטרך להזיז את היד בשביל שהאגודל יצליח להגיע לכולם). באיזו צורה תסדר 4 כפתורים? בצורה שהכי תזכיר D-pad. זה הכי טבעי לעין, והכי נוח לאגודל להגיע. זה קשור לדרך שבה האגודל שלך זז.

(אגב, תסתכל על כל הידיות שאתה בעצמך הבאת.... חוץ ממספר הכפתורים אין שם ש-ו-ם דבר שונה)

הסגה CD התבסס גם על תוסף ה CD ל SNES וגם על אותו שבב שקטוראגי תכנן. איך בדיוק יכול להיות שזה פותח לפני? הממ.. מעניין.....

לגבי ה Wii, לא דיברתי על הידית שלו

דיברתי על הדיון הזה-

http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=319968.20

מעניין שאין לך מה להוסיף שם ::)

פורסם

נינטנדו לא המציאו את הקונסולה הראשונה ::)

ולא הבנתם

הPS1 היה המכשיר המוצלח לתקופתו

והיה לי גם PS1 וגם N64

אבל לעזאזל מבחינת חידושים לא היו לו הרבה

ועל זה אני מדבר

כן הכונן CD היה מאוד יעיל

כן שיותר מאוחר הם הוסיפו רטט וידיות אנלוגיות זה היה מצוין

כן הוא נמכר כמו לחמניות חמות והחברות צד שלישי נמשכו אליו כמו יתושים למנורה

אבל אם כל הכבוד זה לא המצאת המאה

זה רק מוצר מאוד מוצלח בתחומו וזהו

אם כבר צריך לתת פרס למחלקת השיווק של סוני

מעניין שאין לך מה להוסיף שם

מה בדיוק יש להוסיף ?

ובעניין הסידור של הידית

הידית של הסגה מגדריבר הייתה הידית הנוחה ביותר שהחזקתי ביד

ויצא לי להחזיק הרבה ידיות ככה שזה פשוט לא נכון

וחוץ מזה היה מספיק מקום לשיפור ושינוי

לדוגמה טריגרים כמו הZ בN64 ויותר מאוחר בדרימקסט ובXBOX

כרגע 3 דורות ולסוני יש את אותו השלט רק כי הם פוחדים לחדש

נינטנדו לאומתה שינתה את השלט כל דור

אז בN64 היו הרבה חידושים אבל בכללי השלט לא היה טוב מספיק להרבה משחקים

בגימקיוב השלט לפעמים מצוין ולפעמים מסורבל

ובWII יש את כל עניין האינפרה אדום\זיהוי תנועה\מודלריות

פורסם

ב N64 השלט היה נוראי. שלט שאתה צריך להתרוצץ עם היד עליו לכל מקום בשביל להצליח לשחק במשהו וחוטף "אגודל נינטנדו" אחרי שעה אחת של משחק, לא ראוי להיקרא שלט.

בגיימקיוב- תלוי במשחק. בחלק מהמשחקים השלט היה קל לשימוש, בחלק נוראי.

אבל בכלליות- הצורה שלו לא טבעית.

אבל לא זו הנקודה- אתה שם לב איך נושא הדיון סטה ל "השלט הזה יותר נוח השלט הזה פחות טוב" מההצהרה שלך שהוא "רק גנב רעיונות"?

חוץ מזה, אף אחד לא שאל פה איזו קונסולה היא המוצלחת ביותר

הבנאדם זכה בפרס מפעל חיים על המותג והסדרה הזו שנקראת פליסטיישן. אם השם הזה לא היה קיים, גם לא היית רואה את כל הקונסולות האיכותיות האחרות שמסתובבות היום בשוק. כן כן, גם לא את ה WII האהובה שלך.

מותג חזק והרצון של חברות אחרות לשבור אותו- זה בעצם מה שיוצר את רוב המכשירים המוצלחים בשוק. (קונסולות- המותג "פלייסטיישן", והמתחרות המוצלחות WII ו Xbox360. נגני מוזיקה- המותג "אייפוד", והמכשירים שסוף סוף הצליחו לנגוס לו במכירות- ZUNE ו ZVM. וכך יש עוד הרבה דוגמאות)

ושאלה אחרונה- אפשר לדעת למה לעזאזל צריך לשנות את השלט כל דור? מה טוב בזה?

"הרכב מנצח לא מפרקים". השלט של הפלייסטיישן נוח מאוד ביד, הצורה שלו טבעית, מיקום הכפתורים טוב, ובאמת שאין טעם להתחיל להנדס את כל העניין מחדש.

הסידור משולש-עיגול-איקס-ריבוע (בכיוון השעון) מזוהה עם הדבר הזה שנקרא פלייסטיישן כבר שנים, והפך לאחד הטריידמרקס שלו. אין מצב בעולם לשנות את זה.

(ולגבי הדיון שנתתי אליו לינק- לא יודע. מה דעתך על "אני אחשוב פעמיים לפני שאני נוגע בתחום שאין לי מושג בו"?)

פורסם
ושאלה אחרונה- אפשר לדעת למה לעזאזל צריך לשנות את השלט כל דור? מה טוב בזה?

"הרכב מנצח לא מפרקים"

תשחק אם אותו שלט שניים ותבין למה צריך לשנות

וכן השלט שבור לשחקנים וותיקים כמוני

בעניין הלינק אני לא מבין מה אתה רוצה בכלל

אם זה קשור ליפנית אז אני לא מבין יפנית

בקיצור על תעשה לי חידות מפגרות יש לך שאלה טענה תשאל ישירות

אני לא ירדוף אחרי הרמזים שלך

פורסם

ראבק, אני לא יודע אם זה שאתה לא מנסה, או שאתה באמת לא מסוגל לפענח משפטים פשוטים (לא, אין פה שום חידה)

אבל עזוב את זה.

עם השלט של ה PS1 שיחקתי..... אממ....... 3 שנים

ואחרי זה עוד שנה וחצי עם שלט של PS2 שזהה לחלוטין לזה של PS1 (ה PS2 לא היה שלי, אלא של שכן שלי, אבל רוב הזמן הוא היה פה כי הם לא השתמשו בו)

ועל הדרך, גם אותה מערכת שליטה- על ה PSP.

עד עכשיו, סכמת השליטה הזו לא נמאסה עלי, ואני עומד על דעתי- הסכמה הזו יעילה, קלה, ומעולה.

פורסם

אני מזמן משועמם משלטים סטנדרטים

אומנם אני משחק בהרבה משחקי גימקיוב אבל זה בטח לא בגלל השליטה

אני גם די בטוח שתוך שנתיים השלט של הWII ישעמם אותי

מה לעשות אני אוהב חידושים

אני חושב שלא לשנות דברים בגלל פחד להמר זה טעות גדולה בתחום

ולא פלא שבינתיים לא הייתה חברה אחת שזכתה ב"מלחמת הקונסולות" 2 דורות רצוף

אין מה לעשות חייבים לשנות

למרות שזה הימור

לשנות גרפיקה\שליטה\משחקיות\להמציא ז'אנרים חדשים וכו

בלי זה הרבה גימרים וותיקים ישתעממו

פורסם

סוני

PS1 ו PS2

היו שתי הקונסולות הפופולריות ביותר בדור של כל אחת בהתאם.

ואתה כנראה לא קולט שזה לא "פחד לשנות"

זה "אין טעם לשנות". שיש מאפיין חדש- מוסיפים (PS3 Sixaxis)

פורסם

מה לעשות אני אוהב חידושים

And thats why you play "Super Mario Galaxy" right?

פורסם

אני כרגע לא יכול לשחק מאריו גלקסי כי משהו לא מוכן להתעדכן ...

ואני עוד לא "משדרג" את המשהו הזה

אבל סידרת מאריו קיבלה הרבה מאוד שינוים כל כותר

לפעמים פחות מוצלחים-מאריו שמש

ולפעמים כנראה הרבה יותר מוצלחים כמו גלקסי

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים