פורסם 2008 בינואר 2617 שנים הרי אנחנו עדים לאפקטים של פיצוצים אדירים.אז איך זה שהFPS יורד קיצונית דווקא כשנראה קצת עשן מסכן על המסך?האם יש משהו לעשות נגד זה?
פורסם 2008 בינואר 2617 שנים כי ככה, אפקטים של עשן מכבידים מבחינת עיבוד גרפיקה, עשן הרבה יותר מורכב מבחינת גרפיקה של מחשב מאשר סתם טקסטורה, אפילו כזאת שנראית לנו מורכבת מאוד.יש בעקרון מה לעשות לגבי זה (חוץ מלשדרג כרטיס מסך כמובן ;D), בהרבה משחקים בהגדרות המתקדמות של הגרפיקה יש אפשרות לבחור רמת אפקטים של עשן, ואז אפשר להוריד למדיום או נמוך. אם אין אז צריך להוריד הגדרות גרפיות כלליות אחרות (למשל AA).
פורסם 2008 בינואר 2617 שנים עשן, כמו שאמרו, הוא לא טקסטורה סטטית, אלא המון particles שזזים במהירות, ויש עליהם כמה אפקטים בשביל ליצור תחושה של סמיכות.כמובן שגם רץ על העשן פיסיקה כבדה ככה שכל זה גורם לעשן להיות כבד..http://en.wikipedia.org/wiki/Particle_systemExamples of such phenomena which are commonly replicated using particle systems include fire, explosions, smoke, flowing water, sparks, falling leaves, clouds, fog, snow, dust, meteor tails, hair, fur, grass, or abstract visual effects like glowing trails, magic spells, etc.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.