עבור לתוכן

למה כשיש אפקטים של עשן במשחקים, הביצועים יורדים?

Featured Replies

פורסם

הרי אנחנו עדים לאפקטים של פיצוצים אדירים.

אז איך זה שהFPS יורד קיצונית דווקא כשנראה קצת עשן מסכן על המסך?

האם יש משהו לעשות נגד זה?

פורסם

כי ככה, אפקטים של עשן מכבידים מבחינת עיבוד גרפיקה, עשן הרבה יותר מורכב מבחינת גרפיקה של מחשב מאשר סתם טקסטורה, אפילו כזאת שנראית לנו מורכבת מאוד.

יש בעקרון מה לעשות לגבי זה (חוץ מלשדרג כרטיס מסך כמובן ;D), בהרבה משחקים בהגדרות המתקדמות של הגרפיקה יש אפשרות לבחור רמת אפקטים של עשן, ואז אפשר להוריד למדיום או נמוך. אם אין אז צריך להוריד הגדרות גרפיות כלליות אחרות (למשל AA).

פורסם

עשן מעובד במעבד כמו כל שאר החלקיקים..

פורסם

עשן, כמו שאמרו, הוא לא טקסטורה סטטית, אלא המון particles שזזים במהירות, ויש עליהם כמה אפקטים בשביל ליצור תחושה של סמיכות.

כמובן שגם רץ על העשן פיסיקה כבדה ככה שכל זה גורם לעשן להיות כבד..

http://en.wikipedia.org/wiki/Particle_system

Examples of such phenomena which are commonly replicated using particle systems include fire, explosions, smoke, flowing water, sparks, falling leaves, clouds, fog, snow, dust, meteor tails, hair, fur, grass, or abstract visual effects like glowing trails, magic spells, etc.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים