עבור לתוכן

אוסף חדשות מMAX קונסול - 12.01.08

Featured Replies

פורסם

חשבתי שיהיה נחמד פעם ב... להביא קצת עידכונים מהעולם:

1) אכזבת השנה מבחינתי - כנראה GT לPSP מבוטל (זה המשחק שגרם לי לקנות PSP בערך):

http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=24202

2) כנראה GOLDEN EYE לא יגיע לXBOX מסיבות מענינות , מסתבר שהגירסא לא היתה אמורה ליהיות REMAKE כמו רוב המשחקים אלא אותה גירסה פלוס מינוס + MULTIPLAYER אמיתי ברשת של הLIVE (שנשמע כמו אופציה חבל על הזמן) אך אי הגעה להסדרים כספיים עם נינטנדו כנראה הפילה את הפרויקט:

http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=24192

3) כנראה סוני כבר לא מפסידה על הPS3 - העלות יצור של הגירסא הגבוהה שלה (80 גיגה עם תמיכה לאחור) נכון לנובמבר - 400$:

http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=24201

אם זה נכון - זה משאיר את מיקרוסופט בתור היחידה שדי מפסידה על הקונסולות שלה (במיוחד עם התיקונים לRROD והצורך בעידכוני חומרה)

זהן להיום.

חזרה לאלגוריתמים

פורסם

http://www.videogamesblogger.com/2006/11/16/ps3-loses-up-to-306-per-unit-xbox-360-profits-76-per-sale.htm

כאשר היא הושקה, הPS3 הפסידה 306 דולרים פר קונסולה, כאשר ה360 הרוויחה 76 דולרים לקונסולה, בהתחשב שMS עברה ל45nm לפי הדוחות שלה כן מרוויחה על ה360 אז אני בספק אם זה נכון. כמו כן אני מאוד בספק אם סוני בשנה הצליחה להוריד את עלות יצור הקונסולה ב500 דולר...

פורסם
  • מחבר

דובי - אתה מדבר על 400 דולר , לא 500 (עלות ראשונית 800 , עלות נוכחית - 400)

ובקשר לXBOX - מה קורה אם אתה מחשב את הכסף שמיקרוסופט שמה בצד לטובת הארכת האחריות לRROD?

למרות שאני מסכים בדבר אחד - הורדה ב400$ זה אכן הורדה מטורפת שלא כ"כ הייתי ממהר לאמץ

ליביו

פורסם

עלות ראשונית מעל ל800 דולר, עד כמה שאני זוכר זה גבל ב900, ללא שום שינוי חומרתי ואפילו לא ירידה בליטוגרפיה, מעבר ל45NM = פי 4 יותר שבבים על אותו וואפר.

פורסם

זה דווקא יחסית הגיוני, המרכיב המרכזי זה מערכת הבלו ריי שמחיר היצור שלה זול אבל מחיר הR&D יקר. כנראה שהם ביצעו איזה תעלול פיננסי של לכלול את מחיר הR&D בחטיבת האלקטרוניקה ומחיר היצור בחטיבה המשחקים

פורסם

זה דווקא יחסית הגיוני, המרכיב המרכזי זה מערכת הבלו ריי שמחיר היצור שלה זול אבל מחיר הR&D יקר. כנראה שהם ביצעו איזה תעלול פיננסי של לכלול את מחיר הR&D בחטיבת האלקטרוניקה ומחיר היצור בחטיבה המשחקים

מדובר על עלות הייצור של כל יחידה, לא על כיסוי עלויות פיתוח, כונן BR עדיין יקר בצורה איומה יחסית לDVD רגיל, כמו כן הCELL זה מעבד הרבה יותר מורכב לייצר יחסית לPPC שיש ב360. ושלא נדבר על הזכרון שחוץ מעלות הייצור שלו גם התמלוגים לrambus(מה שהרג את הRDRAM) אמורים להיות גבוהים.

פורסם

לPS3 היו 3 רכיבים מאוד יקרים

הבלו רי

הCELL

והכרטיס מסך

כל הרכיבים האלו ירדו במחיר היצור כנראה

וסוני מכרה משהו שקשור בCELL לחברה אחרת

ה360 לפי מה שהבנתי גם לא מפסיד יותר

פורסם

חשבתי שהבוקס עבר ל65 NM לא? פעם ראשונה שאני שומע שהוא ב45NM

(זה הגרסאות היותר חדשות מהפאלקון?)

פורסם

לPS3 היו 3 רכיבים מאוד יקרים

הבלו רי

הCELL

והכרטיס מסך

כל הרכיבים האלו ירדו במחיר היצור כנראה

וסוני מכרה משהו שקשור בCELL לחברה אחרת

ה360 לפי מה שהבנתי גם לא מפסיד יותר

סביר להניח שהזכרון עולה יותר מהכרטיס מסך וכונן הBlue Ray ביחד, עלות הייצור שלו היא יקרה להחריד ויש תמלוגים מאוד גבוהים לראמבוס.

פורסם

אני די בטוח שסוני הגיע להסדר משתלם

סוני היא לא בדיוק חברה קטנה

והיכולת שלה להגיע להסכם שיהיה לה טוב כלכלית מאוד גדול

פורסם

אני די בטוח שסוני הגיע להסדר משתלם

סוני היא לא בדיוק חברה קטנה

והיכולת שלה להגיע להסכם שיהיה לה טוב כלכלית מאוד גדול

משתלם לראמבוס אולי, אותו סיפור היה עם RDRAM ואז הקליינט היה Intel שיכולה להגיע להסדרים קצת יותר נוחים מסוני...

גם ללא תמלוגים עלות ייצור הזכרון(גם אם לא מחשיבים את בקר הFlexIO הסדיסטי שהוא דורש) יכולה להגיע, ולדעתי מגיעה עד לפי 10 מזכרון הGDDR3 שה360 משתמש בו.

אין לי רצון לטחון מים אז אני נשאר בטענה שלי שXDR בתדירות אפקטיבית של 3.2Ghz זה דבר יקר להחריד מכל הבחינות, עלות ייצור, עלות שילוב, ותמלוגים.

בעוד שGDDR3 זה a dime a dozen זול, פשוט להטמעה, ואין שום תמלוגים כיוון שזה תקן פתוח לכל של JEDEC.

פורסם

דובי תזכור שזה כמות זיכרון יחסית קטנה

אין לי מושג לאיזה הסכמים הגיעו

אבל זיכרון ראשי של הPS3 זה רק 256 מגה

ה256 מגה האחרים הם בכרטיס מסך ואני מעריך שזה זיכרון סטנדרטי לכרטיסי מסך

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים