ניצול כספי תרומות - דעתכם - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ניצול כספי תרומות - דעתכם


idofr

Recommended Posts

שלום לכולם ושבוע טוב :)

אז הדיון הזה הוא לא על נושא כללי אלא על מיקרה ספציפי שקרה לי בבית הספר שעליו אני רוצה לקבל את דעתכם, עקב חוסר כח אני יכתוב כמה שיותר מפורט אבל גם בקיצור כללי של האירוע.

טוב אז ככה יש לי ילד בשכבה שנכווה קשה שהוא היה תינוק וכתוצאה מכך כל הגוף שלו כויות יחסית קשות עכשיו הילד מאז ועד היום ניראה בן אדם מאושר, חי טוב ואפילו מרגיש טוב עם עצמו מספיק כדי להתנשאות קצת על אחרים.... אבל זאת רק דעתי האישית אז נעמיד שניה פנים לצורך הדיון שלא אמרתי את זה.

בכל מיקרה לפני שבוע-שבועיים ככה נפתח בבית הספר שאומר "בואו נעזור לו! הוא משלנו" מה שאמר בתכלס שיש לו אפשרות לניתוחים פלסטיים בארה"ב שלא יעלימו את כל הצלקות אבל מאוד ישפרו את מצבן ולמשפחה יש רק חצי מהסכום של הניתוחים ולכן אוספים כספי תרומות מתלמידי הבית ספר ועוד כדי לעזור לו לממן את כל הניתוחים. מבירור עם חברים משותפים הבנתי שזה באמת המצב, ההורים שלו יצרו קשר לפני בערך שנה עם מנתחים פלסטיים בבית חולים אמריקאי ובאזור פסח (שהיה) הוא עזב לארה"ב למשך שנה של ניתוחים ושבאמת לפי מה שהם יודעים להורים שלהם יש רק מחצית מעלות הניתוחים (וכמובן שנכלל בזה גם מיחייה של שנה בארה"ב) ובאמת זאת הסיבה שהחליטו לאסוף תרומות.

עכשיו פה כבר משהו היה ניראה לי מוזר אם יש להם רק חצי מהסכום למה בידיוק הם טסו לשם!? ולמה אם ככה אוספים את הכסף רק עכשיו?

דיברתי עם חברים ואמרו לי שכניראה הם לא העריכו נכון את הסכום של הניתוחים והמיחייה וכניראה בכל מיקרה הם רצו להתחיל מהניתוחים שיש להם כסף לעשות ואז לקוות שיגיע שאר הכסף אבל הם לא היו בטוחים ואמרו שזה רק מה שהם חושבים שיכול להיות.

טוב אז עברו השבועיים נאספו התרומות והבית ספר שלי (שבאמת כל הכבוד לו על ההתנדבות ולא רק בנושא הזה אלא בכל תחומי החיים בעיר שיש צורך במתנדבים בהם (אין לנו מחוייבות אישית וההתנדבות היא רק אופציה ובכל זאת המון מתנדבים וזה מאוד כיף לראות דבר כזה)). הודיע בשמחה על סכום לא מבוטל של אם אני זוכר נכון כמעט 10,000 שקלים. מצויין! כל הכבוד! עזרה לאנשים במצוקה שצריכים עזרה (אידיאליסטית אני לא אוהב לתרום לניתוחים פלסטיים ואני לא ממש אוהב את הילד אבל זה כבר לא קשור לנושא).

פורסם בהודעות בית הספר שהאמא של הילד שנשארה בארץ תגיע לקחת את התרומות ביום X והכל טוב יפה.

אבל ביום שישי אנחנו יושבים בשיעור ופתאום הילד מגיע אומר שלום לכולם ויוצא החוצה... כששאלנו מה הוא עושה פה אמרו לנו שהוא הגיע לחופשה בארץ מהניתוחים, עכשיו פה מתחילה הבעיה שלי עם כל הסיפור.... אם למשפחה אין כסף לניתוחים איך זה שהם יכולים להרשות לעצמם טיסה מאמצע ארה"ב שעולה נכון לעכשיו איזור ה1200 דולר רק כדי שאותו הילד יוכל לקבל חופשה בארץ, בבית? איך זה שהוא הגיע לארץ רק מספר ימים בודד אחרי שאימו באה ולקחה את כספי התרומות? עכשיו אני חייב להגיד שאני לא מכיר את הפרטים המאוד קטנים של הסיפור ולא ראיתי את חשבון הבנק של הוריו ויכול להיות שהכסף לטיסה הגיע ממקום אחר אבל איך שהוא קשה לי להאמין שאם כ"כ חסר להם כסף לניתוחים אז גם אם הם קיבלו כסף לטיסה הם לא לקחו אותו לניתוחים. בקיצור למרות שאני לא מכיר את הפרטים הקטנים פה משהו פה ניראה לי מסריח למידי....

על זה רציתי לקבל פה את דעתכם, מה אתם אומרים? מה אתם חושבים שקרה פה? יש לכם רעיונות שאני לא חשבתי עליהם למאיפה יכול היה הכסף להגיע?

(סליחה על החפירה)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין לי הרבה מה להגיד היות ואיני מקורב ומכיר את הנושא.

מה שכן, לפי התיאור שלך, ניצול הכסף הוא בהחלט לא תקין, אם התרומות היו בשביל שיבוא לבקר כל תקופה בארץ אז לדעתי זה גובל בגניבה לאור היום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...