Ivory ה"תותחים" .... וזה עצוב - עמוד 7 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Ivory ה"תותחים" .... וזה עצוב


eldad_elyashiv

Recommended Posts

^^^^ מחזק !

זה באמת יכול להיות מדהים עם אחד החניות תפתח חנות ל משתמשים הכבדים כזה מבית מקדש כזה.

ag43

זה פעם ראשונה שאני סופסוף היצלחתי לזהות את ה אביתר שלך.

אני תמיד חשבתי שזה גוש חרא :)

אתמול היצלחתי לראות שזה סמל של גולני (אני מניח).

סורי הייתי חייב ::) !

בזמנו' date='שעבדתי שם נפגשתי פעמיים עם שני המנכ"לים בקשר לעניין הזה, בגלל כמה עניינים בירוקרטים העניין הוקפא עד הזמן שהייתי אמור להפשיר אותו כבר התפטרתי..

בינתיים מה שהם עשו זה להקשיב לעצותיי ולפרסם כאן באתר.

אולי אני אשקול לעשות זאת שוב מבחוץ,נציג להם רעיון,אפילו נגייס אנשי צוות מהאתר כאן,אולי אפילו לעבוד בשיתוף עם האתר......

ראיתי כאן מאיזו חנות ביפן,חנות שהרבה כאן חולמים עליה.. אולי אפשר לעשות חנות מיני שלה כאן בארץ.. הבעיה היא כזאת,אם תהיה חנות כזאת היא כנראה תהיה אחת שתמוקם במרכז הארץ,השאלה אם היא תהיה כל כך טובה כדי למשוך מספיק לקוחות מרחבי הארץ כדי להצדיק את קיומה.

מה אתם אומרים על החזון הזה? :)

זו לא שטות. זו עובדה. אף חנות בארץ לא מוכרת בהיקף של אייבורי. מן סתם יהיו יותר מקרים של אנשים שנפלו בין הכיסאות.

צודק לדעתי.

אנשים שנופלים בין הכיסאות מבחינת המוצר אינו זמין, בעיה כאן או בעיה פה זה מובן מאליו ואין כמעט מה לעשות בנושא. אבל אין שום תירוץ לצורה שבה מדברים אליך, לאופן בו מטפלים בך, לטרטורים שאתה עובר ועוד.

שוב עניין ההגזמה,אבל מה שכן קיים זה עניין האפטיות של חלק מנותני השירות. אבל גם כאן,לכל יפי הנפש שמחפשים שירות מתלקק,אולי זאת הבעיה.

לי אין בעיה עם האפטיות הזאת כי אני יודע להתמודד איתה,להתמודד בכל מצב ולנצל כל מצב לטובתי,בכל רע יש מצוין,רק צריך לדעת להוציא אותו וזה בכלליות.

טלקומוניקציה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 113
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אין שום הצדקה שלקוח יצטרך לחזור לחנות שלוש פעמים (לפי מה שספרתי לפחות) אחרי שהוא קנה מחשב חדש!

אני עבדתי בעבר בתור מנהל מעבדה בחברה שנתנה שירותי מחשוב לעסקים.

אני ידעתי שברגע שמחשב יוצא מהמעבדה הוא צריך להיות 100%! (ועל אחת כמה וכמה מחשב חדש).

אם מחשב היה חוזר למעבדה לאחר ההרכבה זה היה פאק רציני. אם המחשב היה חוזר בפעם השנייה למעבדה זה כבר היה עילה למנכ"ל לקרוא לך למשרד שלו לשיחת הבהרה (בד"כ עם אזהרה מרומזת).

אני לא רואה שום סיבה שהמחשב יחזור שלוש פעמים למעבדה בשביל בעיות חמורות כאלה.

בנוסף, קרו לי המון מקרים (לפחות 6-7 שאני יכול לזכור) שבהם מחשב של אייבורי היה איטי מאוד יחסית למפרט שלו, גם לאחר התקנת מחדש - ברמה שבה הקביעה שיש בעיה בסיסית בחומרה היא בלתי נמנעת. כבר היה אצלנו סוג של "שם" למערכות של אייבורי בתור כאלה ש"אין מה לטרוח איתם, ידוע שיש איתם בעיות" (וזה מקבוצה של טכנאים מנוסים מאוד).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שוב עניין ההגזמה,אבל מה שכן קיים זה עניין האפטיות של חלק מנותני השירות. אבל גם כאן,לכל יפי הנפש שמחפשים שירות מתלקק,אולי זאת הבעיה.

לי אין בעיה עם האפטיות הזאת כי אני יודע להתמודד איתה,להתמודד בכל מצב ולנצל כל מצב לטובתי,בכל רע יש מצוין,רק צריך לדעת להוציא אותו וזה בכלליות.

טלקומוניקציה.

אתה באמת בסמים הה? יפי הנפש שמחפשים שרות מתלקק? או שממש אהבת לעבוד באייבורי, או שאתה עדיין עובד שם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נו אז אפשר להגיד בגלל שהם מוכרים הרבה אז צריך שיהו אלפים של מיקרים של לקוחות מאושרים והמלצות אין ספור!

אז איך זה אתם אומרים שזה בסדר שיש השמצות כי במבחינה ססטיסטית סביר להניח שיהו לקוחות לא מרוצים בעקבות העסקאות הרבות..אבל יש שני צדדים וההגיון אומר שכמות ההמלצות אמורה להיות כפולה ויותר מהמקרים של חוסר שביעות רצון.

איך אתם מסבירים את זה שזה לא ככה?!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה לא רק זה הרבה מהתלונות מדברות על לקוחות שקיבלו מחשב מקולקל מהתחלה

מצב כזה הוא לא סביר גם לחנות שמוכרת המון

הבדיקות צריכות לעשות לפני שהמחשב יוצא מהחנות נקודה

בחנות טובה לא תשמע על הרבה דברים כאלה

זה נסלח שמדובר על רכיב או מחשב לא מורכב

זה לא נסלח שהחנות מרכיבה ונותנת ללקוח מחשב מקולקל

וזה פי 200 לא נסלח שאחרי התיקון הראשון המחשב עדיין מקולקל

זה מחשב חדש לא מחשב ישן שמגיע לתיקון

ותכנות בדיקה היו אמורות לגלות את רוב הבעיות הנפוצות לפני שנותנים ללקוח את המחשב

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא רואה שום סיבה שהמחשב יחזור שלוש פעמים למעבדה בשביל בעיות חמורות כאלה.

בנוסף, קרו לי המון מקרים (לפחות 6-7 שאני יכול לזכור) שבהם מחשב של אייבורי היה איטי מאוד יחסית למפרט שלו, גם לאחר התקנת מחדש - ברמה שבה הקביעה שיש בעיה בסיסית בחומרה היא בלתי נמנעת. כבר היה אצלנו סוג של "שם" למערכות של אייבורי בתור כאלה ש"אין מה לטרוח איתם, ידוע שיש איתם בעיות" (וזה מקבוצה של טכנאים מנוסים מאוד).

איזה בולשיט. אתה מדבר כאילו אייבורי מייצרים את החלקים. [br]פורסם בתאריך: 11.01.2008 בשעה 16:20:13


הבעיה העיקרית שם ש מחשבים נמכרים כמו מטורפים לטכנאי יש בטח 5 דקות להרכיב מחשב.

זה כמו מקדולנד ל מחשבים ..

(סתם ניחוש לא מבוסס...)

עוד אחד שאומר שטויות על בסיס שמועות/ניחוש. עבדת פעם במעבדה של אייבורי? ראית איך הם מרכיבים מחשבים? [br]פורסם בתאריך: 11.01.2008 בשעה 16:21:05


אנשים שנופלים בין הכיסאות מבחינת המוצר אינו זמין' date=' בעיה כאן או בעיה פה זה מובן מאליו ואין כמעט מה לעשות בנושא. אבל אין שום תירוץ לצורה שבה מדברים אליך, לאופן בו מטפלים בך, לטירטורים שאתה עובר ועוד.

[/quote']

מערכת גדולה = יותר בירוקרטיה. לדוגמא ביטול עסקה: IQPC מנהלים סניף אחד. אם אצלם לקוח מבטל עסקה פשוט מוציאים את הכסף מהקופה ונפרדים. באייבורי יש צורך לפנות למחלקת חשבונאות, צריך לקבל אישור של רואה חשבון וגם אז הכסף יצא רק בתאריך מסוים. ככה זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מי ישמע מה צריך כדי להרכיב מחשב. בסך הכל דוחפים את החלקים ליציאות המתאימות, מחברים חשמל וסוגרים את המארז

כן הדרך הבטוחה לקבל לקוחות לא מרוצים

מה אם בדיקות שהמחשב תקין?

בלי בדיקת רכיבים וטמפרטורה יש לך סיכוי טוב לתת ללקוח מחשב מקולקל

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איזה בולשיט. אתה מדבר כאילו אייבורי מייצרים את החלקים.

מי ישמע מה צריך כדי להרכיב מחשב. בסך הכל דוחפים את החלקים ליציאות המתאימות, מחברים חשמל וסוגרים את המארז.

מערכת גדולה = יותר בירוקרטיה. באייבורי יש צורך לפנות למחלקת חשבונאות, צריך לקבל אישור של רואה חשבון, וגם אז הכסף יצא רק בתאריך מסוים. ככה זה.

סביר להניח שהם מייבאים לא מעט ציוד "מחודש" וציוד לא איכותי, כך שבהחלט עשוי להיות מוצדק לתלות בהם את האשם אם באיכות הנמוכה של הציוד, ואם בנטייתו המוגברת לתקלות.

אם רק דוחפים הכל, סוגרים את המארז, ומחברים לחשמל - מקבלים את המחשב בחזרה לתיקון דיי מהר, ואת הלקוח עצבני כתוספת.

מערכת גדולה אכן שווה יותר בירוקרטיה, אלא שבמערכת גדולה ויעילה, הקשר בין תוספת הגודל לבין תוספת הבירוקרטיה הוא עקומה קמורה (כלומר - תוספת הבירוקרטיה ביחס הולך וקטן לכל קבוע תוספת לגודל) - ולא קו-ישר (כלומר - תוספת הבירוקרטיה ביחס קבוע לכל קבוע תוספת לגודל) !

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סביר להניח שהם מייבאים לא מעט ציוד "מחודש" וציוד לא איכותי, כך שבהחלט עשוי להיות מוצדק לתלות בהם את האשם אם באיכות הנמוכה של הציוד, ואם בנטייתו המוגברת לתקלות.

על סמך מה אתה מבסס את זה? תביא הוכחות. בלי הוכחות זו הוצאת דיבה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זו הנחה, המבוססת על היכרות בלתי-אמצעית עם החברה (ר' ס' 14 לחוק הנ"ל), ועל סמך הביקורת ברשת לגבי שיעור התקלות הגבוה במערכות מתוצרתם (ר' ס' 15 לחוק הנ"ל), וכפי שהועלתה גם בדיון זה עצמו (ר' ס' 19 לחוק הנ"ל) - כך שלא יהיה נוח כל כך לבסס על אמירתי זו תביעה, לפי חוק איסור לשון הרע - 1965.

ובקיצור : שיחפשו את החברים הנותרים שלהם (אם עוד נותרו להם חברים) במקום אחר :P

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא רוצה לסנגר על Ivory , אבל כידוע סטטיסטית על כל X מחשבים (או כל מוצר אחר) יש Y תקלות

ברור שכאשר ה-X גדל כך גדל גם ה-Y

ו-Ivory מוכרים כמויות עצומות של מחשבים , כך שהגיוני שיהיה מספר גדול יחסית של אנשים עם תקלות , או לקוחות לא מרוצים

עד שלא יהיה סקר סטטיסטי שמראה בוודאות שאצל Ivory יש מספר חריג של תקלות , יש להתייחס ללקוחות לא מרוצים כעל מקרים פרטיים

ואין הפרט מצביע בהכרח על הכלל

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

במילים אחרות: אתם מבססים דעות על סמך שטויות חסרות ביסוס שאתם קוראים באינטרנט. הבנתי אותך נכון?

לא נראה לי שהבנת אפילו מילה ממה שכתבתי - קרא שוב בעיון, ואולי תבין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...