פורסם 2008 בינואר 517 שנים אני לא אומר שלא ולא אומר שכן... שאני הייתי אחרי מעבדה בסניף סגולה אנשים היו מבסוטים עד השמיים,למרות שתמיד יש את הנודניקים שמחפשים רק להוכיח את השמועה שהם שמעו על אייבורי. אתה מבין מה מרגיז אותי? ככה אלו רוב בני האדם. יש יתרונות לשירות וחסרונות,כמו בכל מקום,בטוח שגם בזיגזג ,TMS נעה וכו'.... יש בעיות מסוימות.הבעיות הן באותם אחוזים,רק ש10% ממכונת מכירות כמו אייבורי שמוכרת בכל סניף בממוצע 30 מחשבים ביום כפול 11 סניפים,אלו לא אותם אחוזים כמו של חנות ממוצעת קטנה שמוכרת בין מחשב אחד לשניים ביום. תסכים איתי על זה. ושרות יכול לעלות הרבה כסף וזמן לצרכן לי זה דווקא חוסך,שום ספק לא החליף לי חלקים במקום,במקרה הכי רחוק שקרה לי,היה לי 6600GT של MSI התעסקתי עם המאוורר מספר פעמים,עד שהוא התקלקל הפסיק לעבוד,פרקתי אותו והלכתי להחליף אותו,פרקתי אותו כי אני יודע שלאנשי המעבדה יהיה יותר מהר להתנהל איתו מאשר להתחיל לפרק אותו מהמחשב ולבדוק ולבזבז זמן מיותר,בכל אופן,לא היה 6600GT זמין במלאי,כי זה היה אחרי קרוב ל3 שנים וכבר הפסיקו למכור אותם,בכל אופן הייתי צריך כרטיס דחוף,היה לי קלאן מאצ' באותו הלילה חח אז הפתרון היה או לחכות יום יומיים או לקחת 7600GS ועד היום אני עם הGS ולא מאוכזב,גם ניצחנו בקלאן מאצ' . לכל דבר יתרונות וחסרונות,פשוט צריך לראות את הדברים דרך העיניים שלך ולא של אחרים.
פורסם 2008 בינואר 517 שנים תראה אני לא יודע מה טיב השרות שלהם כי אני פשוט לא קונה משם אולי אם אני יחפש מחשב מאוד תקציבי אני יקנה משם אבל מבחינתי חשוב מאוד השרות ככה שתמיד יש לי העדפות לחנויות שנחשבות אם שרות טוב אפילו אם זה עולה יותר כסף
פורסם 2008 בינואר 517 שנים אני לא חושב שאנשים סתם החליטו להשמיץ את איבורי, נראה לכם שזה באמת העניין?גם לי יש נסיון קנייה באיבורי, אני מנסה לקנות שם כמה שפחות אבל הם קרובים לבית שלי וגם זולים אז בכל זאת יוצא לי לבקר שם מידי פעם.לגבי מלאי, בדרך כלל 1 מתוך 2 מוצרים שאני יבקש לא יהיה במלאי, מצד אחד זה לא בסדר לדעתי, מצד שני מעטות החנויות שכן מחזיקות מלאי נורמלי פה.אבל העניין הנורא באיבורי זה השירות, הטכנאים בקושי מבינים משהו, הם עושים טובה שהם מוכרים לך הם בקושי זזים, הייתי צריך לחכות שעם מעל 45 דקות בשביל כרטיס TV ולא בגלל שהיו הרבה אנשים, בגלל שהם לא זזים.למה אי אפשר לקחת משהו לשלם וללכת? למה זה צריך להיות כל כך הרבה זמן?שלא נדבר על העניין שעד שהם הבינו מזה pcmcia...בקיצור מהשנייה הראשונה שהייתי באיבורי קיבלתי רושם רע מאוד ולכן אני לעולם לא יקנה שם מחשב, וללא ספק ינסה להמעיט בקניותי שם.אפילו בKSP שיש להם רק מוכר אחד בחנות קיבלתי שירות מהיר יותר ומקצועי יותר, לא שהם מדהימים אבל בכל זאת...אגב יש לי חבר שמתעקש לקנות שם מחשב השבוע בגלל המחיר ובגלל שהם קרובים, אני הולך איתו, אני מניח שיהיה לי מה להוסיף לפוסט הזה אחרי יום רביעי, ולא נראלי שאלו יהיו דברים טובים.
פורסם 2008 בינואר 517 שנים לג'נדרי פנום,הרווחת ביושר מיוט לשבועיים. למרות האזהרה שלי המשכת להכפיש ללא בסיס. ההודעה שלך נמחקה. עוד מישהו?
פורסם 2008 בינואר 517 שנים אני חייב להגיש משהו קלוקל בבסיס הדיון הזה.הרי לקוח אשר יודע את הגישה הבעיתי שיש בעיות מסויימת בחנות הזו בה וקונה בה מוצר ? למה ?אם אתה יודע שבמים רותחים אסור לגעת למה לנסות שוב ושוב ...תהיה חכם תחסוך ממך את זמן התעסקוןת שלך בתור גננת\שופט\עורך דין קנה ממקום אחר ...מצחיק.
פורסם 2008 בינואר 517 שנים OZZZשמע מסכים איתך שאולי לדיסק לצריבה או להרכיב מחשב כמו שאתה מרכיב לילד שישחק פיפא 2001 אפשר בראש שקט להרכיב שם מחשב... אבל כמה מחשבים הרכבת שם עם 8800 ומוצרי מודינג. בחייך מי מחפש מחשב רציני שילך לחנות שמבינים גיימריםאם אתה סתם מחפש מחשב כללי לאינטרנט קשה לי להאמין שמחשב שהכל שם און- בורד ב 1000 יביאו לו את זה מקולקל אפילו אם הטכנאים שם לא מקצועיים
פורסם 2008 בינואר 517 שנים חרא של שירות לדעת חלק מהלקוחות, אבל איך זה קשור לחלקים יד שנייה ???לדעת חלק הולך וגדל של הלקוחות... הייתי אומר.השירות שלהם דפוק ברמה כזו, עד שהם אפילו שולחים את מי שהתלוננתה עליו להתקשר אליך כדי לברר "מה קרה"... וזה עוד לפני שדיברנו על שיטת ה-"אי-אפשר להעביר את השיחה, יחזרו אליך" המקוממת שלהם.בעניין המחירים : המחירים שם נמוכים אם משום שהם קונים ציוד בכמויות גדולות, ואם משום שהם מייבאים חלקים גדולים מהציוד הנמכר ביותר (למשל : לוחות-ראשיים). ומאידך, בהחלט ייתכן שהמחירים הנמוכים במיוחד לרכיבי ציוד מסויימים נובעים *גם* מכך שהם מייבאים גם ציוד מחודש.אלא שהגישה השירותית-לכאורה, והבעייתית בפתרון-בעיות (למעט בכמה מקרים אקראיים), היא נקודת החולשה העיקרית שלהם - ובנקודה זו יש להם ה-מ-ו-ן מה לשפר !יש להם הרבה מה ללמוד, מחברות כמו Delta Air Lines שחזרה לרווחיות מכמעט פשיטת-רגל (לאחר אסון ה-11/9) בזכות שיפור יסודי של איכות-השירות ללקוחות, וכיוצ"ב.
פורסם 2008 בינואר 817 שנים OZZZשמע מסכים איתך שאולי לדיסק לצריבה או להרכיב מחשב כמו שאתה מרכיב לילד שישחק פיפא 2001 אפשר בראש שקט להרכיב שם מחשב... אבל כמה מחשבים הרכבת שם עם 8800 ומוצרי מודינג. בחייך מי מחפש מחשב רציני שילך לחנות שמבינים גיימריםאם אתה סתם מחפש מחשב כללי לאינטרנט קשה לי להאמין שמחשב שהכל שם און- בורד ב 1000 יביאו לו את זה מקולקל אפילו אם הטכנאים שם לא מקצועייםכאן אתה טועה,אני עובד עם אייבורי כבר כמה שנים,מדיסקים לצריבה ועד מפרטי שרתים ב20,000+.דווקא למשתמשי שמבינים קצת יותר ויודעים מה הם רוצים יותר משתלם לקנות משם,בתור אחד שיודע מה הוא רוצה ולא צריך ייעוץ ורוצה רק להזמין עדיף לקנות ביותר זול,משמעות הדבר לחסוך מאות או אלפי שקלים,שמי יודע מה אפשר להוסיף או לשדרג במפרט עם הפרש כזה בתשלום. לדוגמא:נניח שאני מבקש עזרה מחברי הפורום שירכיבו לי מפרט חלקים ב3,000 ש"ח ל:לוחמעבדמארזספקזכרונותכרטיס מסךקירור למעבדמה הייתה מציע לי?
פורסם 2008 בינואר 817 שנים כמה אחוזים כבר יש'ך אצלם, שומעים ממך על כל הדיוןוהיתי מרכיב E4500, מארז וספק של HEC\JSP-TEC, זכרון 2 ג'יגה 667 זול, כרטיס מסך- תלוי מה מחפסים. 2600\1950\3850.ולדעתי- כבר חפרתם בנושא יותר מידי
פורסם 2008 בינואר 817 שנים כמה אחוזים כבר יש'ך אצלם, שומעים ממך על כל הדיוןוהיתי מרכיב E4500, מארז וספק של HEC\JSP-TEC, זכרון 2 ג'יגה 667 זול, כרטיס מסך- תלוי מה מחפסים. 2600\1950\3850.ולדעתי- כבר חפרתם בנושא יותר מידינו מה יהיה? עוד ילד הצטרף לט'רד?תקרא את הכול ותנסה להבין על מה מדובר כאן.בקשר למפרט,אפשר הצעה יותר מדויקת? עם מחירים וחלקים ספציפיים?
פורסם 2008 בינואר 817 שנים לכותב המודעה...אני כ"כ מזדהה איתךגם לי היה סיפור ארוך איתם...גם אני נסעתי הלוך ושוב לאייבורי ר"גחבורה של חובבנים, אנשי שירות ומכירות שמביטיחים הבטחות ובזמן אמת לא עומדים בהבטחותהסיפור שלי ארוך ומי שרוצה אני מוכן לשלוח לו...תקציר?קיבלתי הארד דיסק נחות ממה ששילמתי,חצי מכמות הזיכרון,ספק משומש בקבלת מחשב חדש...שני מחשבים חדשים נקנו וברגע חיבור בבית בכלל לא עבדו.מעבד תקול לאחר שנתיים של שימוש שהוחלף בסופו של דבר רק אחרי 5 פעמים שבאתי אליהם והסברתי להם שוב ושוב שזה הוא שעושה את הבעיות...הם בחרו להחליף לוח אם פעמיים, לטרטר אותי, לא היו מוכנים להחליף לי למעבד ברמה שלי...אמרו שכן..אך במקום זה שמו מעבד חלש יותר...ולא...זה לא היה בטעות.אחר כך האשימו אותי שהלחצתי את העובד במעבדה אז הוא שם לי מעבד חלש (במקום את המעבד היותר טוב שהבטיחו לי כצ'ופר)שתבינו, רק אחרי שאיימתי בתביעה הם לקחו את המחשב וסידרו את מה שהיו צריכים לסדר מלכתחילה, עד האיום הם רק טירטרו אותי. לא קונה מהם שום דבר בחיים, כף רגלי לא תדרך בחנויות שלהם.עשיתי טעות...פעם הבאה אני משקיע עוד 100-200 שקל...וקונה במקום נורמאלי.
פורסם 2008 בינואר 917 שנים קטע,כל כמה שבועות אני נכנס פה לדיון חדש של אייבורי. לרוב באותה תבנית, פותח הדיון מתלונן ואחריו על כל "אני חושב שהם סבבה" יהיו 20 תגובות מזדהות עם עוגמת הנפש של פותח הדיון. בנוסף, חיפוש בן 6 שניות בגוגל למילה אייבורי + שירות יתן תוצאות מפה ועד לאתרים כמו דוח שירות, זכויות היצרן, כתבות שפורסמו עליהם וכו'.יחד עם זאת, כל פעם שיוצא לי לעבור ליד סניף שלהם, המקום הומה אדם כאילו מחלקים שם דברים בחינם.קטע.
פורסם 2008 בינואר 917 שנים הסיבות שהומה בסניפים הן שתיים : כי הם מוכרים מאד בזול, וכי פראיירים לא מתים (רק מתחלפים).
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.