עבור לתוכן

חנות אינטרנטית העבירה את פרטי כרטיס האשראי שלי, ות.ז לחנות אחרת, ורכשה שם דברים

Featured Replies

פורסם

:pissed:

תקציר

בצעתי עסקה

העסקה בוטלה

החיוב לא בוטל

ובדרך גיליתי דברים מדאיגים

הנה הפרטים הטכנים אם בא לכם

1. ב 02.12.07 רכשתי בחנות מסויימת נקרא לה G (כי אני עדיין לא מרשיעה אותה בגניבה) מכונת כביסה סימננס ב 4350 ש"ח ב 12 תשלומים

(הערה, רכישות באינטרנט יש לבצע במרחק המקסימלי מהחיוב החודשי, היה לי מזל)

ב 10.12.07 הופיעה בכרטיס האשראי שלי חיוב מאת ישפאר-גמא. באותו רגע לא הבנתי את החשיבות.

2. לאחר עיכובים חוזרים ונשנים (תאריך האספקה שהובטח לי בטלפון היה 07.12.07) בזמן האספקה ולאחר שב 17 לחודש התברר שהמוצר לא במלאי ביטלתי - בפקס את הרכישה. (אין טעם לחזור על יתר השקרי םששמעתי ממנו)

3. ב 26 לחודש ראיתי שהחיוב לא בוטל והתקשרתי שוב, ביקשתי לקבל לידי אסמכתא של הביטול. ובערב קיבלתי פקס שלכאורה נשלח גם לישראכרט.

4. אתמול ראיתי שלא בוטל דבר והתחלתי לדאוג. אחרי כמה שיחות טלפון גיליתי ש

- ישראכרט לא מוכנים לבטל את החיוב - הם מחכים להודעת ביטול מ "גמא" שזו חברת סליקה (ולכן הפקס ש G לכאורה שלח להם לא מטופל גם אם באמת נשלח.)

- גמא לא מוכנים לבטל את החיוב הם מחכים להודעת ביטול מ "ישפאר"

- ישפאר לא מייבאים סימנס, אבל מסתבר שחברת G קנתה שם סחורה ב 4350 ש"ח ב 12 תשלומים, איזה צירוף מקרים. (אה כן עם הכ.א. וה ת.ז. שלי.)

- G אגב כשהתקשרתי והודעתי לו שאני הפעם אחכה על הקו עד שהוא יפתור את הבעיה טרק לי את הטלפון (זה היה לפני שידעתי שהוא קנה בישפאר בעזרת כרטיס האשראי שלי ותעודת הזהות שלי אז עוד לא ממש כעסתי) וזה כבר הרגיז אותי.

5. לאחר שיחה ארוכה עם ישראכרט הבנתי שהמוצא יהיה בפקס לישראכרט שאומר "אני מבקש לבטל חיוב על מוצר שרכשתי באינטרנט ולא הגיע בזמן" ללא ציון העובדה שהעיסקא כבר בוטלה נו יופי , שלחתי. בטיפול

השאלה היא? האם הייתם מבטלים את הכרטיס?

טוב עדכון - דיברתי עם ישראכרט הם טוענים שזה (שהחיוב הועבר לישפאר) תקין ולא פלילי, זה נקרא "שרשור שוברים"

בינתיים גם ישפאר דיברו איתי ואמרו לי שהחנות G בדיוק התקשרה וביקשה לבטל את החיוב

ומשום שאין פה האשמה פלילית - אז אפשר להגיד ש G זה galsale.co.il גל אלקטריק

איך הייתם נמנעים ממקרה כזה בעתיד ?

פורסם

להבא תדע לקנות מחנויות עם מוניטין, ורצוי חנויות פיזיות עם אבא ואמא.

פורסם
  • מחבר

ראיתי ~20 הודעות (חיוביות) ב zap חשבתי שזה מספיק

מסתבר שלzap יש עניין רק בביקורות חיוביות ....

(בסוף הלכנו לשקם אלקריק , קיבלנו 13% הנחה וקנינו (דגם אחר) ב 200 שקל יותר מהמחיר online)

פורסם

להבא תדע לקנות מחנויות עם מוניטין, ורצוי חנויות פיזיות עם אבא ואמא.

לא קשור, הכל לפי המקובל בענף.

אדרבא אם הוא קונה עם כרטיס אשראי יש עם מי לדבר

פורסם
  • מחבר

מסכים- כרטיס אשראי, בעיקר רכישה בתחילת החודש - זה מה שהציל את המצב .

משום שאם אתה מוכיח שזה היה שימוש לא ראוי ולא באשמתך יחזירו לך את הכסף (והם כבר ידאגו לעצמם)

לגבי מוניטין - הייתי אומר שהמסקנה היא לא להסתמך על zap

לגבי "שרשור שוברים " זה ממש הרגיז אותי כששמעתי על זה,

על צ'קים אני כותב "למוטב בלבד" והנה מישהו השתמש בחיוב האשראי שלי כאילו הסב צ'ק.

וזה כנראה חוקי.

פורסם

כשאתה מבצע עסקה בכרטיס אשראי נוצרות שתי עסקות בלתי תלויות זו בזו

האחת שלך מול חברת האשראי והשניה בית העסק מול חברת האשראי.

הם בלתי תלויות מאחר וכל עסקה נעשית בהתאם להסכם של הלקוח מול חברת האשראי (אתה או בית העסק, שניכם לקוחות של ישראכרט).

לכן מה שצריך לעניין אותך זה רק שהעסקה שאתה מחוייב בגינה נכונה.

פורסם

בחייך לא צריך להתרגז. במקרים כאלה אני שולח פקס וכותב שאם הנושא לא יוסדר בתוך X זמן אז אתבע אותם ואפנה לתקשורת. ממש לאחרונה עשיתי כך עם חברה ידועה. כך צריך להתנהג לאחר המקרה, לפחות מול החברה עצמה.

עם חברת האשראי-אפשר לפתוח תלונה ולהגיד להם שהחיוב לא בוצע בצורה חוקית ואז הם יזכו אותך ויפתחו בחקירה.

איך נזהרים מראש? המממ קשה לתת תשובה. אי אפשר לחיות בפחד וחששות מכל דבר. לפעמים אפשר למצוא מציאות גנובות או עודפים או יד שניה או סוג ב' והקנייה תהיה משתלמת מאוד. ולפעמים אפשר לקנות מחנות וליפול בפח

פורסם

בתור עובד לשעבר בישראכרט. אני רוצה להתייחס לכמה דברים שנאמרו כן.

קודם כל שאתה עושה עסקה מול בית העסק הוא לא מחוייב לעבוד ישירות מול חברת האשראי ואכן במקרה זה הוא עובד מול אחת מחברות הסליקה הגדולות בארץ גמא. באמת כמו רוב חברות מוצרי החשמל בארץ. העובדה שמופיעה לך ליד גמא השם ישפאר זה לא מחייב שהעסקה היא מול ישפאר אלא העובדה שאתה מכיר את העסקה הזאת ויודע במי מדובר. מעבר לזה מכיוון באמת שזו עסקה שנעשתה מול גמא. חברת האשראי לא יכולה לקבל ביטול מהעסק מכיוון שהעסק לא עשה את העסקה מולם. הם צריכים לקבל את הביטול מגמא. ברוב מוחלט של המקרים זה נפתר בכך שפונים לעסק מסבירים לו את זה, 99 אחוז מהמקרים הוא ישלח לגמא ביטול, אפשר לדבר עם גמא לוודא שהביטול הגיע. זה עניין של כמה ימים שהחיוב יבוטל בחברת האשראי.

העניין שלא קיבלת תמורה ועבר זמן האספקה מאפשר לעצור תשלומיים עתידיים וזה דרך אחרת לעצור את העסקה.

אני בכל מקרה הייתי מעדיף שבאופן פורמלי החברה תעביר ביטל לגמא ונבטל תעסקה.

פורסם
  • מחבר

הבעיה שלי הייתה שבמשך שבועיים ביקשתי מהחנות לבטל את העסקה,

וכשזה לא בוצע, התחלתי לברר , וגיליתי שהשובר הועבר ל ישפאר, (עם גמא אין לי בעיה זו אכן חברת סליקה)

האמת היא שזה כלל לא היה מפריע לי, אם העסקה הייתה מבוטלת בפעם הראשונה שביקשתי, ולא הייתי צריך להתעסק עם זה, אבל העובדה שזה עבר 4 ידיים גרם לכך שבעל העסק,גלסייל התחיל לספר לי סיפורים למה הוא לא יכול לבטל את העסקה.

ז"א בין הביטול ב 17 לחודש עד ה 26 לחודש הוא לא עשה כלום ,"שכח".

ב 26 ביקשתי שישלח לי אסמכתא לביטול - אז הוא שלח לי פקס חסר משמעות שהוא (אולי) שלח לישראכרט.

אני לא מאמין שהוא לא ידע שהוא צריך להעביר את בקשת הביטול לישפאר כמו שהוא העביר להם את השובר. (ואז ישפאר היו מעבירים לגמא ושלום על ישראל)

רק ב30 לחודש התקשרתי להודיע לו שהוא צריך לדבר עם ישפאר, (והם עם גמא)

ואז הוא טרק לי את הטלפון

ואז התרגזתי.

אגב zap חזרו אלי, והבנתי מהם שהם "יקבלו את אישור החנות" לפני שהם יפרסמו את חוות הדעת שלי, כנראה יבקשו מהם עוד כסף.

פורסם

"חוק זאפ" =אם יש 40 תגובות חיוביות נגיד , עליך לחלק ב3 ויצא לך המספר הנכון של התגובות האמיתיות ...

פורסם

אם החברה הזאת קיימת תבע אותם בסכום המקסימלי בבית המשפט לתביעות קטנות (17,800 ש"ח נראה לי). תביעות קטנות - כי ההליך מהיר, לא צריך לשכור עו"ד ואם אתה יודע שאתה צודק והטיעון היחיד שיוכל להיות להם הוא לשקר לשופט אז יש לך סיכוי טוב. אם תזכה אני לא יודע אם יפצו אותך ב-17,800, אבל יפצו אותך ביותר מ-4350 כי יש הוצאות נלוות שלך שהם צריכים לכסות (טלפונים, טירחה שלך לגשת למשפט ועוד) ועוגמת נפש. הייתי ממליץ לך להעלות את הבקשה בפורום מקצועי בתפוז נגיד שמנהל אותו עו"ד ולבדוק אם זה כדאי.

פורסם
  • מחבר

שילמתי ב 12 תשלומים , אז הנזק בינתיים זה 368

והבטיחו לי שאקבל אותו בחזרה,

ואם כן אז לכאורה אין כאן עבירה.

זה רק העניין של הטרחה.

  • 1 שנה מאוחר יותר...
פורסם

vish שלום !!! :lol: :lol:

קראתי את תלונתך וגיחחתי .

אני עובד בתחום החשמל (רשת ליאור) כבר המון שנים ואתה לדעתי טועה ומטעה.

נהוג בענף החשמל לשרשר שוברים לספקים כפי שמעבירים צקים מסוחר לסוחר.

ברגע שאתה רוכש בחנות X מוצר מסויים אותה חנות לרוב משרשרת (מעבירה) את השובר שלך לספקים שונים .

במקרה שלך החנות העבירה את השובר שלך לחברת ישפאר ולא ל בסימנס כדבריך .אני רוצה לתקן אותך כי החנות לא רכשה בכרטיס שלך מוצר בחברת ישפאר ,אלה

העבירה להם תשלום בגין רכישות שונות .

אתה הוא זה שביטל את ההזמנה ולכן לך יש חלק בבלג שנוצרן ,כיוון שהושבר שלך הועבר סמוך למועד המכירה ואם הודעת על ביטול העסקה לאחר שבוע אז סביר להניח שהחנות יצאה מנקודת אנחה כי העסקה הושלמה.

החנות שלחה לחברת האשראי בקשה לביטול של שובר שהועבר לסליקה בחברת

גמא שהיא החברה הגדולה בארץ לניקיון שוברי אשראי .-הדבר מקובל ונהוג ואין בו כל פסול .

על סמך הנתונים שהבנתי ממך החנות נהגה כשורה ואני ממליץ לך להמנע מלשון הרע כיוון שהחנות יכולה לתבוע אותך על הוצאת לשון הרע כאשר הקנס יכול להגיע

לעשרות אלפי שקלים .

החנות שצינתה היא חנות קונקורציה שלי וחנות שמתחרה בנו ואין לי כל כוונה להגן עליהם ,אבל העניין נגע לליבי כיוו שהבנתי שאתה לא מבין את פעולת שירשור השוברים .

דבר שאני עצמי עושה כבר מעל 8 שנים ומעולם לא היתה לי או ללקוחותי בעיה .

ן

פורסם

מה הקשר שלך לדיון הזה? ומדוע הקפצת דיון בן 1 ו-3 חודשים ללא סיבה נראית לעין?

פורסם

כנראה כאב לו שנטפלים למתחרים שלו.

חח

והוא נרשם לפורום רק בשביל זה:)

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים