בעיות מוזרות בסאונד.. עזרה בבקשה - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיות מוזרות בסאונד.. עזרה בבקשה


1_Nike_1

Recommended Posts

שלום לכולם..

אז ככה, הסאונד במחשב שלי לאחרונה ממש מוזר. אבל ממש! אלו הן לא הבעיות שיש לי במחשב: אין סאונד, הסאונד מעוות.. קורה, אבל זה לא המקרה ברגע זה.

הבעיה מוזרה, אני לא יודע איך לתאר אותה ממש אבל אני אנסה: חסרים ערוצים בסאונד. בדקתי הרבה שירים והגעתי למסקנה שלפעמים חסרים ערוצים נמוכים ולפעמים גבוהים, כך שזה לא נותן לי סינדיקציה לשום דבר. זה התחיל כששמעתי את השיר האהוב עליי Highway Star של Deep Purple.. ואני שומע אותו באמת הרבה לאחרונה, כך שמיד שמתי לב לזה. אבא שלי אמר שזה שטויות, בדקתי המון שירים והחלטתי שזה לא. התחלתי מהקטן לגדול בסדרת הפתרונות שהעלתי.

בהתחלה חשבתי איך זה התחיל. הקצה הזה לא הוביל אותי לשום מקום. ואז התחלתי לחשוד ברמקולים, אולי הזמן פשוט עשה את שלו.. ATP-3 של אלטק לייסינג. אז חיברתי את האוזניות שלי. ושם אותה הבעיה, אך כשאני משחק עם הכבל אז שומעים רק באוזניה השמאלית. מכאן הוכחתי שהבעיה אינה ברמקולים. החלטתי שאולי זה הכבל המאריך שמחבר בין הרמקולים והאוזניות לכניסה שלהם במחשב. החלפתי אותו בלא הועיל, וגם ניסיתי לחבר אותם ישירות, גם ללא הועיל. שיחקתי עם המון כבלים, שום דבר לא עזר.

עברתי למקצה של פתרונות אחרים, פתרונות מצד התוכנה.. שיחקתי המון המון המון עם ההגדרות של הסאונד, הן בדרייברים של הכרטיס קול המובנה הידוע לשמצה כAC97.. והן בהגדרות הסאונד בלוח הבקרה. ניסיתי המון דברים. התקנתי דרייברים חדשים יותר מהאתר של Realtek (כמו שאני עושה מידי פעם ופעם במטרה לשפר את הסאונד ולו במקצת..). ניסיתי להסיר ולהתקין דרייברים ישנים יותר. ניסיתי להתקין שוב ושוב ושוב עם הגדרות ותצורות התקנה שונות. אה כן, כשאני אומר דרייברים אני מתכוון גם לHigh Definition Audio.. כלומר אלו שני התקנות שונות. ניסיתי המון קומבינציות.

המסקנה שלי היא פירמוט המחשב. אך ברגע זה, בשבילי זה קצת לא רלוונטי, אם כי גם יתכן שזה לא יעזור ואני מאוד יתאכזב שסתם עשיתי זאת.

תודה מראש לכל העוזרים!!!

נ.ב.- אני אנסה לתת דוגמא לבעיה. למה שקראתי 'חסרים ערוצים' שכן אין לי דרך אחרת לתאר זאת.

אז הקובץ הבא הוא 30 שניות הפתיחה של השיר highway star של DP... הפעילו אותו במחשב שלכם ותקשיבו ואני אנסה לתאר לכם מה אני לעומת זאת שומע.

http://www.upfree.net/2490011

אוקיי.. אז שומעים את התופים, קצת חשמלית.. ואז נכנס בס בערך בשניה ה12. בערך בקצב של התופים.. קצב שטחי שחוזר על עצמו עד הצעקה של הסולן. ובשניה הזו כמו שאני זוכר שומעים טום טום טום, טום טום, טום טום טום-טום.. וזה ממשיך עד לתוך הצעקה של הסולן. אתם כנראה תשמעו את זה, אך אני לא. אני שומע תופים משעממים.

ומי שחושב שזה שטויות.. זאת רק ההתחלה. בדקתי עשרות שירים ושומעים על הפנים.. חסרים המון דברים. בשיר אחד למשל חסר קולות רגע באופן קבוע. בשיר אחר הגיטרה נשמעת חלשה מידי ובשיר אחר הטרבל פתאום ממש גבוה. מה שכן אני יכול לומר שהבס מוזר מאוד. חשבתי גם על זה, שהסאבוופר מת.

אני לא יודע. מה אתם אומרים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תנקה את האוזניים טוב טוב טוב עם מים וסבון ותחזור לפה

חח סתם .. הממ נראה לי שהכרטיס קול שלך נדפק .. למה יש לו אותו דבר ובחיים לא קרה לי מקרה דומה..

ד"א :

שיר מכוערררררר ;D

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האם ניסית כרטיס קול אחר לבדוק האם הבעיה בכרטיס קול שלך ?

רוברט :"על טעם וריח אין מה להתווכח"

לא ניסיתי, אין לי.. וזה זה פחות סביר מכיוון שלא נגעתי כמעט במחשב. השתדלתי לא להתעסק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...