פורסם 2002 בינואר 2823 שנים לפני כחצי שנה קניתי הרד דיסק של WD בפלונטרהיום הופיעו אצלי סימנים שהדיסק נדפק (bad sector) וכו'התקשרתי לפלונטר ואז התחיל ה"פלונטר":תביא את הדיסק נשלח ליבואן והוא יבדוק אותו ואחר כך יחזיר לך אותו תקין או יחליף.בקיצור טרטור ועיכוב של חודש בלי מחשב.תעשו לעצמכם טובה אל תתקרבו אליהם הם לא שווים את הכסף שלכם .
פורסם 2002 בינואר 2823 שנים זה לא נכון כמעט כל חנות שתשלח הארד דיסק ליבואן תתעכב אפילו חודש , למשל זה קרה לי עם זיג זאג שהשירות שלהם מצויין ,התעכבו שם חודש עם היבואן , התעצבנתי אבל מה לעשות........
פורסם 2002 בינואר 2823 שנים מענייןאני החלפתי דיסק 20 ג"ב של מקסטור בלמיר אחרי שנה מהקניה (מה לעשות, הוא היה מקולקל). וקיבלתי אחד חדש תוך 3 ימים. כבר אמרנו שזאת זכות לתת שירות ? אפילו בעתיד מחשבים החליפו לי במהירות דיסק קשיח 15 ג'"ב פגום של WD ולא רק שזה היה זריז (כמה ימים, בטח לא 3-4 שבועות) אפילו קיבלתי IBM במקום ה-WD.
פורסם 2002 בינואר 2823 שנים אצל פלונטר זה באמת יכול לקחת משהו כמו שלושה שבועות עד חודש, והם מציגים לך את זה כאילו הכונן הקשיח שלך נשלח לאיזה "מעבדה אטומית", שבה יבדקו את זויית הסיבוב האנלטית והשפעת על יכול הסיבוב והזריקה הצנטרפוגאלים של הפלאטות בכונן הקשיח, וכיצד הן משפיעות על תנועת הקוונטים באוויר החדש, כאשר הכונן נמצא ליד גרעין אטום של מימין, שהוא על סף ביקוע.בכל מקרה, גם יומ-יומיים בלי מחשב בשבילי זה לא דבר מקובל על הדעת. כל חברות הכונן הקשיחים, כמעט, מאפשרות שירות RMA באתר שלהם, לאנשים שגרים באירופה ובארה"ב, שנעשה כך: אתה מדווח על כך שהכונן הקשיח שלך נפגם, נותן את המספר הסידורי שלו, ואת כרטיס האשראי שלך לגיבוי. החברה שולחת לך כונן קשיח חדש(בניגוד לריפרבישים שנותנים לפעמים בארץ) לפני שאתה שולח את הישן, לאחר שאתה מקבל את הכונן הקשיח החדש(התחליף), אתה צריך לשלוח להם, בתוך זמן קצוב, את הכונן הפגום בחזרה, ובמידה ואתה לא עושה זאת מחייבים את כרטיס האשראי שלך במחירו של כונן קשיח חדש. לשיטה הזאתי יתרון ברור, כאשר יש לך מספר בדסקטורים על כונן, והוא מראה סימני גסיסה, עדיין יש לך עליו המון מידע חשוב ונגיש, שזה כאב בתחת להתחיל להוציא אותו על דיסקים לצריבה, ולא לכל האנשים יש כוננים קשיחים בגדלים האלה זמינים אצלהם בבית(לכל היותר כונן קטן יותר), והשיטה הזאתי מאפשר לאדם להעביר את המידע החשוב מהכונן הפגום, במידה ואפשר, לכונן החדש.רק הבעיה שהדבר הזה לא תקף בארץ, כמו האחריות ל3 שנים שנתנת לכרטיס הרקולס כמעט בכל העולם, אבל בארץ כלנית נותנים להם רק שנה, אותו דבר עם השנתיים אחריות לצורבים של פלקסטור שנתנת בכל העולם, וכו' וכו'...לא רק שהעניין הזה מעיד על היחס המזלזל הכללי של היבואנים כלפי הלקוחות, אלא זה גם מהווה זלזול באינטליגנציה של הלקוחות(הם אמנם לא הכי חכמים, כי הם לא עורכים חרם צרכנים נגד היבואנים האלה ומאפשרים להם להמשיך לזלזל בהם) ובאמינות שלהם. למה לעזאזל בן אדם יחזיר כונן קשיח עם מידע חשוב לחנות בלי שום סיבה מיוחדת? אני מבין אם מדובר בכונן בן שנתיים או שנתיים וחצי עוד שבועיים לפני סוף האחריות, כי זה באמת יכול להיות דבר חשוד, אבל כאשר לכוננים בני פחות משנה, ואפילו בני כמה חודשים לוקחים אותם לאיזה מין "בדיקה" ב"מעבדת אטום", לכאורה, ובסוף הלקוח מקבל כונן קשיח משופץ, שאמינותו מוטלת בספק, למרות שהוא שילם לפני חודש על כונן חדש, זה באמת זלזול בלקוחות.נ.ב.אני מציע לבחור כאן שניסה להחליף כונן קשיח לומר לפלונטר שהוא חייב כונן קשיח דחוף, אם אתה תדבר עם הדרגים הנמוכים שם(לא מנהל שירות לקוחות) הם יציעו לך זיכוי של מאה ש"ח על הכונן שלך, כי הם יגידו לך שהוא לא שווה הרבה במצב שהוא נמצא. מנסיון אני אמר לך את זה, וזה גם אם קנית כונן לפני שבוע ב1000 ש"ח פלוס, זה מה שהם יאמרו לך.
פורסם 2002 בינואר 2923 שנים אני החלפתי אצל היבואן 5 כוננים קשיחים במקום במספר אירועים שונים. בפעם החמישית הם אכן עשו קצת בעיות אבל לא משהו שאי-אפשר היה להתגבר עליו, והביאו בסוף כונן טוב יותר! אני מכיר עוד אנשים שעשו כך ועם כוננים ישנים יותר וקבלו כוננים חדשים במקום וטובים יותר. אני לא מדבר על פלונטר כי אם על היבואן - תברר אם פלונטר מייבאים או קונים מהיבואן ואם כך לך אליו אתה (זה להבא) - ומשם: It's just a question of attitude
פורסם 2002 בינואר 2923 שנים מחבר חברהבכל החנויות שאני מכיר בצפון מחליפים במקום את הכונן בלי לדבר :מרדניתואפילו KSPTBCעתיד מחשביםבקיצור אל תתקרבו לפלונטר כדי לא להכנס לפלונטר
פורסם 2002 בינואר 2923 שנים אנשים אתם מתגרים בשטן...... למה אתם קונים מקסטור, WD (??????!), או IBM ?על כל אחת מהחברות הללו הוכח שיש בעיות אמינות בשלב כלשהוא. או ליתר דיוק: או שיש, או שאין. מוכנים לקחת סיכון של 50%? כנראה שהציבור הישראלי מוכן. יש חברה אחת שהייתה ונשארה אמינה כמו תמיד, וזאת Seagate. אז מה אם IBM עוקפים אותם בחצי שניה במבחני ביצועים? תקנה SEAGATE שהם הכי אמינים ותיהיו בטוחים בקניה שלכם, למה להסתכן ?גם מקסטור החדשים מעולים אבל הם בקושי חודשיים בארץ, גם להם צריך לתת זמן.
פורסם 2002 במרץ 2023 שנים זה לא שירות גרועה.לחבר שלי יש מחשב של ניורון וגם לו עשו את אותו הדבר (יותר מחודש בלי מחשב)
פורסם 2002 במרץ 2023 שנים אל תלך לרשתות הגדולות - הם תמיד עמוסותאני מציע לך ללכת לחנות קטנה והם יבדקו לך אותו צ'יק צ'אק
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.