עבור לתוכן

Duke Nukem Forever teaser

Featured Replies

פורסם
המיתוס: ממש בקרוב יצא המשחק "דיוק ניוקם פוראבר"

האמת: לא היינו מהמרים על זה

בדיחה גרועה שיצאה מכל פרופורציות? או אולי הנשק הסודי של האנושות במלחמתה בחוצנים? נראה שגם במקרה זה נאלץ להמתין 25 שנה, עד שהתיקים הסודיים בפרשת "Duke Nukem Forever" ייחשפו בפני העולם.

אחת מסדרות המשחקים המצליחות ביותר בהיסטוריה היא DUKE NUKE'EM. מה שהתחיל בתור משחק פלטפורמה חביב קיבל בתחילת שנות ה-90' מימד שלישי ואופי חדש. דמות השרירן הבלונדיני, שמכסח חייזרים ומציל חשפניות תוך יריית משפטי מאצ'ו לכל עבר, משכה אליה מליוני שחקנים בעולם. מה עושה חברה גדולה כשיש לה מכרה זהב שכזה? מוציאה עוד משחק ועוד משחק בסדרה במטרה להרוויח ככל האפשר. מה עשתה חברת 3DREALMS, מפתחת המשחק? לא ממש ברור.

כל שידוע הוא שבתחילת שנת 1997 יצאה החברה בהודעה לעיתונות, בנושא פיתוח משחק המחשב הטוב בעולם. בציניות שאינה יודעת שובע היא נתנה לו את השם: "Duke Nukem Forever" (דיוק ניוקאם לתמיד). המנוע היוקרתי של UNREAL המקורי (פסגת היצירה בתקופה ההיא) נבחר להניע את הפרוייקט החדש. מונה מנהל פרוייקט (בחור בשם ברוסארד), שוחררו מספר תמונות מסך, ו.... האמת שזהו.

במשך 8 השנים הבאות הקפיד ברוסארד ל"עדכן" אותנו מדי כמה חודשים באתר המשחק, תוך התעלמות עקבית מנושא תארך השחרור שלו. הנה שמחנו לשמוע שלפני חודשיים נבחר מנוע פיזיקלי למשחק. הגיע הזמן.

לא ברור מה המניע של חברה מכובדת כמו 3DREALMS, שהביאה לנו משחקים כגון מקס פיין, להמשיך להזרים כסף לעבר המשחק. היא ככל הנראה מרוצה מההתקדמות שמראה ברוסארד, אחרת איך ניתן להסביר את הכספים הרבים שנשפכים על הפרוייקט המוזר הזה?

עם הזמן גם תפח המיתוס סביב המשחק, שהפך, מצידו, ליישות בפני עצמה. ההסכמה בין רוב מעריצי המשחק (ולמרבה ההפתעה יש הרבה מאלה) היא שברוסארד אשם בעיכוב. בשאלת המניע שלו - הדעות חלוקות. מאד.

המציאותיים בינינו טוענים שככל הנראה מדובר פה במאבק כוחות בין ברוסארד לחברה האם. אחרים גורסים שמדובר בניסיון לשמור את הסדרה בחיים למקרה שמישהו אחר יהיה מעוניין לקנות את הזכויות עליה בעתיד. שני ההסברים האלה נשמעים משכנעים, אבל לא מסבירים מהיכן מגיע הכסף להנשמת הפרוייקט במשך 8 שנים. כאן העסק נהיה עוד יותר מוזר.

השמועה האחרונה ברשת היא שהמממן האמיתי של המשחק היא נאס"א, כן, סוכנות החלל האמריקאית בכבודה ובעצמה. לא מעט גולשים מוכנים להשבע שיש בידיהם עדויות, שמוכיחות שהמשחק הוא למעשה סימולטור שאמור ללמד אותנו בני האדם להילחם בחוצנים. הסימולטור אמור להיות מציאותי ככל האפשר ולכן העיכוב הגדול. הם טוענים שהעדויות שבידיהם, בנוסף להצלבה של תאריכי הודעות העיתונות של ברוסארד עם פתיחת פרוייקטים בנאס"א מוכיחים זאת בבירור. הרעיון הוא שבבוא יום הפלישה כולנו נהיה מאומנים בלוחמת חייזרים, וכדברי דיוק עצמו: "KICK SOME ALIEN ASS".

לגבי נכונות הגרסאות - תחליטו בעצמכם. לגבי המשחק, ובכן, אולי נכדינו יזכו לשחק בו. ואולי לא.

http://net.nana10.co.il/Article/?ArticleID=169011&sid=127

  • תגובות 65
  • צפיות 6.5k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם
השמועה האחרונה ברשת היא שהמממן האמיתי של המשחק היא נאס"א, כן, סוכנות החלל האמריקאית בכבודה ובעצמה. לא מעט גולשים מוכנים להשבע שיש בידיהם עדויות, שמוכיחות שהמשחק הוא למעשה סימולטור שאמור ללמד אותנו בני האדם להילחם בחוצנים. הסימולטור אמור להיות מציאותי ככל האפשר ולכן העיכוב הגדול. הם טוענים שהעדויות שבידיהם, בנוסף להצלבה של תאריכי הודעות העיתונות של ברוסארד עם פתיחת פרוייקטים בנאס"א מוכיחים זאת בבירור. הרעיון הוא שבבוא יום הפלישה כולנו נהיה מאומנים בלוחמת חייזרים, וכדברי דיוק עצמו: "KICK SOME ALIEN ASS".

ROFL :lol: :lol: :lol:

אחת התיאוריות ההזויות ביותר ששמעתי! :lol:

פורסם

:screwy:

אם ככה המשחק ייצא בעוד 5 שנים, פעם ציפיתי למשחק שייצא עכשיו אני חושב שכבר אין טעם

פורסם

זה לא מושג אמיתי 2.5D :kopfpatsch: ואם כבר משתמשים בזה אז זה בדרך כלל מתאר משחקים איזומטריים/משחקי פלטפורמה.

אז נכון, זה לא היה סימולציה אמיתית של סביבה תלת מימדית, המפתחים "רימו", אין מודלים תלת מימדיים ורק ספרייטים, אבל בהחלט יש פה שלושה צירים - אתה יכול ללכת בשלושה צירים - קדימה אחורה, מעלה מטה, ימינה שמאלה, וזה תלת מימד.

בגראפיקה ממחושבת 2.5D זה מושג מאוד אמיתי, אין לזה שום קשר לאיזומטריה או לא.

http://en.wikipedia.org/wiki/2.5D

המנוע לא באמת מרנדר שום דבר בתלת מימד, כלומר אין לך scene space אלא רק screen space וכמובן שגם אין טרנספורמציה בינהם שזה הדבר הבסיסי ביותר ב3D מלא.

תסתכל על Duke3D אין לך פרספקטיבה נקודתית - מה שיש בסביבה שהיא תלת מימדית לא משנה אם זה במשחק מחשב או בעולם האמיתי.

המשחק רינדר רק בעזרת sprites וטקסטורות ללא שום פוליגונים, בגלל זה בזמנו הוא גם נראה בהרבה יותר טוב ממשחקים כמו Quake שהיו 3D מלא, אבל בגלל שעם sprites אתה יכול להציג כל תמונה שאתה רוצה ללא שום משמעות מבחינת ביצועים בעוד שבמודלים כמות הפוליגונים משפיעה בצורה ישירה על הביצועים.

אל תתווכח על דברים שאתה לא מבין.

פורסם
Coming "When it's done" from 3D Realms for the PC

'enough said

פורסם

קראתי את המאמר הזה עוד לפני שכתבתי את התגובה הראשונה שלי. דבר ראשון, אין פה שום אזכור לDUKE3D שיכול להיות דוגמה מצויינת, אף על פי שהוא עונה יפה על ההגדרה בפסקה השנייה וזה אני מסכים איתך. דבר שני, באתר עצמו מצויין שזה מושג לא רשמי. דבר שלישי, אני שוב אגיד, משחק תלת מימדי לא משנה איך עשו אותו, הוא משחק שאתה יכול ללכת בשלושה צירים. בבקשה אל תתנשא ואל תגיד לי מה לעשות ועל מה להתווכח.

פורסם

'enough said

זה רשום כל כך הרבה זמן

פורסם

קראתי את המאמר הזה עוד לפני שכתבתי את התגובה הראשונה שלי. דבר ראשון, אין פה שום אזכור לDUKE3D שיכול להיות דוגמה מצויינת, אף על פי שהוא עונה יפה על ההגדרה בפסקה השנייה וזה אני מסכים איתך. דבר שני, באתר עצמו מצויין שזה מושג לא רשמי. דבר שלישי, אני שוב אגיד, משחק תלת מימדי לא משנה איך עשו אותו, הוא משחק שאתה יכול ללכת בשלושה צירים. בבקשה אל תתנשא ואל תגיד לי מה לעשות ועל מה להתווכח.

רוצה לרדת עוד יותר? Duke3D הוא משחק 2D לגמרי, בדיוק כמו Doom הוא מורכב מ2d sectors בלבד. זה לא משנה בכמה צירים אתה יכול ללכת, זה משנה מכמה צירים העולם בנוי באמת. היו אמולציות של 3D משנות ה80 אם לא לפניכן, לאטארי 2600 היה משחק עם "תנועה" ב3 צירים. אבל בפועל אתה נע רק ב2, עומק ורוחב. בDuke 3D שיפרו כמה דברים, אבל עדיין זה משחק דו מימדי לכל דבר.

המשחק התלת מימדי הראשון היה Decent 3 הFPS התלת מימדי הראשון היה Quake.

מצאתי את המנוע ששימש לDuke3D - http://en.wikipedia.org/wiki/Build_engine

The Build engine is a first-person shooter engine created by Ken Silverman for 3D Realms. Like Doom, the Build engine represents its world on a two-dimensional grid using closed 2D shapes called sectors, and uses simple flat objects called sprites to populate the world geometry with objects. It is generally considered to be a 2.5D engine as the basic world geometry is two-dimensional with an added height component as each sector may have a different ceiling and floor height, and the ceiling and floor may be angled along one line of the sector. The engine renders the world in a way that looks three-dimensional. However the sizing for perspective only depends on the horizontal distance (most noticeable as the fact that wall vertices are always straight vertical lines on screen). This can cause noticeable distortion when looking up and down and so most Build games restrict this to a fairly limited range of angles.

כמו שאמרתי כבר לפני כן, המנוע מרנדר ב2D בלבד, אין לך פרספקטיבה נקודית לפי 3 מימדים, אין לך באמת 3 מימדים משתמשים רק בעומק ורוחב האלמנט של הגובה מאוד שולי ובעייתי. הטרנספורמציה היא דו מימדית בלבד, עם כמה "נגיעות" בשביל להכניס גם את היבט הגבוה לתמונה, אבל זה סטטי ומלאכותי לחלוטין, אין במשחק הזה אלמנט תלת מימדי אחד ויחיד אפילו.

אז שוב אל תתווכח על דברים שאתה לא מבין בהם, תודה.

8)

פורסם

אני לא חושב שיש גיימר שמתעניין מה קורה "מאחורי הקלעים"

אם זה תלת מימדי לא מעניין אותי אפילו אם מי שיוצר אותו זה צייר תאילנדי זריז מאוד...

מה שכן השורה "This can cause noticeable distortion when looking up and down and so most Build games restrict this to a fairly limited range of angles." באמת נכונה בDOOM ובדיוק3D העולם נהיה מאוד מאוד מוזר שאתה מסתכל למעלה ולמטה

פורסם

רוצה לרדת עוד יותר? Duke3D הוא משחק 2D לגמרי, בדיוק כמו Doom הוא מורכב מ2d sectors בלבד. זה לא משנה בכמה צירים אתה יכול ללכת, זה משנה מכמה צירים העולם בנוי באמת. היו אמולציות של 3D משנות ה80 אם לא לפניכן, לאטארי 2600 היה משחק עם "תנועה" ב3 צירים. אבל בפועל אתה נע רק ב2, עומק ורוחב. בDuke 3D שיפרו כמה דברים, אבל עדיין זה משחק דו מימדי לכל דבר.

המשחק התלת מימדי הראשון היה Decent 3 הFPS התלת מימדי הראשון היה Quake.

מצאתי את המנוע ששימש לDuke3D - http://en.wikipedia.org/wiki/Build_engineכמו שאמרתי כבר לפני כן, המנוע מרנדר ב2D בלבד, אין לך פרספקטיבה נקודית לפי 3 מימדים, אין לך באמת 3 מימדים משתמשים רק בעומק ורוחב האלמנט של הגובה מאוד שולי ובעייתי. הטרנספורמציה היא דו מימדית בלבד, עם כמה "נגיעות" בשביל להכניס גם את היבט הגבוה לתמונה, אבל זה סטטי ומלאכותי לחלוטין, אין במשחק הזה אלמנט תלת מימדי אחד ויחיד אפילו.

אז שוב אל תתווכח על דברים שאתה לא מבין בהם, תודה.

8)

אתה אולי צודק אבל השחצנות שלך הורגת אותי, מילולית. לא אכפת לי איך פאקינג בנו תמשחק, אם אני יכול לנוע ב3 צירים הוא פאקינג תלת מימדי. אז מה אז מה אז מה זה לא באמת תלת מימדי אבל אתה בעולם שיש בו 3 צירים וזה הכי חשוב. אני יכול לטוס עם הג'טפק, להסתכל ימינה ושמאלה וגם ללכת קדימה ואחורה!!! אני שיחקתי במשחק הזה ולא משנה כמה תדבר אני עדיין אגיד לך שהוא תלת מימדי, זה תלת מימד בשביל המשתמש לכל דבר. ועל ה*** שלי איך עשו אותו. אם אני מצייר קוביה, היא דו מימדית כי ציירתי אותה לאורך ולרוחב של הדף השטוח??

פורסם

אם אתה עדיין לא מבין מה הופך משחק ל3D אז אני מאוד מצטער, בפועל אתה נע כל הזמן ב2 צירים בלבד. זה כמו שתקרא למשחק 3D עם מצלמה איזומטרית משחק 2D כי אין לך חופש תנועה מלא. זה לא דברים שניתנים לוויכוח, אלא הם מושגים מאוד בסיסית בגראפיקה ממוחשבת.

8)

פורסם

אם אתה עדיין לא מבין מה הופך משחק ל3D אז אני מאוד מצטער, בפועל אתה נע כל הזמן ב2 צירים בלבד. זה כמו שתקרא למשחק 3D עם מצלמה איזומטרית משחק 2D כי אין לך חופש תנועה מלא. זה לא דברים שניתנים לוויכוח, אלא הם מושגים מאוד בסיסית בגראפיקה ממוחשבת.

8)

תנסה את המישחק CAROM3D .

פורסם

מזה מה קורה פה ,נראה לי עלות הפיתוח תעלה פי 10 מהרווחים של המכירות

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים