תקוע ב-splinter cell double agent - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

תקוע ב-splinter cell double agent


miaoo673

Recommended Posts

מוזר זה די נראה כמו באג, כי כמו שאני זוכר לא צריך לעשות משהו מיוחד רק לטפס על החבל ואז המשימה נגמרת. מה שכן המשחק הזה מפוצץ בבאגים ואני זוכר שהוא עשה לי המון בעיות. תנסה אולי להתחיל את המשימה הזאת שוב מההתחלה (אם אני זוכר נכון זו משימה די קצרה ברגע שאתה מגיע לקטע הזה עם הטיל) ותראה עם הפעם זה יעבוד. כי אצלי למשל גם היו קטעים שדברים מסויימים פשוט לא עבדו (כמו למשל נסיון לפצח כספת) כמה שלא ניסיתי, אבל אם הייתי מתחיל מההתחלה את המשימה או פשוט מעלה משחק שמור קודם זה פתאום כן היה עובד. מקריאה באינטרנט גיליתי שאני לא היחיד שיש לו את הבאגים האלה, די מתסכל שחברה כזאת גדולה הוציאה משחק כל כך עמוס בבאגים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן אה? באמת התחלתי את השלב מחדש והכל הסתדר. אבל מה שבאמת מרגיז אותי, שSC:DA לא נראה יותר טוב מקודמיו בסדרה והוא עדיין הרבה הרבה יותר כבד. מקווה שהמפתחים ישקיעו קצת יותר בConviction...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא יודע, לי הוא נראה הרבה יותר טוב מהמשחקים הקודמים, אבל בעצם כששיחקתי אותו היה לי מחשב חדש אז שיחקתי עם הגדרות הרבה יותר גבוהות מאשר בעבר. בכל אופן אני חושב שהגרפיקה זו הבעיה הכי פחות רצינית במשחק, הקטע עם הבאגים פשוט מתסכל. מה שאני מייעץ לך זה לשמור הרבה פעמים בשמירות שונות בכל משימה, כי עד כמה שאני זוכר לפעמים דברים לא עבדו לי, וגם כשהעלתי את השמירה האחרונה וניסיתי שוב הם לא עבדו, אבל כשהעלתי שמירה לפני אחרונה זה פתאום כן עבד. טיפשי אבל מה לעשות, רק ככה הצלחתי לסיים את המשחק.

עוד משהו מוזר זה ששיחקתי ברמה קושי גבוהה ואז הסתבר לי שבכל המשימות אתה מתחיל בלי שום תחמושת לרובה או אפילו לאקדח שלך! (אתה יכול להשתמש בדברים המיוחדים שמתחברים לרובה, אבל לא בכדורים רגילים).

זה ממש טיפשי לדעתי, במיוחד שבעצם אתה כן לוקח איתך את הרובה והאקדח למשימות, פשוט אתה כנראה "שוכח" לקחת איתך מחסנית או משהו כזה.חשבתי שזה עוד באג אבל מסתבר שככה הם תכננו שיהיה ברמת הקושי הגבוהה. נראה לי דרך מטופשת להפוך את המשחק ל"קשה" יותר.

convictions נראה ממש מבטיח לפי הסרטונים שיש כרגע באינטרנט, וגם הולך להיות מאוד שונה במשחקיות בניגוד למשחקים הקודמים שבעצם חזרו שוב ושוב על אותו עקרון, אני רק מקווה שלא יפשלו ברמת הביצוע ובעיקר שלא יהיו באגים כמו בdouble agent

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שוב אותו סיפור...הפעם במשימה חמש (אי אפשר לסובב את כפתור הכספת)

רק רציתי לוודא שזה באמת באג במשחק ולא חלק מהגיימפליי ששכחתי לקחת בחשבון.

[attachment deleted by admin]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה בדיוק הבאג שהיה לי כמה פעמים במהלך המשחק. מאוד מתסכל כי אתה לוחץ על כל כפתור אפשרי שוב ושוב ומרגיש כמו אידיוט כי כלום לא קורה, עד שמתברר לך שזה באג של המשחק. כמו שכתבתי למעלה, תעלה משחק שמור אחרון, או משחק שמור לפני זה (כי לפעמים הבאג איכשהו "נשמר" לך בשמירה שעשית למשחק) ותנסה שוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חושש שאני רציני, לא ידוע לי על שום דרך לפתור את הבאגים, רק ככה (בכל אופן הזהרתי אותך כבר קודם לעשות כמה שמירות בכל שלב). הנחמה היחידה שאני יכול לתת לך זה שבאופן יחסי הבאגים האלה לא יותר מדי נפוצים. מה שכן, תבדוק אם אין לך במקרה שמירה אוטומטית (כלומר autosave ולא quicksave שהמחשב עושה בעצמו), אולי זה יציל אותך מלהתחיל את השלב מההתחלה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...