בעיה בהצגה של שני הLCD שיש לי , נואש לעזרה! - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיה בהצגה של שני הLCD שיש לי , נואש לעזרה!


jacko_il

Recommended Posts

שלום לכולם,

לפני כשבוע המחשב שלי החליט שאין לי יותר תצוגה על המסך השני שלי (להבהרה- יש לי מסך אחד 19 אינץ' המשמש אותי לעבודה שוטפת ומשחקים ועוד טלויזית LCD 32 אינץ' לצפייה בסרטים) מסך המחשב מחובר עם כבל DVI רגיל הטלויזיה עם מתאם מכבל VGA ל DVI)

העסק הזה עבד יופי כשנה.. כשהייתי רוצה לצפות בסרט הייתי מעביר את התצוגה בדרייבר לצג השני , צופה בסרט ובסיום מחזיר למחסך הראשי.. לגיטימי לא ?

אז זהו שכנראה המחשב חושב אחרת והחל מלפני כמה ימים האפשרות הזאת אבדה. כשאני מעביר את התצוגה למסך השני אני מקבל רק מסך שחור. (הסימן של NO SIGNAL מוחלף בסתם מסך שחור ולא רואים כלום.) הייתי בטוח בתחילה שזאת בעית דרייברים אז הסרתי והתקנתי שוב- לא עזר. ניסיתי דרייבר אחר - לא עוזר.

מה שכן , כשמחליפים בין המסכים ביציאות מהכרטיס מסך אז זה עובד. ניתן לראות על שני הצגים, רק מה, שעל המסך הראשי לא רואים מה שהולך לפני שהווינדוס עולה והוא נכנס לפעולה רק לאחר טעינת הדרייבר. ניסיתי לשחק עם כל הגדרה שיש לי ברזולוציות ובריסט להגדרות של הטלויזיה וכלום לא עוזר.

לאחר הרבה יאוש (ועוד כמה בעיות אחרות שהיו למחשב) החלטתי לפרמט היום ואני עכשיו על מחשב חדש ונקי ללא כלום והבעיה בעינה עומדת..

אני מאד מאד אודה לאדם שיכול לשפוך אפילו מעט אור על השטות הזאת ואני אף מוכן לשלם (אני רציני מאד) למי שייפתור לי את העניין . זה מאד חשוב לי ואין לי זמן להתחיל להתרוצץ למעבדות שייבדקו לי מי ומה הולך פה..

תודה מראש (אני עדיין אופטימי שיהיה כאן איזה מומחה שייענה.. ;D)

שחר

*עריכה- מעט פרטים שאולי יעזרו :

הכרטיס הוא 8600GTS , מסך ראשי הוא BENQ-FP93GX והטלויזיה היא - -32LC2R

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן מכיר את זה.. ניסיתי.. הבעיה היא שהכרטיס מסך כאילו לא שולח שום אות בכלל לטלויזיה.

הוא לא מראה שום דבר עליה בשום צורה.. גם כראשית וגם כמשנית..

מה שמוזר זה שהוא כביכול כן עושה משהו .. ניתן להבין את זה מזה שהטלויזיה עוברת ממצב של STNAD BY עם הכיתוב NO SIGNAL על המסך למצב של כאילו היא מקבלת אות שידור.. הבעיה היא שהאות הזאת זה - שחור.

*עריכה - ולמען הסר ספק שמדובר בטלויזיה , ניסיתי את הסידור הזה גם עם מסך אחר שהיה לי בחדר אחר וישנה את אותה בעיה.

חידוד הבעיה , כי נראה לי שלא הייתי מובן כל כך האמת :

לכרטיס מסך יש שני יצאות DVI. באחת מהן (הראשית?) רואים את מה שקורה גם במצב ה BOOT בעוד שהשניה מופעלת (לפחות ככה זה היה אצלי) רק כשהווינדוס עולה. עד כאן הכל טוב ויפה וככה היה לי נחמד שנים. אבל , משום מה , מלפני כמה ימים הכ.מסך החליט שהוא לא מפעיל מסך המחובר לחיבור המשני. זה שבחיבור הראשי עובד כרגיל אבל בשני נאדה.

עכשיו , אם הופכים בין החיבורים ומחברים את המסכים בסדר הפוך מקבלים מצב שבו שניהם עובדים.

אני לא מבין מה הקשר וההבדל היחיד שעולה לי לראש שמבדיל טכנית בין מסך ה BENQ לאחרים זה החיבור . ה BENQ הוא בחיבור DVI כמקור ובCRT ובטלויזיה החיבור הוא VGA שמחובר עם מתאם לכרטיס..

האם יש מצב שיציאה אחת בכרטיס מסך איבדה יכולת של שידור אנלוגי ? או משהו בסגנון ההזוי הזה ?

*וכן בדקתי עם עוד מתאמים וזו לא הבעיה..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מצטער מקרב לב על ההקפצה.. אבל, נסיון אחרון לעזרה לפני שאני מוכר את הכרטיס מסך/זורק אותו לפח..

מישהו יכול אולי לאשש או להפריך את הכיוון מחשבה שלי -

יש מצב אולי שה RAMDAC של הכרטיס התקלקל או משהו בסגנון ? היציאות בטוח תקינות , כי כמו שאמרתי הוא מצליח להציג בשניהם אם מחברים את המסכים כל אחד ליציאה השניה.. אבל משום מה לא מציג לי כלום כאשר הם מחוברים בסדר הנכון - ה BENQ ביציאה הראשית (זו שרואים בה עוד במצב BOOT) וה ליציאת המשנית..

מישהו ?? בבקשה. כיוון , משהו..

תודה. וסליחה על ההקפצה. (פשוט נראה לי יותר הגיוני להקפיץ ת'רד קיים מאשר לפתוח עוד אחד עם אותה שאלה ..)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...