עבור לתוכן

איך עושים אפקטים בפרסומות?

Featured Replies

פורסם
  • מחבר

אוקי תודה :)

  • תגובות 30
  • צפיות 4k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

compositing מקצועי לאפקטים עושים בדר"כ לא עם premier אלא עם תוכנות כמו Inferno.

לאט לאט..

בוא לא נקפיץ אותו יותר מדי קדימה, ייקח זמן עד שהוא ייכנס לשוק ה VFX :)

פורסם

אגב אפקטים, אני לא זוכר אם כבר פרסמתי את זה כאן, אבל נראה אם מישהו יצליח להבין איך עשיתי את זה (במקס, אגב):

פורסם

:xyxthumbs:

בהתחלה חשבתי שזו מחווה למשחק פורטאל :)

אתה מתכוון לאיך העלמת את הספה, או איך הצגת את "המימד שמעבר"?

אני אזרוק ניחוש לאויר, כי אני לא ממש יודע -

אני זוכר במעורפל משהו שקשור ל two sided material, שאם אתה לא דואג שיוגדר כך, אז היפוך הנורמאלים של האובייקט יגרום לו להיות בלתי נראה (כלומר לא להיות מרונדר) מהצד השני (וכמובן שגם התוכן שלו לא ירונדר, כי הוא "מוסתר" ע"י אובייקט בלתי נראה). אז יכול להיות שאולי יש אוביקט שכזה שעוטף את הפורטאל מהצד שמנוגד לספה, כך שרואים את התוכן שלו רק מצד אחד?

בטח לטובי (pure-gold) יש מושג הרבה יותר טוב :)

פורסם
  • מחבר

וואי ענק :P

מה זה מקס? xD

ומה זה VFX?

חחח איזה גרוע אני... עד עכשיו הייתי סתם משתמש בפרימייר משתמש קצת אפקטים וכו' וזהו... באמת מה עוד אפשר לעשות עם פרימייר חוץ מאפקטים לכותרות ומעברים מגניבים?

פורסם

אתה מתכוון לאיך העלמת את הספה, או איך הצגת את "המימד שמעבר"?

גם וגם, כמובן, אבל יפה שזיהית שאלו שתי בעיות שונות :).

אני אזרוק ניחוש לאויר, כי אני לא ממש יודע -

אני זוכר במעורפל משהו שקשור ל two sided material, שאם אתה לא דואג שיוגדר כך, אז היפוך הנורמאלים של האובייקט יגרום לו להיות בלתי נראה (כלומר לא להיות מרונדר) מהצד השני (וכמובן שגם התוכן שלו לא ירונדר, כי הוא "מוסתר" ע"י אובייקט בלתי נראה). אז יכול להיות שאולי יש אוביקט שכזה שעוטף את הפורטאל מהצד שמנוגד לספה, כך שרואים את התוכן שלו רק מצד אחד?

אתה בכיוון, אבל משחק עם two-sided לא יכול לעבוד כאן (אם קיים אובייקט כזה ש"עוטף" אז היית רואה את הצד הפנימי שלו מאחורי הספה, והוא גם היה מסתיר את הדשא שמאחוריו).

מה זה מקס? xD

מקס (או בשמו המלא 3DS Max) הוא האח הבוגר והקצת יותר סימפטי של מאיה (האנטיפטית).

פורסם

אני יזרוק ניחוש פרוע...

בתור אחד שלא עובד עם תוכנות גרפיקה כמו 3ds max

אלא עורך וידאו... אני חושב שאחרי יצירת הספה ב3D ואחרי יצירת המעגל ב 3D

(אני אומר מתוך נקודה שאני משתמש באפטר אפקט).

הכנסת תמונה של מקום ההרי... וגזרת אותו בעזרת MASK בצורה של עיגול שיושבת טוב על המעגל...

כדי לגרום להכל לזוז נתת zoom למעגל וכמובן במקביל סידרת את הקצוות. בעזרת Masp Path.

את הספה אתה העלמתה גם בעזרת Mask כך שהגדרת את התחום שהיא מסוגלת לעבור...

לאחר מכן בסיבוב אתה שינת לה את הזווית בהתאם וגרמת לה לזוז בעזרת קיי פריים במקביל לתמונה שבתוך העיגול.

כמובן שהשתמשת במצלמה על מנת לגרום להכל להסתובב...

יצא פיצוץ! האמת שאני חושב שאני יכול לעשות את זה... מה שכן אין לי ידע על מנת להכין ספה ב 3D אני עורך וידאו ולא עובד עם גרפיקה.

פורסם

אני יזרוק ניחוש פרוע...

בתור אחד שלא עובד עם תוכנות גרפיקה כמו 3ds max

אלא עורך וידאו... אני חושב שאחרי יצירת הספה ב3D ואחרי יצירת המעגל ב 3D

(אני אומר מתוך נקודה שאני משתמש באפטר אפקט).

הכנסת תמונה של מקום ההרי... וגזרת אותו בעזרת MASK בצורה של עיגול שיושבת טוב על המעגל...

כדי לגרום להכל לזוז נתת zoom למעגל וכמובן במקביל סידרת את הקצוות. בעזרת Masp Path.

את הספה אתה העלמתה גם בעזרת Mask כך שהגדרת את התחום שהיא מסוגלת לעבור...

לאחר מכן בסיבוב אתה שינת לה את הזווית בהתאם וגרמת לה לזוז בעזרת קיי פריים במקביל לתמונה שבתוך העיגול.

כמובן שהשתמשת במצלמה על מנת לגרום להכל להסתובב...

יצא פיצוץ! האמת שאני חושב שאני יכול לעשות את זה... מה שכן אין לי ידע על מנת להכין ספה ב 3D אני עורך וידאו ולא עובד עם גרפיקה.

אם תשים לב, ה"מקום ההררי" הוא לא תמונה אלא תלת-מימדי (רואים את ה"עומק" שלו כשהמצלמה זזה).

את ההעלמה של הספה היה אפשר אולי לעשות עם Mask, אבל אז הייתי צריך להגדיר Mask שמראה את החלק הפנימי הקדמי של השער (שזז כל הזמן) וגם את הצד הימני (שגם זז כל הזמן, ולא קיים חלק מזמן). אולי אפשרי, אבל הרבה יותר עבודת נמלים ממה שעשיתי.

חוץ מזה - אתה מוזמן לנסות - הספה עליי.

[attachment deleted by admin]

פורסם

אני מתאר לעצמי שהכל נעשה בשימוש בכלים של מקס ולא בכלים חיצוניים. נכון?

פורסם

כן, הכל בכלים סטנדרטיים של מקס (גם ללא פלאגינים חיצוניים).

פורסם

תיארתי לעצמי, אבל עדיין לא ממש חשבתי על רעיון...

פורסם

יש תוכנה מקצועית, שאני עובד איתה בשם PARICLE IILUSION.

שיודעים לעבוד איתה נכון ניתן לעשות כל דבר כמעט, והרבה סרטי קולנוע גדולים עובדים איתה.

קטע של מתאור כזה אני יכול לעשות איתה בפחות מ 4 דקות...

פורסם

יש תוכנה מקצועית, שאני עובד איתה בשם PARICLE IILUSION.

שיודעים לעבוד איתה נכון ניתן לעשות כל דבר כמעט, והרבה סרטי קולנוע גדולים עובדים איתה.

קטע של מתאור כזה אני יכול לעשות איתה בפחות מ 4 דקות...

איך הפיזיקה איתה?

היא תוכל להחליף את Particular של Trapcode ב-After Effects? (מבחינת פיזיקה, ולא תוכן.)

פורסם

^^

אתה מדבר על הפלאגין שאמור לצאת (או שאולי כבר יצא?) ל AE, או על שימוש בתוכנת ה stand alone שלה?

לא יודע לגבי הפיזיקה, אבל לדעתי pIllusion ו particular משלימים זה את זה ובכל מקרה לא ממש יכולים להוות תחליף אחד של השני, במיוחד כשמדובר ב 3D של particular (אמין יותר, אבל איטי יחסית) לעומת 2D עם "אשליית" 3D (לרוב מוצלחת) של pIllusion (שמאפשר לה להיות מהירה בהרבה).

ובכלל, זו תוכנה מדהימה. (אני זוכר בוודאות שעשו שימוש נרחב בה ב sin city וב Constantine).

  • 2 שבועות מאוחר יותר...
פורסם

:)

התכוונתי לPariculer ולא לTrapcode Form שייצא בקרוב..

אנדרו קריימר עושה בו שימוש נרחב ואני מצליח לזהות מאפיינים שלו כמעט בכל פרסומת בטלוויזיה..

בפרסומות של כוכב נולד/נולד לרקוד/מה שזה לא יהיה משתמשים בה לניצוצות ושאר דברים..

אגב שמתי לב שבפרסומת של בנק לאומי/A.I.G יש את הLens Flare הספציפי של אדובי עובר מצד לצד מתחת לכותרת..

ובעוד פרסומת לחנות מוצרי נשים רואים זיקוקים מאחורה (שאני כמעט בטוח שמאה אחוז שהם מpIllusion)..

מעצבן לזהות אפקטים בטלווזיה שאתה יודע שאתה יכול לעשות בשתי שניות :)

אגב particluler/particular הוא לא ממש תלת מימד, הוא יותר אשלייתי בעניין...

עריכה: יצא, יצא.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים