פורסם 2007 בדצמבר 917 שנים כל ספקית ולא משנה מה הגודל שלה תבצע תעדוף פאקטים בשעות מסוימות, אתם צריכים להבין שבשביל לספק רוחב פס מקסימלי לחו"ל לכל הלקוחות (שבד"כ זה המורידים הכבדים של מאות ג'יגות בחודש) היא צריכה לרכוש כפול 2 ציוד רשת וקווים לחו"ל ממה שיש עכשיו וזה גם לא יספיק!שום ספקית (וגם בחו"ל יש כאלה פחות אבל יש) לא נמנעת לחלוטין מהשיטה הזו, זה פשוט לא הגיוני שלקוח שמשלם 30 שקל ירצה לקבל ניתוב וניצולת כל שעות היממה להוריד 500GB בחודש, תאורטית עדיף שהלקוח ינותק.פשוט פה בישראל לקוח שמשלם 20 שקל דורש "שירות" אתה רוצה להוריד כל הזמן על מקס' מחו"ל תרכוש קו ATM.אם זה מה שהם מפרסמים, אז כדאי מאוד שזה יהיה השרות, אחרת זאת הטעיית הציבור...
פורסם 2007 בדצמבר 917 שנים הקטע של חבילת הגיימר זה פשוט בדיחה. אז אם אני משלם על חבילה "רגילה", אז אני אמור לקבלמהירות נמוכה לחו"ל, להיות חסום להכל חוץ מגלישה ומייל ולקבל פינג גבוה?עבדתי בתמיכה טכנית, ברור לי שבכל ספקית יש תעדוף, אבל יש גבול.הייתי הרבה זמן ב-012, הכל אז עבד מצויין, היה לי 750kbit, ואכן הייתי מקבל את 100k/s שלי.אחר כך הייתי באקטקום, תמיד הכל עבד נפלא.ואז בב"ל קנו והעלימו את אקטקום, נהייתי לקוח של בב"ל. במשך כמה חודשים הכל עבד מצויין,אבל עכשיו המצב בלתי נסבל, רק הורדות מ-HTTP עובדות טוב, בכל השאר אני כמעט חסום לגמרי.ואין לאן לעבור..... הייתי מעדיף לשלם פי 2-3 ולקבל את מה שהייתי מקבל פעם.
פורסם 2007 בדצמבר 917 שנים אני לקוח של נטויז'ן 7 שנים בתשתית ADSL ולא יצא לי לראות בעיות מיוחדות של פינגיםגבוהים, מהירות או חסימת פורטים.. זה דיי מובן שכל ספק אינטרנט יבצע תעדוף תעבורה באיזשהו שלב כאשר הוא רוצה לעשות איזונים ברשת הגישה שלו קוראים לזה QoS מבחינת ביצועים ברשת יש עוד הרבה גורמים שיכולים להשפיע על התפקוד של מהירות ההורדה וה latency אני עובד בתמיכה של ADSL ומכיר קצת את הצד הטכני שמאחורי הקלעים מבחינת תשתית של בזק חוץ מהספק יש לבדוק גם נתוני קו ותשתית backbone לפני שמגיעים להתלונן ברוב המקרים כלים פשוטים כמו traceroute יכולים לעזור בהרבה
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.