פורסם 2007 בדצמבר 518 שנים אני אקנה בקרוב 8800GT, מומהר-ורציתי לדעת איזה כרטיס הכי מהיר:BFG 8800GT OC2eVGA 8800GT SC EditionASUS 8800GT TOPכמובן שכולם 512MB..תודה מראש לעוזרים. ;D
פורסם 2007 בדצמבר 518 שנים אין סיבה לקנות כאלו מומהרים כי השיפור קטן יחסית וההבדל במחיר גדול...תעשה בעצמך או שתוותר לחלוטין על זה
פורסם 2007 בדצמבר 518 שנים מחבר אני לא רוצה להתעסק בOC, ניסיון רע מהעבר :-[ובכל זאת, מהגרסאות שציינתי, איזו הכי טובה?
פורסם 2007 בדצמבר 518 שנים אז פשוט אל תתעסק!לגבי הגרסאות,פשוט תבדוק תדרים ותראה למי התדרים הכי גבוהים..
פורסם 2007 בדצמבר 518 שנים להלן סידור ע"פי מהירויות שעון, כאשר לראשון OC הכי גבוה ולאחרון הכי נמוך:1. ASUS 8800GT TOP2. BFG 8800GT OC23. eVGA 8800GT SC Editionבדיוק היום רכשתי את ה BFG OC2 ב-1555ש"ח, עוד מעט אני ירים אותו למהירות של ה-ASUS (הבדל קטן)בכמה אתה מתכוון להשיג את ה-ASUS ? אל תעיז לשלם מעל 1600 זו כבר גניבה. (גם ככה המחירים גבוהים מהרגיל)גם את ה-BFG ראיתי ב-1800 בלא מעט חנויות... תזהר ממחירי השחיטה האילו על ה-OC
פורסם 2007 בדצמבר 518 שנים אתה יכול להסביר לי מה הכוונה במפרט של אסוס -Memory Clock - 2Ghz (1Ghz DDR3)שיחליטו שם אם זה 1Ghz או 2Ghz..http://www.skypc.co.il/pl_product~32132~8~0.htmדרך אגב גירסת ה-SSC של EVGA של ה-8800GT זהה לדגם ה-TOP של אסוס מבחינת המפרט..http://www.evga.com/products/moreinfo.asp?pn=512-P3-N806-A1&family=19
פורסם 2007 בדצמבר 518 שנים מהירות הזכרונות היא 1Ghz. מהירות הזכרונות האפקטיבית - 2ghz. (מכפילים ב-2) בדרך כלל כשמציינים מהירות זכרונות כ.מסך שהיא מעל ל-1600mhz~ מדברים על המהירות האפקטיבית. אם מדובר על 1Ghz ומטה, הרי שמדובר במהירות ה...לא אפקטיבית... מה שצריך לעניין אותך זה לפי איזה נתון להשוות, ואת זה הסברתי. סלח לי על ההסבר השטחי. בקשר ל-SSC - נכון, אבל אנחנו דיברנו על SC
פורסם 2007 בדצמבר 518 שנים וואלה... אז האם הגירסת ה-TOP של אסוס זהה לזו של -EVGA מבחינת המפרט כמו שרשמתי למעלה?
פורסם 2007 בדצמבר 618 שנים ה-Shader clock תלוי ב-Core clock ונקבע על פיו.ב-8800gt ה-shader clock מתקבל ממכפלה של 2.48~ ב-core clock. (ע"פי rivatuner)(אני מדגיש את ה "~" כי המכפלה לא תמיד יוצאת לי 2.48 בדיוק...)core x 2.48 = shaderאני לא מאמין שהייצרניות השונות מרשות לעצמן לשנות את המכפלה, לכן אפשר לחשב לבד את ה-shader ע"פי ה-core.ד"א, בעזרת Rivatuner 2.06 אתה יכול לבטל את הקשר הזה ולשנות את מהירויות השעון בנפרד (המכפלה תשתנה בהתאם למהירויות שתבחר)למרות שאני מאמין כי ישנה סיבה כלשהי למכפלה הקבועה מראש... ובכל זאת, ישנם אנשים שעושים OC ל-shader בנפרד ומקבלים שיפור בביצועים.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.