איך גלגל מרובע הפך לעגול? מה השתנה בגרפיקה? - עמוד 3 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

איך גלגל מרובע הפך לעגול? מה השתנה בגרפיקה?


alex.turovsky

Recommended Posts

  • תגובות 108
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

טוב אז אני נראה לי (לא בטוח) יכול לענות על השאלה למה עדיין ישנם משחקים שהגלגלים שלהם הם מרובעים:

התשובה שלי כאן היא בכדי להבליט את שאר הדברים שיש בסצינה למשל:

הדוגמה שהבאת מHL2 נכון הקיר הוא מפוקסל אין לו במנה חלק

אבל סתקל על שאר האובייקטים בתמונה האיכות שלהם די טובה והסיבה שמשתמשים בזה עדיין זה בכדי להבליט את מה שבאמת חשוב במתרחש ואת מה שפחות חשוב להקטין את קמות הפוליגונים ובכך להקל על הסצינה עצמה בכדי שמחשבים לא הכי חזקים יוכלו להראות את אותן התוצאות.

ובUT3 באמת משתמשים בBUMP MAP שזו היא טקסטורה לבליטות במילים אחרות אין הרבה פוליגונים והמפה הזאת מראה ת הבליטות הללו מבלי להכביד על המחשב יותר מידי ובכך לאפשר להשתמש בכמות ה"מיותרת" של כח המחשב לחישוב אובייקטים יותר מפורטים כמו האיש בתמונה של TS.

ובקשר לקרייסיס למה המשחק כל כך כבד? כי רוב הדברים הם לא נבנו על ידי BUMP MAP אלא על ידי פוליגונים ממשיים (ד"א המפתחים עצמם לא חשבו שהמשחק ייצא כל כך כבד)

מכווה שעזרתי במקצת :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נראה לי דווקא הפוך. CRYSIS אצלי עובד מעולה אבל נראה חרא בריבוע.

אני דווקא חושב שCRYSIS משתמש המון בSHADERS, ושיטות אלטרנטיביות מאשר השיטות הפשוטות לפיתרון של הבעיות הללו.

אצלי רואים את הפנים של האנשים יפה מאוד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נראה לי דווקא הפוך. CRYSIS אצלי עובד מעולה אבל נראה חרא בריבוע.

אני דווקא חושב שCRYSIS משתמש המון בSHADERS, ושיטות אלטרנטיביות מאשר השיטות הפשוטות לפיתרון של הבעיות הללו.

אצלי רואים את הפנים של האנשים יפה מאוד.

רק מזכיר לך ששידר זה הפטרון הקל בנושא כי שיידר אינו צורך הרבה כוח לאומת זאת החישוב של הפוליגונים הוא הרבה יותר מעמיס על המחשב

כשיהיה לי זמן אני יעשה ב3D STUDIO MAX רינדור שמראה על גבי התמונה את הזמן שלקח לו לרנדר אם שיידר וישווה את אותו הדבר כאשר אני בונא את זה מפוליגונים אתה כבר בטוח תראה את ההבדל בזמנים

נ.ב זה בדיוק כמו שאמרת תשווה קצת את הגרפיקה של CRYSIS ו של FARCRY ההבדל המשמעותי הוא במודל של האדם ושל המוכניות למיניהם אבל הטבע עצמו כמאט ולא השתנה. הפיסיקה שלו השתנתה אבל הגרפיקה לא ממש, שזה רק מוכיח את הנקודה שלי שלרוב המפתחים מנסים להליט את הדברים החשובים שבדרך כלל אלו האנשים וכל שאר האובייקטים כמו טנקים מכוניות וכו' עוד דוגמה לזה NFS PRO המכוניות שם יש להם דיטליזציה מרשימה מאוד אבל האנשים והסביבה נראים פשוט חרא ואני לא היחיד שאומר את זה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רק מזכיר לך ששידר זה הפטרון הקל בנושא כי שיידר אינו צורך הרבה כוח לאומת זאת החישוב של הפוליגונים הוא הרבה יותר מעמיס על המחשב

כשיהיה לי זמן אני יעשה ב3D STUDIO MAX רינדור שמראה על גבי התמונה את הזמן שלקח לו לרנדר אם שיידר וישווה את אותו הדבר כאשר אני בונא את זה מפוליגונים אתה כבר בטוח תראה את ההבדל בזמנים

נ.ב זה בדיוק כמו שאמרת תשווה קצת את הגרפיקה של CRYSIS ו של FARCRY ההבדל המשמעותי הוא במודל של האדם ושל המוכניות למיניהם אבל הטבע עצמו כמאט ולא השתנה. הפיסיקה שלו השתנתה אבל הגרפיקה לא ממש, שזה רק מוכיח את הנקודה שלי שלרוב המפתחים מנסים להליט את הדברים החשובים שבדרך כלל אלו האנשים וכל שאר האובייקטים כמו טנקים מכוניות וכו' עוד דוגמה לזה NFS PRO המכוניות שם יש להם דיטליזציה מרשימה מאוד אבל האנשים והסביבה נראים פשוט חרא ואני לא היחיד שאומר את זה

אתה יכול להראות כמה סצינות פשוטות לבנייה כאשר כל אחת מהן תשתמש בגרפיקה שנבנתה בצורה שונה? לדוגמה משטחים עם BUMP MAPPING מול פולוגונים וכדומה?

אגב, איפה פה נכנסת המילה "פיקסלים", מהם בדיוק ועל מה הם משפיעים, הם גם מרכיב של התמונה, או שזה רק במוניטור (כמו לדוגמה פיקסלים שרופים וכדומה) ואני סתם בשוק שאני מקשר את זה לכאן בכלל :smile1:

אגב אחי, בקשר להודעה שלך בצד כותבים: impossible. M1

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה יכול להראות כמה סצינות פשוטות לבנייה כאשר כל אחת מהן תשתמש בגרפיקה שנבנתה בצורה שונה? לדוגמה משטחים עם BUMP MAPPING מול פולוגונים וכדומה?

אגב, איפה פה נכנסת המילה "פיקסלים", מהם בדיוק ועל מה הם משפיעים, הם גם מרכיב של התמונה, או שזה רק במוניטור (כמו לדוגמה פיקסלים שרופים וכדומה) ואני סתם בשוק שאני מקשר את זה לכאן בכלל :smile1:

אגב אחי, בקשר להודעה שלך בצד כותבים: impossible. M1

כן אני יכול להראות כמה דברים אבל ממש אין לי זמן פנוי לזה בכדי לעשות את זה אני יעש בהזדמנות אולי אפילו היום.

מה זה פיקסל בכלל = פיקסל לפי רוב הפירושים אומר נקודת צבע או גוון כמה שפחוט פיקסלים יש בתמונה ככה האיכות של התמונה יורדת.

איך זה מתבטא במסכים לדוגמה כך תמונת רקע פשוטה כל שהיא לא משנה איזה ואז תשנה את הרזולוציה ל 640 על 480 אתה תראה פחוט מעברי צבע והאיכות של התמונה תיהיה שונה לגמרי אם להשוות ל1024 על 768.

נ.ב כן אני ישנה את זה את הקטע של IMPOSSIBLE אפילו לא שמתי לב לזה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לכל אלה שמדברים על CRYSIS, הינה משחק חינמי שמבוסס על UE3.0 הדרישות שלו לא כמו של CRYSIS והוא לא פחות מדהים (והוא גם בחינם).

http://www.gametrailers.com/player/25441.html

תזכרו שמדובר במנוע חדש ושהוא אינו מנוצל במלואו, יצאו משחקים עם המנוע הזה שיציגו גרפיקה יותר טובה (כמו שיש משחקים שמשתמשים במנוע של DOOM3 וניראים יותר טוב ממנו).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לכל אלה שמדברים על CRYSIS, הינה משחק חינמי שמבוסס על UE3.0 הדרישות שלו לא כמו של CRYSIS והוא לא פחות מדהים (והוא גם בחינם).

http://www.gametrailers.com/player/25441.html

תזכרו שמדובר במנוע חדש ושהוא אינו מנוצל במלואו, יצאו משחקים עם המנוע הזה שיציגו גרפיקה יותר טובה (כמו שיש משחקים שמשתמשים במנוע של DOOM3 וניראים יותר טוב ממנו).

טל תשווה אפילו, קרייסיס ניראה הרבה יותר טוב ובסביבה הרבה יותר גדולה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טל תשווה אפילו, קרייסיס ניראה הרבה יותר טוב ובסביבה הרבה יותר גדולה.

צודק אחי, ואל תשכח שאת האפקטים האלה תראה רק אם יש לך כרטיס PHYSX ב1200 שקל . . . ונמכרים רק שניים כאלה של BFG או של .

אגב, אחלה מהיר יש לך ;)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפי זה שהדרישה היא רק ל 7900 מי שיש לו 8800GT או GTX יכול להסתדר בלי PHYSX.

הסביבה ב CRYSIS לא כל כך יותר גדולה וגם הדגש על הפיזיקה הרבה יותר גדול פה מב CRYSIS.

צודק אחי, ואל תשכח שאת האפקטים האלה תראה רק אם יש לך כרטיס PHYSX ב1200 שקל . . . ונמכרים רק שניים כאלה של BFG או של .

אגב, אחלה מהיר יש לך ;)

פירסמתי את זה רק בשביל להראות כמה המצב בארץ קשה, ה 1.5M המעפן הזה עולה לי כמו 10M בחו"ל :lol:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פירסמתי את זה רק בשביל להראות כמה המצב בארץ קשה, ה 1.5M המעפן הזה עולה לי כמו 10M בחו"ל :lol:

לא הבנת למה התכוונתי. אחי. הצץ בטבלת המהירות שלי. תופתע ;)

לפי זה שהדרישה היא רק ל 7900 מי שיש לו 8800GT או GTX יכול להסתדר בלי PHYSX.

אחינו אתה מטעה שלא בכוונה תחילה ;D

לא משנה עם מה תריץ את זה, חייבים של AGEIA PHYSX בשביל להריץ את האפקטים.

לדוגמה - ב CELLFACTOR הרצתי אותו עם המפרט הקודם שלי (הצץ בחתימה) והוא לא זז כמעט, והייתי בשוק. המשחק נכתב לAGEIA PHYSX וזהו. זה חומרה שונה שאין בכרטיסים של היום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבנתי, ראיתי את החיבור המפחיד שלך :smile1:

יש הרבה משחקים שדורשים התקנה של הדרייבר של AGEIA PHYSX, חלק גדול מהם עובד בלי הכרטיס עצמו. CELLFACTOR לא היה מבוסס על UE3, זה גם משנה באיזה מנוע מדובר, UE3 מנוע מצויין (BIOSHOCK ו UT3 משחקים קלילים יחסית). חוץ מזה ב CELLFACTOR כתוב שצריך את הכרטיס, ב warmonger כתוב שכדאי הבדל גדול :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבנתי, ראיתי את החיבור המפחיד שלך :smile1:

יש הרבה משחקים שדורשים התקנה של הדרייבר של AGEIA PHYSX, חלק גדול מהם עובד בלי הכרטיס עצמו. CELLFACTOR לא היה מבוסס על UE3, זה גם משנה באיזה מנוע מדובר, UE3 מנוע מצויין (BIOSHOCK ו UT3 משחקים קלילים יחסית). חוץ מזה ב CELLFACTOR כתוב שצריך את הכרטיס, ב warmonger כתוב שכדאי הבדל גדול :xyxthumbs:

לגבי החיבור, זה בעבודה. אם היה לי את זה בבית הייתי עושה ממנו ביתית עם ראוטר הכי חזק שיש לי:

http://zap.co.il/ratemodel.asp?model_id=472972

ומפיץ את זה במחיר מופחת לכל השכונה ;D

באשר למשחק, אני מאוד התרשמתי מהביצועים של כרטיסי הפיזיקה האלה. גם אם זה עולה עוד 1000 שקל, זה כל כך מקפיץ ברמות את המשחקיות שזה שווה כל גרוש.

ראיתי GHOST RECON ADVANCED WARFIGHTER עם PHYSIX באמיתי אצל מישהו וזה אמאל,ה, זה כאילו שכל המשחק ששיחקתי בבית נראה כמו פוקימון ורק "בכאילו".

הנה פה יש פורום PPU

http://www.worldofcrysis.com/forums/viewforum.php?f=28

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...