עבור לתוכן

מבקש המלצה לחנות לקניית מסך (2007WFP)

Featured Replies

פורסם

שלום,

ברצוני לרכוש את מסך ה-LCD

2007WFP.

אודה לכם אם תוכלו להמליץ לי על חנות בה כדאי יהיה לי לקנות את מסך זה. כוונתי היא, כמובן, לחנות אמינה שתעניק את האחריות הטובה ביותר. חנות שתאפשר החלפת מסך עם פיקסל שרוף אחד תהיה מעולה, כמובן.

אני מתגורר בהרצליה, אך אוכל להגיע לערים מרוחקות אם אין ברירה (אם לדעתכם יש צורך לקנות את המסך בחנות הפיזית).

תודה רבה!

פורסם
  • מחבר

האם מישהו קיבל אי-פעם מסך עם פיקסל שרוף ונענה בחיוב כשביקש להחליפו..?

פורסם

פנדה מתחייבים לS-IPS והחפת פיקסל אחד במעמד קנייה ועד שבוע מהקנייה (תברר איתם בטלפון).

פורסם
  • מחבר

תודה רבה.

דיברתי עם פנדה. לשבוע הראשון הם באמת מתחייבים להחלפת פיקסל אחד, אך לאחר מכן מדובר בשישה פיקסלים.

בנוסף, יצא לי לשמוע מספר חוויות קנייה שליליות בפנדה.

אין סיכוי למצוא חנות עדיפה ואולי אף קרובה יותר להרצליה?

אם לא, אלך על פנדה.

תודה!

פורסם

תקלטו כבר, ש-6 פיקסלים זו האחריות ש-DELL נותנת. כל מי שנותן לכם פחות מזה צריך לספוג את הנזק בעצמו, כי DELL לא תזכה אותו במסך. בד"כ חנויות מחזיקות מלאי של מסכים, לכן במעמד הקנייה או בשבוע הראשון הם יכולים להתגמש, כי יוכלו למכור את המסך ה"פגום" למישהו פחות בררן. אבל אי-אפשר לצפות מהם שימשיכו במדיניות נדיבה זו לנצח.

פורסם

מוזר, לי בפנדה אמרו שביום הקניה אפשר להחליף רק (24 שעות) ומאז זה אחריות של היבואן - מ 6 פיקסלים שרופים יחליפו לך את המסך והאחריות עצמה ל 3 שנים.

פורסם

קניתי את המסך לפני שבועיים.

בהתחלה נסעתי לפנדה. הם לא הסכימו לתת לי לבדוק את המסך בחנות.

שאלתי לגבי האחריות על פיסקלים שרופים, המוכר שם התקשר לברר ואמרו לו ככה:

החלפה על הפיקסל הראשון רק ביום של הקניה, ורק במעבדה של דל בת"א (אני חיפאי)

מהיום השני והילך האחריות היא רק מעל 4 או 6 פיקסלים (לא זוכר בדיוק) וגם אז רק במעבדה בת"א ולא בחנות.

לטענת המוכר זאת מדיניות חדשה, ופעם היו נותנים שבוע החלפה על הפיקסל הראשון ובחנות עצמה.

המוכר בעצמו עשה לי פרצוף של "אני במקומך לא הייתי קונה".

נסעתי למחרת ל T.M.S, שם נתנו לי אפשרות לבדוק את המסך במקום, בדקתי אותו כמה דקות ולא מצאתי כלום.

האחריות אצלם היא תמיד רק החל מ-4 פיקסלים והחלפה בחנות עצמה. בגלל שהמסך נראה תקין - קניתי אותו.

כשחזרתי הביתה, בתנאי תאורה חשוכים יותר ובנחת עשיתי בדיקה נוספת ומצאתי פיקסל תקוע.

הפיקסל הוא ירוק חלש ובולט רק על רקע שחור. החנות לא הסכימה להחליף ובצדק, הרי תנאי האחריות היו ידועים לי.

אני חיי עם הפיקסל הזה, פעם בכמה ימים אני נזכר שהוא קיים ואז אני מחפש אותו כדי להביט בו קצת.

חוץ מזה אני בטוח שעם הזמן אני בכלל ישכח ממנו לחלוטין.

מעניין אותי לדעת, מישהו קנה את המסך לאחרונה ולא קיבל איתו פיקסל תקוע אחד לפחות?

לפי הדיווחים לאחרונה בפורום, כל המסכים מגיעים פגומים מהמפעל. כנראה דל מנסים לחסוך בעלויות.

למשל,

http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=297641.msg2611482#msg2611482

פורסם
  • מחבר

קניתי את המסך לפני שבועיים.

בהתחלה נסעתי לפנדה. הם לא הסכימו לתת לי לבדוק את המסך בחנות.

שאלתי לגבי האחריות על פיסקלים שרופים, המוכר שם התקשר לברר ואמרו לו ככה:

החלפה על הפיקסל הראשון רק ביום של הקניה, ורק במעבדה של דל בת"א (אני חיפאי)

מהיום השני והילך האחריות היא רק מעל 4 או 6 פיקסלים (לא זוכר בדיוק) וגם אז רק במעבדה בת"א ולא בחנות.

לטענת המוכר זאת מדיניות חדשה, ופעם היו נותנים שבוע החלפה על הפיקסל הראשון ובחנות עצמה.

המוכר בעצמו עשה לי פרצוף של "אני במקומך לא הייתי קונה".

נסעתי למחרת ל T.M.S, שם נתנו לי אפשרות לבדוק את המסך במקום, בדקתי אותו כמה דקות ולא מצאתי כלום.

האחריות אצלם היא תמיד רק החל מ-4 פיקסלים והחלפה בחנות עצמה. בגלל שהמסך נראה תקין - קניתי אותו.

כשחזרתי הביתה, בתנאי תאורה חשוכים יותר ובנחת עשיתי בדיקה נוספת ומצאתי פיקסל תקוע.

הפיקסל הוא ירוק חלש ובולט רק על רקע שחור. החנות לא הסכימה להחליף ובצדק, הרי תנאי האחריות היו ידועים לי.

אני חיי עם הפיקסל הזה, פעם בכמה ימים אני נזכר שהוא קיים ואז אני מחפש אותו כדי להביט בו קצת.

חוץ מזה אני בטוח שעם הזמן אני בכלל ישכח ממנו לחלוטין.

מעניין אותי לדעת, מישהו קנה את המסך לאחרונה ולא קיבל איתו פיקסל תקוע אחד לפחות?

לפי הדיווחים לאחרונה בפורום, כל המסכים מגיעים פגומים מהמפעל. כנראה דל מנסים לחסוך בעלויות.

למשל,

http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=297641.msg2611482#msg2611482

נשמע רע.

ייתכן שבתהליך בחירת המסך כדאי להכניס למשוואה את עניין הפיקסלים הפגומים של דל?

פורסם

מעניין אותי לדעת, מישהו קנה את המסך לאחרונה ולא קיבל איתו פיקסל תקוע אחד לפחות?

לפי הדיווחים לאחרונה בפורום, כל המסכים מגיעים פגומים מהמפעל. כנראה דל מנסים לחסוך בעלויות.

למשל,

http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=297641.msg2611482#msg2611482

אני קניתי מפנדה ,לפני חודשייים

והגיע מושלם ,גירסה הכי עדכנית,פאנל הכי איכותי,ללא פיקסלים שרופים.

מרוצה לגמרי גם היתה לי הנחה על מזומן 10% שזה יצא לי טוב כי יש עלי מזומן רוב הזמן

פורסם

10% הנחת מזומן בפנדה? זה משהו שהם עושים באופן קבוע?

פורסם

אני קניתי מפנדה ,לפני חודשייים

והגיע מושלם ,גירסה הכי עדכנית,פאנל הכי איכותי,ללא פיקסלים שרופים.

גם לי בלי עין הרע ;)

פורסם
  • מחבר

טוב, המסך הגיע מפנדה. איתרתי פיקסל מת באזור שורת המשימות. אני חושב שהסיכוי לקבל מסך ללא פיקסל פגום אחד לפחות הוא קלוש, ולכן אני לא אחליף אותו לעת עתה.

יש עניין אחר, שמטריד אותי יותר מאותו הפיקסל. חוץ מהפיקסל ההוא ישנם פיקסלים אחדים אחרים שמזייפים גם הם (איני יודע אם הם קבועים, הם רבים מדי). פיקסלים אלה חוזרים לעצמם לאחר נגיעה עדינה. זה נורמלי? זה עשוי לחלוף עם הזמן? האם עלי להחליף את המסך?

תודה רבה!

פורסם

בטוח שזה לא אבק?

הכבל מחובר כמו שצריך?

פורסם
  • מחבר

זה בהחלט לא אבק.

החיבורים נראים בסדר.

זה לא גרוע כמו הפיקסל המת, וקשה יותר להבחין בזה, אבל זה שם. בעלי 2007WFP אחר יוכל בבקשה לבחון את המסך שלו מקרוב בעזרת DPB ולבדוק אם הוא חווה תופעה דומה?

תודה!

פורסם

זה בהחלט לא אבק.

החיבורים נראים בסדר.

זה לא גרוע כמו הפיקסל המת, וקשה יותר להבחין בזה, אבל זה שם. בעלי 2007WFP אחר יוכל בבקשה לבחון את המסך שלו מקרוב בעזרת DPB ולבדוק אם הוא חווה תופעה דומה?

תודה!

היום קניתי את ה 2007WFP גירסת A04 מ Skypc, בדקתי בתוכנה הזאת ולא ראיתי שום פיקסל מת (מה שחשבתי שהיה פיקסל מת התברר כנקודת אבק שגיליתי אחרי כיבוי המסך). אני מציע לך לבדוק כשהמסך כבוי רוב הסיכוי שזה אבק שיוצר אשליה של פיקסל מת.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים