פורסם 2007 בנובמבר 3017 שנים שלום,ברצוני לרכוש את מסך ה-LCD2007WFP.אודה לכם אם תוכלו להמליץ לי על חנות בה כדאי יהיה לי לקנות את מסך זה. כוונתי היא, כמובן, לחנות אמינה שתעניק את האחריות הטובה ביותר. חנות שתאפשר החלפת מסך עם פיקסל שרוף אחד תהיה מעולה, כמובן.אני מתגורר בהרצליה, אך אוכל להגיע לערים מרוחקות אם אין ברירה (אם לדעתכם יש צורך לקנות את המסך בחנות הפיזית).תודה רבה!
פורסם 2007 בדצמבר 217 שנים מחבר האם מישהו קיבל אי-פעם מסך עם פיקסל שרוף ונענה בחיוב כשביקש להחליפו..?
פורסם 2007 בדצמבר 217 שנים פנדה מתחייבים לS-IPS והחפת פיקסל אחד במעמד קנייה ועד שבוע מהקנייה (תברר איתם בטלפון).
פורסם 2007 בדצמבר 217 שנים מחבר תודה רבה.דיברתי עם פנדה. לשבוע הראשון הם באמת מתחייבים להחלפת פיקסל אחד, אך לאחר מכן מדובר בשישה פיקסלים.בנוסף, יצא לי לשמוע מספר חוויות קנייה שליליות בפנדה.אין סיכוי למצוא חנות עדיפה ואולי אף קרובה יותר להרצליה?אם לא, אלך על פנדה.תודה!
פורסם 2007 בדצמבר 217 שנים תקלטו כבר, ש-6 פיקסלים זו האחריות ש-DELL נותנת. כל מי שנותן לכם פחות מזה צריך לספוג את הנזק בעצמו, כי DELL לא תזכה אותו במסך. בד"כ חנויות מחזיקות מלאי של מסכים, לכן במעמד הקנייה או בשבוע הראשון הם יכולים להתגמש, כי יוכלו למכור את המסך ה"פגום" למישהו פחות בררן. אבל אי-אפשר לצפות מהם שימשיכו במדיניות נדיבה זו לנצח.
פורסם 2007 בדצמבר 317 שנים מוזר, לי בפנדה אמרו שביום הקניה אפשר להחליף רק (24 שעות) ומאז זה אחריות של היבואן - מ 6 פיקסלים שרופים יחליפו לך את המסך והאחריות עצמה ל 3 שנים.
פורסם 2007 בדצמבר 317 שנים קניתי את המסך לפני שבועיים.בהתחלה נסעתי לפנדה. הם לא הסכימו לתת לי לבדוק את המסך בחנות.שאלתי לגבי האחריות על פיסקלים שרופים, המוכר שם התקשר לברר ואמרו לו ככה:החלפה על הפיקסל הראשון רק ביום של הקניה, ורק במעבדה של דל בת"א (אני חיפאי)מהיום השני והילך האחריות היא רק מעל 4 או 6 פיקסלים (לא זוכר בדיוק) וגם אז רק במעבדה בת"א ולא בחנות.לטענת המוכר זאת מדיניות חדשה, ופעם היו נותנים שבוע החלפה על הפיקסל הראשון ובחנות עצמה.המוכר בעצמו עשה לי פרצוף של "אני במקומך לא הייתי קונה".נסעתי למחרת ל T.M.S, שם נתנו לי אפשרות לבדוק את המסך במקום, בדקתי אותו כמה דקות ולא מצאתי כלום.האחריות אצלם היא תמיד רק החל מ-4 פיקסלים והחלפה בחנות עצמה. בגלל שהמסך נראה תקין - קניתי אותו.כשחזרתי הביתה, בתנאי תאורה חשוכים יותר ובנחת עשיתי בדיקה נוספת ומצאתי פיקסל תקוע.הפיקסל הוא ירוק חלש ובולט רק על רקע שחור. החנות לא הסכימה להחליף ובצדק, הרי תנאי האחריות היו ידועים לי.אני חיי עם הפיקסל הזה, פעם בכמה ימים אני נזכר שהוא קיים ואז אני מחפש אותו כדי להביט בו קצת.חוץ מזה אני בטוח שעם הזמן אני בכלל ישכח ממנו לחלוטין.מעניין אותי לדעת, מישהו קנה את המסך לאחרונה ולא קיבל איתו פיקסל תקוע אחד לפחות?לפי הדיווחים לאחרונה בפורום, כל המסכים מגיעים פגומים מהמפעל. כנראה דל מנסים לחסוך בעלויות.למשל,http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=297641.msg2611482#msg2611482
פורסם 2007 בדצמבר 317 שנים מחבר קניתי את המסך לפני שבועיים.בהתחלה נסעתי לפנדה. הם לא הסכימו לתת לי לבדוק את המסך בחנות.שאלתי לגבי האחריות על פיסקלים שרופים, המוכר שם התקשר לברר ואמרו לו ככה:החלפה על הפיקסל הראשון רק ביום של הקניה, ורק במעבדה של דל בת"א (אני חיפאי)מהיום השני והילך האחריות היא רק מעל 4 או 6 פיקסלים (לא זוכר בדיוק) וגם אז רק במעבדה בת"א ולא בחנות.לטענת המוכר זאת מדיניות חדשה, ופעם היו נותנים שבוע החלפה על הפיקסל הראשון ובחנות עצמה.המוכר בעצמו עשה לי פרצוף של "אני במקומך לא הייתי קונה".נסעתי למחרת ל T.M.S, שם נתנו לי אפשרות לבדוק את המסך במקום, בדקתי אותו כמה דקות ולא מצאתי כלום.האחריות אצלם היא תמיד רק החל מ-4 פיקסלים והחלפה בחנות עצמה. בגלל שהמסך נראה תקין - קניתי אותו.כשחזרתי הביתה, בתנאי תאורה חשוכים יותר ובנחת עשיתי בדיקה נוספת ומצאתי פיקסל תקוע.הפיקסל הוא ירוק חלש ובולט רק על רקע שחור. החנות לא הסכימה להחליף ובצדק, הרי תנאי האחריות היו ידועים לי.אני חיי עם הפיקסל הזה, פעם בכמה ימים אני נזכר שהוא קיים ואז אני מחפש אותו כדי להביט בו קצת.חוץ מזה אני בטוח שעם הזמן אני בכלל ישכח ממנו לחלוטין.מעניין אותי לדעת, מישהו קנה את המסך לאחרונה ולא קיבל איתו פיקסל תקוע אחד לפחות?לפי הדיווחים לאחרונה בפורום, כל המסכים מגיעים פגומים מהמפעל. כנראה דל מנסים לחסוך בעלויות.למשל,http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=297641.msg2611482#msg2611482נשמע רע.ייתכן שבתהליך בחירת המסך כדאי להכניס למשוואה את עניין הפיקסלים הפגומים של דל?
פורסם 2007 בדצמבר 317 שנים מעניין אותי לדעת, מישהו קנה את המסך לאחרונה ולא קיבל איתו פיקסל תקוע אחד לפחות?לפי הדיווחים לאחרונה בפורום, כל המסכים מגיעים פגומים מהמפעל. כנראה דל מנסים לחסוך בעלויות.למשל,http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=297641.msg2611482#msg2611482אני קניתי מפנדה ,לפני חודשייים והגיע מושלם ,גירסה הכי עדכנית,פאנל הכי איכותי,ללא פיקסלים שרופים.מרוצה לגמרי גם היתה לי הנחה על מזומן 10% שזה יצא לי טוב כי יש עלי מזומן רוב הזמן
פורסם 2007 בדצמבר 317 שנים אני קניתי מפנדה ,לפני חודשייים והגיע מושלם ,גירסה הכי עדכנית,פאנל הכי איכותי,ללא פיקסלים שרופים. גם לי בלי עין הרע
פורסם 2007 בדצמבר 517 שנים מחבר טוב, המסך הגיע מפנדה. איתרתי פיקסל מת באזור שורת המשימות. אני חושב שהסיכוי לקבל מסך ללא פיקסל פגום אחד לפחות הוא קלוש, ולכן אני לא אחליף אותו לעת עתה.יש עניין אחר, שמטריד אותי יותר מאותו הפיקסל. חוץ מהפיקסל ההוא ישנם פיקסלים אחדים אחרים שמזייפים גם הם (איני יודע אם הם קבועים, הם רבים מדי). פיקסלים אלה חוזרים לעצמם לאחר נגיעה עדינה. זה נורמלי? זה עשוי לחלוף עם הזמן? האם עלי להחליף את המסך?תודה רבה!
פורסם 2007 בדצמבר 517 שנים מחבר זה בהחלט לא אבק.החיבורים נראים בסדר.זה לא גרוע כמו הפיקסל המת, וקשה יותר להבחין בזה, אבל זה שם. בעלי 2007WFP אחר יוכל בבקשה לבחון את המסך שלו מקרוב בעזרת DPB ולבדוק אם הוא חווה תופעה דומה?תודה!
פורסם 2007 בדצמבר 717 שנים זה בהחלט לא אבק.החיבורים נראים בסדר.זה לא גרוע כמו הפיקסל המת, וקשה יותר להבחין בזה, אבל זה שם. בעלי 2007WFP אחר יוכל בבקשה לבחון את המסך שלו מקרוב בעזרת DPB ולבדוק אם הוא חווה תופעה דומה?תודה!היום קניתי את ה 2007WFP גירסת A04 מ Skypc, בדקתי בתוכנה הזאת ולא ראיתי שום פיקסל מת (מה שחשבתי שהיה פיקסל מת התברר כנקודת אבק שגיליתי אחרי כיבוי המסך). אני מציע לך לבדוק כשהמסך כבוי רוב הסיכוי שזה אבק שיוצר אשליה של פיקסל מת.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.