למחשב חדש - AM2 או S775 - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

למחשב חדש - AM2 או S775


ward

Recommended Posts

אני כבר סגור על מחשב חדש אבל , אני מתבלבל רק בעניין של מעבד ולוח

1- Athlon 64 5200+

‏AMD M2N-MX SE AM2, nForce 6100,

והמערכת השניה

Pentium E2180, Bus800Mhz, s775, 1MB, DualCore

945GCMX-S2

***************************************

איזה משתי המערכות עדיפה , אני יודע שהAMD עדיפה בסטוק .. ואני מתכוון לעשות OC !! האם ההפרש בביצועים משמעותי או שיש למערכת של פוטנציאל יותר טוב לשדרוג עתידי !! ולפרט באופן כללי על המעבד של בגלל שאני רואה שהוא לא C2D אבל מבוסס CORE!

תודה רבה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דבר ראשון, אתה יכול לערוך את ההודעה..

דבר שני, ה עדיף.

אבל מה המחירים שאתה רואה...? מאיפה הבאת את שתי המערכות האלה?

ו945 צ'יפסט ישן. עדיף להימנע במיוחד שיש לוחות מאוד זולים כמו P31 שתומכים בכל המעבדים החדשים..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אתה מדבר על שידרוג של מעבד בעתיד, אז המערכת של תהיה עדיפה - המעבדים העתידיים של מתוכננים לסוקט AM2, ואמורים לעבוד עם הלוחות הקיימים היום, בעוד שכמעט כל שינוי סידרה של מעבדי אינטל, אפילו אם המעבד נשאר פיזית באותו סוקט, דורש ערכת שבבים אחרת, מה שאומר שפוטנציאל השידרוגיות של מעבדי אינטל עם לוח קיים הוא קטן יותר.

בנוסף, לשוק הבינוני-נמוך, מעבדי נותנים יחס ביצועים למחיר טוב יותר. במקרה שלך, אני דיי בטוח שה X2 5200 יהיה עדיף בביצועים על ה E2180 (צריך לחפש השוואות כדי לוודא 100%).

הבעיה שלך היא עם הלוחות - הלוח לאינטל הוא לוח מיושן, ובכל מקרה שני הלוחות כוללים כרטיסי מסך מובנים חלשים (לא שיש לצפות הרבה מכרטיסי מסך מובנים באופן כללי).

האם התקציב של 900 ש"ח הוא למעבד, ללוח ולכרטיס מסך, או שאתה קונה כרטיס מסך בנפרד? מה בדיוק אתה רוצה לעשות עם המחשב (משחקים, אינטרנט ואופיס, חישובים מתמטיים וכד')?

אם אתה לא תשתמש בכרטיס המסך המובנה, אז ייתכן שמעבד כמו ה E2160/E2180 של אינטל ולוח מבוסס P31 יתאימו לך, או לחילופין - לוח M2N-E ומעבד X2 4200 כנראה ייכנסו בתקציב, אם אתה רוצה ללכת על מערכת מבוססת .

אם אתה הולך על לוח עם כרטיס מסך מובנה, אז במערכת מבוססת , נסה לקחת לוח מסידרת G33, או במערכת מבוססת AMD, לוח בעל ערכת שבבים 6150 או 690G, שכרטיסי המסך שלהם יותר טובים משאר כרטיסי המסך המובנים (אבל שוב, אין מה לצפות יותר מדיי מכרטיסי מסך מובנים).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה על העזרה אני כנראה הולך על , המחשב ישמש לאופיס ומשחקים ללא ממש כבדים לילדים ביסודי לא יותר !! והכרטיס שעל הלוח לא יהיה בשימוש כי אני לוקח HD2400 או 8500GS !! בכל אופן תודה לעזרה שלכם :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם הכיוון שלך זה פלטפורמות דווקא הייתי ממתין, כלומר אם יש לך ברירה

עכשיו זו בדיוק תקופת ה-"תפר" שתושבת AM2 עומדת להיות מוחלפת ב- AM2+

וכן ערכות שבבים חדשות מסדרה 700 של ATI עומדות להגיע לחנויות בשבועות הקרובים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...