קירור למעבד את'לון 64 3800 - אוברקלוקינג וקירור - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

קירור למעבד את'לון 64 3800


crazydiamond

Recommended Posts

שלום לכולם

המעבד שלי שמצוין בכותרת, בעל TDP של 89 ווואט, ומחובר אליו גוף קירור ALPINE 64 של ARCTIC COOLING, ערכת הקירור הזאת בעלת יכולת לקלוט עד 90 וואט:

1. האם זה גבולי ומסוכן וכדאי לשים גוף קירור אחר או שהוא יעשה את העבודה? לא מתוכנן כרגע OC.

2. האם פריזר 64 מתוצרת אותה חברה יעשה את העבודה טוב יותר? אני חושב לקנות אותו אבל שמעתי שהוא גם די רועש, מישהו יודע משהו על זה?

3. ראיתי באיזה ביקורת באינטרנט שגופי הקירור החדשים של הם בעלי 4 צינורות חום ובסיס נחושת. האם ניתן להשיג את הגוף הזה בארץ או שהוא בא רק עם המעבדים החזקים ביותר של AMD?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כרגע חיברתי למעבד את הגוף של זלמם CNSP 7000B ALCU במקום האלפיין 64, לפי הנתונים היבשים קליטת החום שלו גבוהה יותר משל האלפיין, אבך אני לא רואה שיפור בטמפ', יש לי הרגשה שהחיישנים מזייפים.

ד"א איך הפריזר 64 ל OC? במידה ואני אקנה אותו הייתי רוצה לעשות OC קל ללא העלאת מתח, האם ניתן לבצע יותר מ 100 מה"ז ללא העלאת מתח או שזה תלוי במעבד.

המעבד הוא ווניס E6, LBBWE.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה יכול לעשות גם OC של 400MHZ עם קרור סטוק... כמובן שזה תלותי בלוח שלך.

אני לא יודע מאיפה בא לכולם הקטע שהפריזר לא חרישי. זה שיש פה כמה עטלפים מטורפים ששומעים את הסטוק (שכאשר הוא מנוהל ע"י לוח האם , גם הסטוק של וגם של פשוט חרישי) לא אומר שזה הכלל. הפריזר בקושי נשמע גם במקס RPM. פשוט תן ללוח לנהל את המהירות שלו ולא תדע בכלל על קיומו!

בכל אופן הפריזר טוב מהאלפיין (בערך 7 מעלות הבדל בעומס).

ותפסיקו להגזים כבר(זה מיועד לכל העטלפים למיניהם) עם הרעש של יחידת הקרור. זה מוציא אותי מדעתי.... רוב הסיכויים שמאורר אחר במארז עושה פי 3 יותר רעש מזה (אפילו הסטוק) שמורכב על המעבד.

אגב, לא רשמת מה הטמפרטורה שלך במנוחה ובמאמץ....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני כבר לא יודע מה הטמפ' האמיתיות של המעבד שלי: תוכנת EVEREST מדווחת שני נתוני טמפ': טמפ' מעבד וטמפ' דיודת מעבד שתמיד נמוכה יותר מטמפ' המעבד.

וכאשר אני מתקין את ה uGURU של אביט, אז התוכנה הזאת מדווחת טמפ' שלישית שונה מהשתיים הקודמות.

נכון לאתמול החזרתי את האלפיין 64 לאחר שהתאכזבתי מהביצועים של הזלמן - הטמפ' איתו עלו באופן ניכר ולא הגיוני, לפחות לפי ה EVEREST.

האם מישהו יכול להסביר מה ההבדל בין שתי הטמפ' הראשונות: cpu temp, cpu diode.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בוקר טוב.

בדקתי אתמול בערב את הטמפ' עם התוכנה והן אכן סבירות בהחלט, יחסית לקירור הנוכחי (אלפיין 64). השאלה היא האם התוכנה מודדת את הטמפ' הממוצעת של כל רכיבי המעבד, כי הבנתי שבאזורים שונים של המעבד הטמפ' עלולה להיות שונה מאיזורים אחרים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה ז"א אזורים שונים? אתה רוצה לקבל קריאה מדויקת על כל פיקומטר רבוע בליבה? שכח מזה.

הדיודה ממוקמת בתוך כל (אצלך יש שניים). מבחינתך אין קריאה מדוייקת יותר.

אגב, אתה נסחף משהו..... :screwy:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש לי מעבד חד ליבה, אז כנראה יש לי דיודה אחת. ב EVEREST, יש שני מדי טמפ': מעבד ודיודת מעבד, הטמפ' של דיודת המעבד תמיד נמוכה יותר משל מדיד המעבד וגם טמפ' דיודת המעבד דומה עם סטיה של מעלה אחת לכאן ולכאן לטמפ' שנקראת ע"י TEMP.

עכשיו אני רגוע יותר, לא הבנתי למה הטמפ' עולות למספרים לא הגיוניים. זה לא פרסקוט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...