עזרה עם החלפת לוח אם בלי התקנת Win חדש - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עזרה עם החלפת לוח אם בלי התקנת Win חדש


nadavy11

Recommended Posts

היי

בימים הקרובים אני אקנה מחשב חדש , אבל הדיסקים הקשיחים שיש לי כרגע יעברו אליו , כך שיכול לקרות מצב של המון התנגשויות של דרייברים בעקבות המעבר הזה . אבל אחרי שראיתי את השאלה והתשובה ל - "איך אפשר להחליף לוח אם מבלי להתקין מחדש Windows?" בדיון הנעוץ בפורום הבנתי שלא יקרה לי מצב של התנגשויות של כל מיני דרייברים (במקרה שלי - סוג של מעבד חדש / לוח אם / כרטיס מסך וזכרונות ) אם אני אעשה את מה שרשום שם אבל רציתי להיות בטוח מה לעשות , משום שבתשובה מצויין מקרה שבו מחליפים רק לוח אם (או גם כרטיס מסך) אבל אני לא בטוח מה אני צריך לעשות במקרה שלי , שיש לי כמה דברים חדשים ולא רק לוח אם וכרטיס מסך .

אני אשמח אם תוכלו לומר לי מה במנהל ההתקנים אני אצתרך להסיר , או איזה דרייברים בהוספה / הוסרה אני אצתרך למחוק ,

הנה צילום של מנהל ההתקנים שלי לנוחויותיכם -

http://img253.imageshack.us/img253/1679/56331553yo4.jpg

תודה מראש ,

לילה טוב ,

נדב .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

במצב בטוח - תסיר את כל הדרייברים שיש להם התקנות, ואח"כ, במנהל ההתקנים, תסיר את כל שאר הדרייברים שאתה יכול. לאחר מכן תכבה את המחשב, ותעביר את הדיסק הקשיח ללוח החדש. זה אמור לעבוד. אם לא - תבצע התקנת תיקון.

בכל מקרה, ללוח החדש אתה חייב להתקין את הדרייברים המתאימים.

אני אישית הייתי מעדיף להתקין את מערכת ההפעלה מחדש (רצוי התקנה נקייה) כאשר מחליפים לוח, ולא להשתמש בשיטה הזו, מכיוון שכך כל ה"זבל" מההתקנה הקודמת נשאר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דעתי האישית היא: באמת עדיף לך לבצע התקנה מחדש של כל מערכת ההפעלה, כך תהיה לך התקנה חדשה ונקיה שתמיד תהיה יותר טובה מהעברת הדיסק מלוח אם אחד לשני והתקנת חדשים. אמנם ייקח לך יותר זמן אך בסופו של דבר זה משתלם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...