פורסם 2007 בנובמבר 718 שנים תאור הבעייה ע"י בעל הבעייה-כשלוחצים "העבר" המייל לא מועבר. אין הודעת שגיאה. שליחה רגילה שולחת בלי בעיות.באאוטלוק אקספרס העברה עובדת כמו שצריך.יש מה לעשות לפני שמתקינים את אופיס מחדש?תודה, בז'נגלו.
פורסם 2007 בנובמבר 718 שנים האם זה מייל של הספק או חינמי (GMAIL וחבריו) ?תשים לב שכל ההגדרות מוגדרות כמו שצריך.אם הבעיה מהיום, תנסה ליצור קשר עם בעל השירות (הספק וכולי...).תנסה להגדיר את החשבון באוטלוק אקספרס של הוינדוס לפני שאתה מוחק את האופיס.
פורסם 2007 בנובמבר 818 שנים כמה חשבונות דואר מוגדרים לך באווטלוק (של האופיס)?מי מהם הוא חשבון ברירת המחדל?האם הבעיה מתרחשת בוודאות? עשית מספיק נסיונות? הדואר ממש עובר ל sent items והנמען לעולם לא מקבל אותו?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.