עבור לתוכן

להזהר מגיבור-נט - סיוט של חנות, פרסום שווא

Featured Replies

  • תגובות 136
  • צפיות 20.7k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

הסעיף לא סותר את החוק - הוא דווקא מאוד נצמד אליו.

החלק של לא לפתוח אריזה ניתן לפרשנות כי החוק נותן רשות לחנות לתבוע הפחתה בערך המוצר.

במידה ואתה מחזיר את המוצר והפחיתו לך סכום גדול - החובה להוכיח היא עליך.

לך לבית משפט ותילחם על 100 שקל שרק ההוצאות יעלו יותר (ואם אתה חושב שבית המשפט יחזיר לך אותם - אתה טועה).

לפעמים עדיף להיות חכם ולא צודק. זה פשוט ייצא יותר זול.

פורסם

יש סעיף שמדאיג אותי יותר אצלהם

ההדר כספי יתבצע לפי מחיר המחירון של המוצר ביום החזרתו, ולא יהיה גבוה מסכום ששולם עבור המוצר . החזר יבוצע בניכוי 5 אחוז או 100 ₪ הנמוך מביניהם + דצי משלוח במידה והמוצר נשלח
.

ז"א היום קניתי זכרונות ב 1000 שקל.

מחר באתי והמחיר שלהם ירד ל 800 שקל. הוא ייקח את ה800 ינכה לי מהם 5 אחוזים וזה מה שהוא יחזיר לי.

מעניין מה החוק אומר על זה.

מה שגם שלפי הסעיף הזה אם המחיר של הזכרונות עלה, אני לא מקבל החזר עבור המחיר הגבוהה יותר...

ומי לעזאזל בונה להם את האתר?!?!?!?!?

http://www.gibornet.co.il/?page=shop/flypage&product_id=2367&category_id=2af29c3acd85bad216f90175f56112ef&PHPSESSID=a13bb41dde8b257948af089640fff811

TOWER CASE 3X120MM FUN

TOWER CASE 2X80MM FUN

FUN!!

פורסם
:lol:
פורסם

עדכון לגביי...

הלכתי היום לגיבור מחשבים בנתניה, ואני מוכרך לציין שאין להם מושג במחשבים..

אם אתם זוכרים את הסיפור שלי אז הבאתי להם HD עם סקטורים פגומים (בסה"כ אחרי 8 חודשים של שימוש) ולוח אם עם רעשים בכרטיס קול (זליגת חשמל מה שנקרא) וגם חלק מחיבורי הUSB לא עובדים כלל, אלא שעל הלוח בתור הרחבה - עם הברקט המקורי שקיבלתי עם הבאנדל של אסוס.

התשובות שקיבלתי הם : לגבי הלוח , הלוח נמצא תקין. פשוט ככה, פשוט סתירת לחי מכיוון שהם אפילו לא העלו מערכת הפעלה על הלוח הזה..ואת זה הם אמרו לי.

לגבי ה HD, הם אומרים שהם פירמטו אותו ותקישבו לזה - הם תיקנו את הסקטורים הפגומים, כן כן , בגיבור מחשבים בנתניה יודעים לתקן סקטורים פגומים.. מי שמע על דבר כזה..... אני מתפעל מרמת האיוולות...

כל כך התעצבנתי על השירות שלהם , פשוט בושה וחרפה, כשניסתי ליצור קשר עם החנות בשבועיים האחורנים כל טלפון שעשיתי ישירות לסניף הפנה אותי למוקד שלהם - שאחרי בירורים הבנתי שזה מין חברה שמקבלת שיחות בשביל חנויות ומעבירה להם את השיחות, אפילו לא חלק מהחברה.. מי קבלן כזה..

ההפניה למוקד הזה נעשית אחרי שהם סוגרים את הטלפון בסניף ואז השיחות מופנות למוקד, המוקד מצידו מעביר מייל לגיבור עם פרטי הפונה והם חוזרים אליו, כן בטח - במשך שבועיים אני מתקשר ולא חוזרים אליי רק אחרי שאני שולח הודעות דחופות כל יום הם עשו טובה וחזרו ללקוח ששילם ממיטב כספו על חלקים ורק רוצה לקבל שירות שמגיע לו.

הם אמרו שהם שלחו את החלקים ליבואן והוא זה שבדק אותם ומצא אותך תקינים.. אני בספק רב אם בכלל החלקים באמת נשלחו ולא ישבו להם להרקב בחנות..

לקח לכל התהליך הזה יותר משלושה שבועות.. יותר מ3 שבועות כדי לבדוק סקטורים פגומים לאזעזל...

ועם מה נשארתי בסוף? עם זה שאני חייב לקנות HD חדש כי זה שהם "תיקנו" הפיל לי כבר 3 מערכות הפעלה..

פשוט שירות מחפיר, תמיכה לא מקצועית ואפילו חובבנית.

אישית , אני לא ממליץ לאף אחד, כמה שהוא קצר במזומנים ללכת לקנות אצלהם..! אני לעולם לא יחזור לקנות שם.

ואני מאמין שאני לא היחידי,

כשהייתי בחנות ישב שם מישהו שקנה מהם 8800ULTRA וקיבל GTX עם מדבקות של ULTRA. פשוט חברה בושה.

ויש את סיפור החלקים שבכלל לא קימים אצלם במלאי אבל נמכרים דרך האתר, פשע לשמו !

מצטער על החפירה אני פשוט חייב להוציא עצבים..

פורסם

ואוו... :-X

לפי דברייך הםנשמעים יותר גרוע מאיבורי

פורסם
  • מחבר

barel

אין כאן גורם רשמי שיכול לסגור להם את הבאסטה עקב צורת ניהול העסק?????

סתם שואל... הסיפור שלך מרתיח לי את הדם... ועוד יותר, זה שאין לנו מענה....

עדכון לגביי...

הלכתי היום לגיבור מחשבים בנתניה, ואני מוכרך לציין שאין להם מושג במחשבים.....

מצטער על החפירה אני פשוט חייב להוציא עצבים..

פורסם

כשהייתי בחנות ישב שם מישהו שקנה מהם 8800ULTRA וקיבל GTX עם מדבקות של ULTRA. פשוט חברה בושה.

מה?!?!?!?

אתה בטוח בזה?!?!?!

איך אתה יודע שזה היה GTX???

זה הרבה יותר גרוע מהחברות <אההם אההם>!

פורסם

מה?!?!?!?

אתה בטוח בזה?!?!?!

איך אתה יודע שזה היה GTX???

זה הרבה יותר גרוע מהחברות <אההם אההם>!

זה איזה בחור מכרמיאל שעובדת בחברת ניבאה, הוא אמר לי שהוא רשום פה בפורומים גם... כשהייתי שם הוא נתן לי טרמפ חזרה לאיזור והוא סיפר לי את הסיפור.

הוא לקח את הכרטיס מרמת גן וכשהוא הגיע הבייתה הוא הריץ GPU-ID.. זה כתב לו GTX..

הוא החזיר להם אותו כדי שיתנו לו ULTRA אז הם אמרו לו שאין להם כרגע בחנות את אותו אחד (GeCube נדמה לי..) ושהם יתקשרו אליו כשיהיה..

מעניין מה נסגר איתו...את הGTX הם נתנו לו בתוך אריזה של ULTRA.... כשעליו יש מדבקות של ULTRA...

פורסם

^^הבנאדם הזה פשוט דביל.

אני הייתי דורש את הכסף במקום ופונה לאמון הציבור.

פורסם

זה איזה בחור מכרמיאל שעובדת בחברת ניבאה, הוא אמר לי שהוא רשום פה בפורומים גם... כשהייתי שם הוא נתן לי טרמפ חזרה לאיזור והוא סיפר לי את הסיפור.

הוא לקח את הכרטיס מרמת גן וכשהוא הגיע הבייתה הוא הריץ GPU-ID.. זה כתב לו GTX..

הוא החזיר להם אותו כדי שיתנו לו ULTRA אז הם אמרו לו שאין להם כרגע בחנות את אותו אחד (GeCube נדמה לי..) ושהם יתקשרו אליו כשיהיה..

מעניין מה נסגר איתו...את הGTX הם נתנו לו בתוך אריזה של ULTRA.... כשעליו יש מדבקות של ULTRA...

חבל שהבנאדם הזה זה לא אני...

הייתי יכול להיות עשיר... :nixweiss:

פורסם

אוי איזה שטויות!

אתה חושב שהיית מרוויח מליונים פה? מאות אלפים? עשרות אלפים?

אם היית זוכה בתביעה ככל הנראה היית מקבל אלפים בודדים,משהו כמו מחיר הכרטיס + אלפייה או שתיים על עוגמת נפש וכו'..

פורסם

על זה מוכן רמאי??? על זה שקניתי מוצר שהחנות כתבה עליו שהוא מוצר אחר ומכרה לי מוצר גרוע במחיר של מוצר שעולה הרבה יותר??

אם זה כמה אלפי שקלים אז אאודי חדשה היום עולה כמה עשרות שקלים...

פורסם

אתה לא תקבל יותר מזה מה לעשות,

החנות תגיד שנעשתה פה טעות בתום לב,יפצו אותך במחיר של אולטרא (נגיד 4K) יתנו לך עוד 2-3K (במקרה הטוב) על ההתרצצות שלך והעוגמת נפש וכו')

בקיצור ככל הנראה הכל יסגר בהרבה מתחת ל-10K..

אבל באמת מה ציפית,פיצוי של 50 אלף שקל על כרטיס מסך שעולה 3000?

לא מזמן היתה כתבה על בחור שקנה מכונית מקולקלת מאחת מחברות הליסינג,באיזה 75K - במשפט הוא סכום דומה ועוד כ-10K על עוגמת נפש וכו' אם אני לא טועה,ומדובר פה על סכום קנייה גבוה בעשרות מונים מהכ.מסך..

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים