פורסם 2007 בנובמבר 1218 שנים פחח, הקלדת את זה או שכל טעויות הכתיב האלה במקור? אדיר!! זה במקור!! http://www.gibornet.co.il/?page=shop/takanon&PHPSESSID=a13bb41dde8b257948af089640fff811
פורסם 2007 בנובמבר 1218 שנים הסעיף לא סותר את החוק - הוא דווקא מאוד נצמד אליו.החלק של לא לפתוח אריזה ניתן לפרשנות כי החוק נותן רשות לחנות לתבוע הפחתה בערך המוצר.במידה ואתה מחזיר את המוצר והפחיתו לך סכום גדול - החובה להוכיח היא עליך.לך לבית משפט ותילחם על 100 שקל שרק ההוצאות יעלו יותר (ואם אתה חושב שבית המשפט יחזיר לך אותם - אתה טועה).לפעמים עדיף להיות חכם ולא צודק. זה פשוט ייצא יותר זול.
פורסם 2007 בנובמבר 1218 שנים אדיר!! זה במקור!! http://www.gibornet.co.il/?page=shop/takanon&PHPSESSID=a13bb41dde8b257948af089640fff811 אז נראה לי שהוא סותר סעיף אחר של החוק: (ב) בעסקת מכר מרחוק יספק העוסק לצרכן בכתב, בעברית או בשפה שבה נעשתה בפניה לשיווק,
פורסם 2007 בנובמבר 1218 שנים יש סעיף שמדאיג אותי יותר אצלהםההדר כספי יתבצע לפי מחיר המחירון של המוצר ביום החזרתו, ולא יהיה גבוה מסכום ששולם עבור המוצר . החזר יבוצע בניכוי 5 אחוז או 100 ₪ הנמוך מביניהם + דצי משלוח במידה והמוצר נשלח .ז"א היום קניתי זכרונות ב 1000 שקל.מחר באתי והמחיר שלהם ירד ל 800 שקל. הוא ייקח את ה800 ינכה לי מהם 5 אחוזים וזה מה שהוא יחזיר לי.מעניין מה החוק אומר על זה.מה שגם שלפי הסעיף הזה אם המחיר של הזכרונות עלה, אני לא מקבל החזר עבור המחיר הגבוהה יותר...ומי לעזאזל בונה להם את האתר?!?!?!?!?http://www.gibornet.co.il/?page=shop/flypage&product_id=2367&category_id=2af29c3acd85bad216f90175f56112ef&PHPSESSID=a13bb41dde8b257948af089640fff811TOWER CASE 3X120MM FUNTOWER CASE 2X80MM FUNFUN!!
פורסם 2007 בנובמבר 1218 שנים עדכון לגביי...הלכתי היום לגיבור מחשבים בנתניה, ואני מוכרך לציין שאין להם מושג במחשבים..אם אתם זוכרים את הסיפור שלי אז הבאתי להם HD עם סקטורים פגומים (בסה"כ אחרי 8 חודשים של שימוש) ולוח אם עם רעשים בכרטיס קול (זליגת חשמל מה שנקרא) וגם חלק מחיבורי הUSB לא עובדים כלל, אלא שעל הלוח בתור הרחבה - עם הברקט המקורי שקיבלתי עם הבאנדל של אסוס.התשובות שקיבלתי הם : לגבי הלוח , הלוח נמצא תקין. פשוט ככה, פשוט סתירת לחי מכיוון שהם אפילו לא העלו מערכת הפעלה על הלוח הזה..ואת זה הם אמרו לי.לגבי ה HD, הם אומרים שהם פירמטו אותו ותקישבו לזה - הם תיקנו את הסקטורים הפגומים, כן כן , בגיבור מחשבים בנתניה יודעים לתקן סקטורים פגומים.. מי שמע על דבר כזה..... אני מתפעל מרמת האיוולות...כל כך התעצבנתי על השירות שלהם , פשוט בושה וחרפה, כשניסתי ליצור קשר עם החנות בשבועיים האחורנים כל טלפון שעשיתי ישירות לסניף הפנה אותי למוקד שלהם - שאחרי בירורים הבנתי שזה מין חברה שמקבלת שיחות בשביל חנויות ומעבירה להם את השיחות, אפילו לא חלק מהחברה.. מי קבלן כזה..ההפניה למוקד הזה נעשית אחרי שהם סוגרים את הטלפון בסניף ואז השיחות מופנות למוקד, המוקד מצידו מעביר מייל לגיבור עם פרטי הפונה והם חוזרים אליו, כן בטח - במשך שבועיים אני מתקשר ולא חוזרים אליי רק אחרי שאני שולח הודעות דחופות כל יום הם עשו טובה וחזרו ללקוח ששילם ממיטב כספו על חלקים ורק רוצה לקבל שירות שמגיע לו.הם אמרו שהם שלחו את החלקים ליבואן והוא זה שבדק אותם ומצא אותך תקינים.. אני בספק רב אם בכלל החלקים באמת נשלחו ולא ישבו להם להרקב בחנות..לקח לכל התהליך הזה יותר משלושה שבועות.. יותר מ3 שבועות כדי לבדוק סקטורים פגומים לאזעזל...ועם מה נשארתי בסוף? עם זה שאני חייב לקנות HD חדש כי זה שהם "תיקנו" הפיל לי כבר 3 מערכות הפעלה..פשוט שירות מחפיר, תמיכה לא מקצועית ואפילו חובבנית.אישית , אני לא ממליץ לאף אחד, כמה שהוא קצר במזומנים ללכת לקנות אצלהם..! אני לעולם לא יחזור לקנות שם.ואני מאמין שאני לא היחידי, כשהייתי בחנות ישב שם מישהו שקנה מהם 8800ULTRA וקיבל GTX עם מדבקות של ULTRA. פשוט חברה בושה.ויש את סיפור החלקים שבכלל לא קימים אצלם במלאי אבל נמכרים דרך האתר, פשע לשמו !מצטער על החפירה אני פשוט חייב להוציא עצבים..
פורסם 2007 בנובמבר 1218 שנים מחבר barelאין כאן גורם רשמי שיכול לסגור להם את הבאסטה עקב צורת ניהול העסק?????סתם שואל... הסיפור שלך מרתיח לי את הדם... ועוד יותר, זה שאין לנו מענה....עדכון לגביי...הלכתי היום לגיבור מחשבים בנתניה, ואני מוכרך לציין שאין להם מושג במחשבים.....מצטער על החפירה אני פשוט חייב להוציא עצבים..
פורסם 2007 בנובמבר 1218 שנים כשהייתי בחנות ישב שם מישהו שקנה מהם 8800ULTRA וקיבל GTX עם מדבקות של ULTRA. פשוט חברה בושה.מה?!?!?!?אתה בטוח בזה?!?!?!איך אתה יודע שזה היה GTX???זה הרבה יותר גרוע מהחברות <אההם אההם>!
פורסם 2007 בנובמבר 1218 שנים מה?!?!?!?אתה בטוח בזה?!?!?!איך אתה יודע שזה היה GTX???זה הרבה יותר גרוע מהחברות <אההם אההם>! זה איזה בחור מכרמיאל שעובדת בחברת ניבאה, הוא אמר לי שהוא רשום פה בפורומים גם... כשהייתי שם הוא נתן לי טרמפ חזרה לאיזור והוא סיפר לי את הסיפור.הוא לקח את הכרטיס מרמת גן וכשהוא הגיע הבייתה הוא הריץ GPU-ID.. זה כתב לו GTX..הוא החזיר להם אותו כדי שיתנו לו ULTRA אז הם אמרו לו שאין להם כרגע בחנות את אותו אחד (GeCube נדמה לי..) ושהם יתקשרו אליו כשיהיה..מעניין מה נסגר איתו...את הGTX הם נתנו לו בתוך אריזה של ULTRA.... כשעליו יש מדבקות של ULTRA...
פורסם 2007 בנובמבר 1218 שנים זה איזה בחור מכרמיאל שעובדת בחברת ניבאה, הוא אמר לי שהוא רשום פה בפורומים גם... כשהייתי שם הוא נתן לי טרמפ חזרה לאיזור והוא סיפר לי את הסיפור. הוא לקח את הכרטיס מרמת גן וכשהוא הגיע הבייתה הוא הריץ GPU-ID.. זה כתב לו GTX.. הוא החזיר להם אותו כדי שיתנו לו ULTRA אז הם אמרו לו שאין להם כרגע בחנות את אותו אחד (GeCube נדמה לי..) ושהם יתקשרו אליו כשיהיה.. מעניין מה נסגר איתו...את הGTX הם נתנו לו בתוך אריזה של ULTRA.... כשעליו יש מדבקות של ULTRA... חבל שהבנאדם הזה זה לא אני... הייתי יכול להיות עשיר...
פורסם 2007 בנובמבר 1318 שנים אוי איזה שטויות!אתה חושב שהיית מרוויח מליונים פה? מאות אלפים? עשרות אלפים?אם היית זוכה בתביעה ככל הנראה היית מקבל אלפים בודדים,משהו כמו מחיר הכרטיס + אלפייה או שתיים על עוגמת נפש וכו'..
פורסם 2007 בנובמבר 1318 שנים על זה מוכן רמאי??? על זה שקניתי מוצר שהחנות כתבה עליו שהוא מוצר אחר ומכרה לי מוצר גרוע במחיר של מוצר שעולה הרבה יותר??אם זה כמה אלפי שקלים אז אאודי חדשה היום עולה כמה עשרות שקלים...
פורסם 2007 בנובמבר 1318 שנים אתה לא תקבל יותר מזה מה לעשות,החנות תגיד שנעשתה פה טעות בתום לב,יפצו אותך במחיר של אולטרא (נגיד 4K) יתנו לך עוד 2-3K (במקרה הטוב) על ההתרצצות שלך והעוגמת נפש וכו')בקיצור ככל הנראה הכל יסגר בהרבה מתחת ל-10K..אבל באמת מה ציפית,פיצוי של 50 אלף שקל על כרטיס מסך שעולה 3000?לא מזמן היתה כתבה על בחור שקנה מכונית מקולקלת מאחת מחברות הליסינג,באיזה 75K - במשפט הוא סכום דומה ועוד כ-10K על עוגמת נפש וכו' אם אני לא טועה,ומדובר פה על סכום קנייה גבוה בעשרות מונים מהכ.מסך..
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.