עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

בעיית דעיכה בALCATEL HOME

Featured Replies

פורסם
  • מחבר

בתקווה שנתקשר מחר :-X

פורסם

יש לי תשובה שבטח לא תרצה לשמוע..

אבל היתה לי בעיה דומה עם בעבר. שידרגתי את המודם ועכשיו עם פרוטוקול PPP אני בכלל לא מרגיש בדעיכה. אני מחובר ימים רצופים ולא קרה אפילו פעם אחת שקפא לי החיבור האינטרנט. אני מבין גדול בנושא הזה, ואין לי מושג אם הפרוטוקול הזה או צורת החיבור הזה שלא מצריכה חיבור VPN היא אשר מונעת קפיאה. או שאולי המודם פשוט מוודא בכל מצב של קפיאה או התנתקות לחדש את הקשר.

מה שבטוח שבתכלס זה עובד יותר טוב.

  • 3 שבועות מאוחר יותר...
פורסם
  • מחבר

התקשרתי היום למרכז שירות לקוחות.

הפתרון היחיד בינתיים לפיהם היה לעשות RESET להגדרות TCPIP או משהו (עם NETSH ועוד משהו שאני לא זוכר ואחרי זה RESET RESETLOG.TXT).

נחכה נראה אם פתר את הבעיה. הניחוש שלי הוא לא כי כרגע זה על מחשב אחר ועדיין יש את הדעיכה הזו אז לא נראה לי שזה בגלל המחשב.

פורסם

גם לי הייתה הבעייה הזאת עם בזק בין לאומי, ואת יכול למצוא אותה ממש בת'רדים הקרובים.

פורסם
  • מחבר

גם לי הייתה הבעייה הזאת עם בזק בין לאומי, ואת יכול למצוא אותה ממש בת'רדים הקרובים.

ולא נפתרה הבעיה :-\

ד"א אצלי אצל הקליינטים פעם היה אוטומטי וגם כשהעברתי לספציפי ועם DNS מוגדר עדיין יש את הבעיה.

פורסם

כן, זסו ממש תעלומה. אין לי שמץ של מושג ממה הדבר נובע.

פורסם
  • מחבר

ערנב וואכבר ;)

פורסם

ממשיכה לך הבעייה ?

פורסם
  • מחבר

בינתיים היום לא נתקלתי בה. אבל היום עוד ארוך. למה גם אתה לא נתקלת בה עד עכשיו?

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.