חברה תעזרו לי מה אתם אומרים על המפרט הבא: - עמוד 2 - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חברה תעזרו לי מה אתם אומרים על המפרט הבא:


ThE_MaStEr

Recommended Posts

אוברקלוק חביב ביותר יתכן עם המערכת, במקרה והוא יבצע את מוד הVDD. הבעיה היא שהקירור של המעבד יתאזן על שקט ולא יביא ביצועים מספקים בשביל OC טוב. הייתי ממליץ על SLK800 של עם ה-SmartFan2 של ThermalTake. בשביל OC טוב, עדיף, וגם חסכוני יותר, לקחת סטיק אחד של זיכרון. אולם הביצועים יהיו כמעט וזהים בין שימוש בDualDDR לבין OC, אבל עדיף OC. הDesktop של Microsoft ממש לא מומלץ- אין לי שום דבר בסיסי נגדו, אבל Logitech עדיפים יותר ברוב המקרים.

צורב טוב. חשבת על ה-52246S? חשבתי על עדכון פלאש הFirmware של הכונן, אבל הוא יסיר את האחריות. וכאן, שלא כמו במקרים רבים אחרים, אי-אפשר לשחק ראש קטן בפני המוכר שבחנות. בכל אופן, אני בטוח שלא יהיה אכפת לו להוסיף 100שקל בשביל תמיכה עתידית שכזו. לגבי כונן הדי.וי.די- שמעתי דברים טובים יותר על הכוננים של AOpen, LiteOn ובמיוחד BenQ. ממש לא הייתי חושב על .

המארז בסדר גמור, וגם נגדו אין לי שום דבר בסיסי, אבל עם תקציב שכזה לוקחים דברים טובים יותר. מארז אלומיניום.

לגבי הרמקולים. אם למשתמש שמיעה חדה, הוא יוכל לקחת מערכת טוב ויוקרתית יותר. כי אחרי הכל, יש עוד תקציב. Z-560 תחת המלצה כבדה.

תראה לאן אני הגעתי עם הVantec, ולי יש מארז מאוורר בצורה נוראית. לו יהייה מארז מאוורר בצורה מדהימה, מה שייתן לו ביצועים טובים יותר. והמארז הזה הוא אלומניום. המארז עצמו הוא מדהים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...