זקוק לעזרה,איזה מכשיר לבחור מיני דיסק, או דיסקמן קורא MP3? - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

זקוק לעזרה,איזה מכשיר לבחור מיני דיסק, או דיסקמן קורא MP3?


et81

Recommended Posts

:asthanos:

שלום לכולם אני חדש פה וזקוק לעזרה, אני טס לחו"ל בעוד כחודש ואני זקוק לטיפה אינפורמציה. אני מתלבט בין מיני דיסק לבין דיסקמן קורא לקחת עימי לחו"ל. קראתי את המאמר שבאתר על ההבדל בין כל המכשירים הניידים שמשמיעים מוזיקה, אבל זה רק בלבל אותי עוד יותר. הדילמה שלי היא כזו: אם אני קונה דיסקמן קורא אני יכול לקחת איתי 3 דיסקים מלאים ב- וכך אני גם לא צריך להכניס את השמות של כל השירים כמו שעשיתי עד היום במיני דיסק. בנוסף הדיסקמן הרבה יותר זול.

מיני דיסק לעומת זאת הרבה יותר קטן ונוח וגם המדיות שלו קטנות והוא נוח לסחיבה בניגוד לדיסקמן. בשורה תחתונה, אני זקוק לדעת אם אני מקליט בשיטת ה- MDLP שמאריכה את זמן ההקלטה לעד 5 שעות ממש ממש פוגעת באיכות הצליל, אם אני מעביר את השירים דרך PCLINK האם זה מעביר את שמות השירים, אם לא אז לדעתי דיסקמן עדיף?

בתודה,

ET

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מבין שיש לך כבר מינידיסק - כי אם לא אז הבחירה במיני דיסק - במיוחד בסדרה NETMD היא הטובה ביותר -

ככה אתה גם מעביר מהר את השירים (לפי מהירות ה USB שלך ) וגם השמות עוברים.

במידה ואין לך NETMD אתה צריך להקליט - מכיוון שאתה מעביר האיכות גם ככה יורדת ככה שלהקליט ב LPX4 לא יוריד את האיכות יותר - הבעסה היחידה היא שאין שמות - ולהקליט יקח לך הרבה זמן.

שים לב - המיני דיסק הרבה יותר אמין - בדיסק-מאן האפשרויות קלקול הרבה יותר גדולות - כל פעם שאתה פותח אותו למחליף דיסק אתה מסתכן בבאלגן - העינים חשופה ושאר.

המלצתי - לך על מיני דיסק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

:asthanos:

הבעיה היא שאני מאוד רוצה לקחת את המיני דיסק, את האמת אני כבר צריך לקנות דגם חדש, אבל יש לי 362 שירים ב- זה אומר שאני צריך להיות מול המחשב במשך 22 שעות ולבדוק שהמיני מפריד בין שיר לשיר ואז לת שם לכל שיר (אני לא יכול לקנות את ה- NETMD כי הוא יקר מידי). לצערי הרב אני ייאלץ לקנות את הדיסקמן , הוא גדול מסורבל ופחות אמין, אבל קל יותר לצרוב עליו את המוזיקה והוא הרבה יותר זול. אני אודה לכם אם תוכיחו לי אחרת, כי אני ממש אוהב את המיני דיסק.

בכל מקרה תודה רבה על כל העזרה :D,

ET

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מכיוון שאתה מעביר האיכות גם ככה יורדת ככה שלהקליט ב LPX4 לא יוריד את האיכות יותר

רק דבר אחד לתקן , לא מתקשר לאיכות נמוכה כמו שמשתמע מדבריך אלא מתקשר לאיך ועם מה אתה דוחס אותו , וללא מבינים : אפשר לנסח זאת שגם ל יש מעין LP4 או LP2 (וזה הסבר די מפגר - רק למי שלא הבין).

אני בכל מקרה לא ממליץ להקליט שום דבר שהוא "לא שולי" ב LP4 איכות הסאונד אכן יורדת בצורה מאוד מורגשת ומשמעותית , בנוסף לזה יש המון המון עיוותים ו"טעויות" בסאונד ותמונת הסטיראו של הקטע מאוד נפגמת (מדובר בקצב של 66 KBPS בדחיסה של סוני שנקראת אטראק 3). וסה"כ בLP4 הסאונד ישמע יותר גרוע מכל סטנדרטי - שלא לדבר על זה שאיכות הסאונד אכן תפגם מאוד במעבר מ MP3 איכותי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני כנראה תומך הדיסקמן היחיד שכאן. יש לי אחד של פנסוניק ואני מאוד מרוצה ממנו.

האנטי שוק שלו טוב ומצאתי את עצמי מנער אותו חזק חזק במשך יותר מדקה והתוצאה היתה שרק אני מתעייף, הוא המשיך לנגן חלק. כן... הוא יותר גדול ממינידיסק אבל הוא נכנס בכל כיס, אם יש לך שלט אז בכלל לא צריך להוציא אותו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

:asthanos:

אם כבר מדברים על שלט, אני יכול לרכוש אחד בנפרד מאיפה שהוא ואם כן, אז כמה זה עולה והאם ניתן לחבר שלט עם מסכון LCD. בעיקרון זה הדגם שאני רוצה לקנות:

http://www.p1000.co.il/hot_sale_product.asp?g_id=608834&g_kind=1

השאלה שלי היא, האם זה מכשיר טוב והאם אני יכול להוסיף לו שלט כמו שציינתי למעלה.

תודה רבה,

ET

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המכשיר חמוד אבל בחיים שלי לא

ראיתי citizen מייצרת דיסקמנים הם לא מייצרים מדפסות ישנות או משהו ...

אני מציע לך ללכת על משהו קצת יותר מוכר כמו סמסונג או (אבל לא גרץ הוא אוכל בטריות כמו מים)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני כנראה תומך הדיסקמן היחיד שכאן.

לא, אתה לא!

גם אני מעדיף דיסקמן קורא MP# בטוענה שככה אתה גם יכול להשמיע דיסק AUDIO רגיל שהזדמן לך ליד(הלכת ברחוב וראית משהו והתלהבת וקנית או שהביאו לך לשמוע וכו'...)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

:asthanos:

המטען דווקא לא כל כך קריטי כי אני נוסע למזרח וסוללות כמו הכל עולה שם ממש ממש זול, ואתה יכול לקנות את זה בטונות :).

בקשר למכשיר עצמו, אתה אומר שזה לא משנה איזה דגם אני קונה, כי כולם פחות או יותר אותו הדבר?

ET

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...