למרות כל המאמצים להעלאת מודעות, שוק המחשבים נשאר חרא כשהיה - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

למרות כל המאמצים להעלאת מודעות, שוק המחשבים נשאר חרא כשהיה


Dr. n00b

Recommended Posts

http://www.shopexpress.co.il/prod_page.asp?dept_id=44&sub_dept_id=59&prod_id=529

זה אפילו יותר גרוע ממה שזד ואייבורי מציעים. כאילו וואט דה פאק, קיבלתי את זה למייל שלי מטעם אמריקן אקספרס, איך יש לאנשים עוד את החוצפה למכור חרא כזה?

אולי זה פשוט מאחורי הקלעים, אבל ראבאק, אפילו YNET כבר מציעים מפרטים מומלצים (בלי שום התייחסות לספק או מארז, אבל עדיין), איך דברים כאלה עוד מתנהלים? אולי הם בונים על זה שלרוב בעלי כרטיסי אמריקן הם גברים בגיל 50+, ולא מנהלי פורום מפרטים, או משהו.

מה שהכי מרתיח, זה שמחיר הרכיבים נמוך ממחיר המערכת, והם עוד לוקחים 790 נקודות. יש לכם מושג מה שוות 790 נקודות אמריקן? יש לי את הכרטיס 4 שנים, 2000 שקל מחוייבים עליו בחודש, ולא צברתי יותר מ500 במצטבר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא רק בתחום המחשוב. השוק הישראלי מוצף במוצרי מדבקה. זה מתחיל באותם מכשירי MP3/4 איומים שיוצאים מאותו מפעל רק תחת שם אחר, ממשיך במכשירי DVD/טלוויזיות/מוצרי חשמל שונים. ומי אשם? הצרכן הישראלי שלא מבין למה לשלם 500 שקלים על של פיונר כשאפשר לקנות של ITT ב-150. בכנות? בהתחלה רכשתי רק מותגים, אבל אחרי שגיליתי שמדובר באותו זבל סיני היום אקנה של ITT ב-150 על פני של פיונר בלי לחשוב פעמיים. ישבר? יש אחריות. ישבר אחרי האחריות? יעוף לפח ואקנה חדש ב-150.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה לעשות שככה זה סחורים בישראל מחפשים כל דרך לנצל את הטימטום של הישראלי... אבל בתכלס מי שקונה מחשב כזה

הוא אחד שגם ככה רק יגלוש מידי פעם באינטרנט ויעבוד ב WORD מקסימום... בוא נגיד הבעיה מתחילה שאמא קונה לילד שלה מחשב ראשון ואחרי זה הוא בוכה למה פיפא לא עובד אצלו.ואז הטכנאי השכונתי בא ומביא לה אנטי וירוס וחרטא ומבקש 200 שקל ביקור בית.. פה מתחיל תהליך הניצול

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...