בעייה ב USB... - ציוד הקפי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעייה ב USB...


puNani

Recommended Posts

קיבלתי את המחשב החדש, ועל ההתחלה כשחיברתי את העכבר LOGITECH MOUSEMAN WHEEL OPTICAL שלי לכניסת ה USB במחשב הוא קירטעה בצורה נורא מוזרה (זז לכמה שניות, פתאום נעצר ואחרי 3 שניות הגיע למיקומו החדש)... בהתחלה זה היה נראה כאילו המחשב חושב הרבה וטוען כל מיני דברים ולכן יש קירטועים אבל זה נשאר כל זמן. ניסתי לחבר לכל אחת מ 4 כניסות ה USB במחשב שלי וקיבלתי את אותה התוצאה ולכן מצאתי מתאם USB ל PS/2 וחיברתי אותו ל PS/2 והכל עבד בסדר (חשבתי שהבעיה היא בעכבר אולי).

לא מזמן חיברתי גם את המצלמה שלי (LOGITECH QUICKCAM EXPRESS) לכניסת ה USB וקיבלתי את אותה התוצאה רק בוידאו - אני רואה את עצמי בסרטון לכמה שניות, פתאום זה נתקע, ואחרי 3 שניות בערך זה מריץ במהירות את כל מה שהיה אמור להיראות בזמן שהוא נתקע... שוב ניסתי לחבר לכל אחד מ 4 החיבורים שלי אך ללא הועיל.

יש לי מחשב XP 1700, עם לוח אם של 7TX-H משהו כזה (זה עם הכרטיס וכרטיס קול מובנה). יש לי שני כניסות USV על הלוח-אם עצמו ועוד 2 שאין לי מושג למה יש לי אותם אבל הם נמצאים בתחתית המחשב מאחור, איפה שמכניסים את כל שאר הכרטיסים (קול, מסך, וכו')...

שלחתי גם אי מייל לזיגזג והם אמרו לי להוריד את VIA 4 IN 1 drives וצירפו גם קישור. הורדתי, התקנתי, אתיחלתי את המחשב ועדיין אני מקבל את אותה תוצאה.

מה הבעיה ומה אני יכול לעשות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מישהו יכול להסביר לי איך בדיוק מבטלים את זה בביוס? אני מבין שזה שונה בכל אבל בכלליות, נגדי שאני מאתחל את המחשב ולוחץ על DEL ונכנס להגדרות שמה, מה לחפש ואיפה לבטל ומה לשנות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...