פורסם 2007 באוקטובר 1118 שנים בעיקרון אני צריך רעיון(עם אפשר מקורי) לכתיבת משחק בJAVA (אפשר גם תוכנה).כל הרעיון והדגש בזה הוא שהאלגוריתמיקה תיהיה חזקה ובעלת תחכום מסויים.כמובן שיש את כל הנדושים כמו: פקמן, שחמט, דיגר, דמקה סינית, רמי, דומינו וכו'עכשיו אם אני יעשה אותם אני ידרש לרמת גימור ומקצועיות גבוהה ביותר כדי להתקרב ל100, שלא נדבר על להבטיח אותו.הגרפיקה לא רלוונטית למשחק הזה(שלא נדבר על 3D שממש לא נראה לי יהיה זמן אליו).מה אתה אומרים, יש לכם משהו?
פורסם 2007 באוקטובר 1218 שנים מונופול:לא דורש גרפםיקה מי ישמע בטח שלא 3dאין הרבה בשוק ואם יש לא משהו בכללולא כזה מסובך במחשבה ראשונה
פורסם 2007 באוקטובר 1218 שנים מחבר אה שכחתי לציין, אם זה משחק מחשב אז המחשב צריך להיות חלק מהמשחק(לדוגמא הוא היריב של השחקן בשחמט).והמשפט הזהכל הרעיון והדגש בזה הוא שהאלגוריתמיקה תיהיה חזקה ובעלת תחכום מסויים.מיוחס לAI שלמחשב יהיה.
פורסם 2007 באוקטובר 1218 שנים אולי מנאקלה?http://www.rocketsnail.com/mancala/game.htmhttp://en.wikipedia.org/wiki/Mancala
פורסם 2007 באוקטובר 1218 שנים אה שכחתי לציין, אם זה משחק מחשב אז המחשב צריך להיות חלק מהמשחק(לדוגמא הוא היריב של השחקן בשחמט).והמשפט הזהמיוחס לAI שלמחשב יהיה.לבנות AI טוב בJAVA זה עשוי להיות מסובך (גם מבחינה טכנית וגם מבחינת סיבוכיות). אתה צריך לחשוב אולי לשלב את זה עם תיכנות לוגי בשפות מתאימות, כמו PROLOG, שמיועדות לדברים האלה..
פורסם 2007 באוקטובר 1218 שנים מחבר אולי מנאקלה?http://www.rocketsnail.com/mancala/game.htmhttp://en.wikipedia.org/wiki/Mancalaנראה מעניין, רק שלא הבנתי לגמרי תמשחק(וכן, קראתי את ההוראות שלו).לבנות AI טוב בJAVA זה עשוי להיות מסובך (גם מבחינה טכנית וגם מבחינת סיבוכיות). אתה צריך לחשוב אולי לשלב את זה עם תיכנות לוגי בשפות מתאימות, כמו PROLOG, שמיועדות לדברים האלה..אני לא מאמין שיש לי אפשרות לשלב בשפות בפרוייקט הזה(שלא נדבר על זה שאני לא מכיר עוד הרבה שפות).נראה לי גם שאתה חושב על AI בצורה גבוהה מידי, תחשוב על זה כעל AI (קצת) יותר מתוחכם מאבלון ברמה סבירה+
פורסם 2007 באוקטובר 1218 שנים נראה מעניין, רק שלא הבנתי לגמרי תמשחק(וכן, קראתי את ההוראות שלו).שלחתי לך לינק למשחקון פלאש לדוגמא...המטרה: למלא את הבסיס שלך ביותר כלים משל היריב.עקרון: לכל אחד מהשחקנים יש צד בו הוא יכול להזיז את הכלים ובסיס,כל אחד בתורו יכול להזיז מאחת מהמשבצות בצד שלו את הכלים כאשר הוא משאיר בכל אחד מהמשבצות הבאות כלי אחד,כמו כן גם משאירים בבסיס כלי,ואם יש לך כלים נוספים אתה ממשיך להניח אותם בצד של היריב...1.אם הכלי האחרון ששמת הוא בבסיס שלך יש לך עוד תור.2.אם הכלי האחרון ששמת, נמצא לבד במשבצת בצד שלך אזי גם הוא וגם במשבצת מולו בצד של היריב יכנסו אליך לבסיס.3.אם כל הכלים נמצאים בבסיסים המשחק נגמר.4.אם לאחד השחקנים אזלו הכלים בצד שלו,ולכן הוא לא יכול להזיז אף כלי, המשחק נגמר ובצד שעדיין יש כלים השחקן מוסיף אותם לבסיס שלו...אני מקווה שזה עוזר,כי לא נראה לי שאני מסביר טוב.
פורסם 2007 באוקטובר 1218 שנים במונופול אין AI בכלל.מה לגבי risk?המחשב צריך AI בשביל להחליט איפה לשים את החיילים ומה לתקוף בכל שלב.גם אפשר לעשות שיהיו יותר משני צבאות אלא כמו במשחק המקורי עד 6, ואז המחשב יכול להיות יותר משחקן אחד.
פורסם 2007 באוקטובר 1218 שנים מחבר על מה המשחק?יש את זה באינטרנט?עריכה:עכשיו קראתי על זה טיפה בויקי, מאוחר יותר אני אתעמק בזה, וזה נראה מאוד מעניין.הרבה יותר מסובך(יותר בכיוון מטורף לתכנת), מה שמעלה את הרמה. גם נראה קשה יותר ממנאקלה.תודה, ותמיד יש מקום לעוד הצעות.
פורסם 2007 באוקטובר 1218 שנים במונופול אין AI בכלל.והמשפט הזה מיוחס ל-AI שלמחשב יהיה.נראה לי שיש צורך ב-AI, במונופול אפשר לעשות את זה נגד המחשב וזה מהיותר פשוטים ד"א...[quote name=SweeT_EviL link]נראה לי גם שאתה חושב על AI בצורה גבוהה מידי, תחשוב על זה כעל AI (קצת) יותר מתוחכם מאבלון ברמה סבירה+
פורסם 2007 באוקטובר 1218 שנים מחבר כן, ברור שכל העיניין הוא להתסקל קדימה ולראות את ההסתברות של כל דבר ולא רק צעד אחד כל פעם. פשוט אני לא רואה סיבה להשתמש בעוד שפה חוץ מJAVA.בכל אופן מונפול נפל מהרשימה וRISK בראשה, אלא אם המורה שלי יגיד שזה ברמה גבוהה מידי לפרוייקט.
פורסם 2007 באוקטובר 1218 שנים אני, לא יודע עד כמה גדול צריך ליהיות הפרוייקט שלך, אבל אולי Connect Four יתאים לך.[עריכה]לצורך העניין תנסה ליצור AI בעצמך, ולא להשתמש בפיתרון מוכן (שאפשר להגיע אליו מהדף לעיל).
פורסם 2007 באוקטובר 1318 שנים מחבר הוא אמר לי ש4 בשורה זה פשוט מידי..שיחקתי קצת בRISK ולאחר כמה משחקים זה לא נראה לי כל כך מתוחכם כמו שחשבתי(עדין מתוכחם רק פחות). כאילו,ואולי זה רק אני, אני לא רואה כאן את האסטרטגיה המיוחדת שלה. פספסתי משהו?בקשר לAI עדין לא הסבירו לנו איך זה אמור להיבנות אבל תעזרו לי רק להבין משהו.בעיקרון צריך בדיקת כל האפשרויות לX צעדים עתידיים וחישוב באיזה הסתברות הכי גבוהה שהשחקן יעשה שיעזור לי - חיבור כל זה ובחירת הצעד הטוב ביותר. זה בעיקרון AI?
פורסם 2007 באוקטובר 1318 שנים עד כמה שהבנתי ממה שכתבת, זה מה שצריך לעשות ה-AI. ללכת כמה צעדים קדימה לפי מה שאתה מחליט ולראות מה הצעד הכי טוב בשבילו ע"פ קריטריונים שאתה קובע. לפי מספר הצעדים קדימה שהמחשב בודק, אתה יכול לקבוע את רמת הקושי (נניח, 2 צעדים קל, 5 בינוני, 8 קשה וו-10 מאוד קשה). רק חשוב לא לומר לו לבדוק את כל האופציות עד שהמשחק נגמר, כי אחרת הוא יהיה בלתי מנוצח =]ד"א, במונופול זה באמת בעיה לפי ההגדרה הזו, כי אין יותר מידי מה לחשוב קדימה (המחשב קונה ואז... אין לך באמת מה לחשוב קדימה)..
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.