עבור לתוכן

צריך הצעות למשחקי מחשבה/אסטרטגיה/בעלי אלגוריתמירקה חזקה

Featured Replies

פורסם

בעיקרון אני צריך רעיון(עם אפשר מקורי) לכתיבת משחק בJAVA (אפשר גם תוכנה).

כל הרעיון והדגש בזה הוא שהאלגוריתמיקה תיהיה חזקה ובעלת תחכום מסויים.

כמובן שיש את כל הנדושים כמו: פקמן, שחמט, דיגר, דמקה סינית, רמי, דומינו וכו'

עכשיו אם אני יעשה אותם אני ידרש לרמת גימור ומקצועיות גבוהה ביותר כדי להתקרב ל100, שלא נדבר על להבטיח אותו.

הגרפיקה לא רלוונטית למשחק הזה(שלא נדבר על 3D שממש לא נראה לי יהיה זמן אליו).

מה אתה אומרים, יש לכם משהו?

פורסם

מונופול:

לא דורש גרפםיקה מי ישמע בטח שלא 3d

אין הרבה בשוק ואם יש לא משהו בכלל

ולא כזה מסובך במחשבה ראשונה

פורסם
  • מחבר

אה שכחתי לציין, אם זה משחק מחשב אז המחשב צריך להיות חלק מהמשחק(לדוגמא הוא היריב של השחקן בשחמט).

והמשפט הזה

כל הרעיון והדגש בזה הוא שהאלגוריתמיקה תיהיה חזקה ובעלת תחכום מסויים.

מיוחס לAI שלמחשב יהיה.

פורסם

אה שכחתי לציין, אם זה משחק מחשב אז המחשב צריך להיות חלק מהמשחק(לדוגמא הוא היריב של השחקן בשחמט).

והמשפט הזהמיוחס לAI שלמחשב יהיה.

לבנות AI טוב בJAVA זה עשוי להיות מסובך (גם מבחינה טכנית וגם מבחינת סיבוכיות). אתה צריך לחשוב אולי לשלב את זה עם תיכנות לוגי בשפות מתאימות, כמו PROLOG, שמיועדות לדברים האלה..

פורסם
  • מחבר

נראה מעניין, רק שלא הבנתי לגמרי תמשחק(וכן, קראתי את ההוראות שלו).

לבנות AI טוב בJAVA זה עשוי להיות מסובך (גם מבחינה טכנית וגם מבחינת סיבוכיות). אתה צריך לחשוב אולי לשלב את זה עם תיכנות לוגי בשפות מתאימות, כמו PROLOG, שמיועדות לדברים האלה..

אני לא מאמין שיש לי אפשרות לשלב בשפות בפרוייקט הזה(שלא נדבר על זה שאני לא מכיר עוד הרבה שפות).

נראה לי גם שאתה חושב על AI בצורה גבוהה מידי, תחשוב על זה כעל AI (קצת) יותר מתוחכם מאבלון ברמה סבירה+

פורסם

נראה מעניין, רק שלא הבנתי לגמרי תמשחק(וכן, קראתי את ההוראות שלו).

שלחתי לך לינק למשחקון פלאש לדוגמא...

המטרה: למלא את הבסיס שלך ביותר כלים משל היריב.

עקרון: לכל אחד מהשחקנים יש צד בו הוא יכול להזיז את הכלים ובסיס,כל אחד בתורו יכול להזיז מאחת מהמשבצות בצד שלו את הכלים כאשר הוא משאיר בכל אחד מהמשבצות הבאות כלי אחד,כמו כן גם משאירים בבסיס כלי,ואם יש לך כלים נוספים אתה ממשיך להניח אותם בצד של היריב...

1.אם הכלי האחרון ששמת הוא בבסיס שלך יש לך עוד תור.

2.אם הכלי האחרון ששמת, נמצא לבד במשבצת בצד שלך אזי גם הוא וגם במשבצת מולו בצד של היריב יכנסו אליך לבסיס.

3.אם כל הכלים נמצאים בבסיסים המשחק נגמר.

4.אם לאחד השחקנים אזלו הכלים בצד שלו,ולכן הוא לא יכול להזיז אף כלי, המשחק נגמר ובצד שעדיין יש כלים השחקן מוסיף אותם לבסיס שלו...

אני מקווה שזה עוזר,כי לא נראה לי שאני מסביר טוב.

פורסם

במונופול אין AI בכלל.

מה לגבי risk?

המחשב צריך AI בשביל להחליט איפה לשים את החיילים ומה לתקוף בכל שלב.

גם אפשר לעשות שיהיו יותר משני צבאות אלא כמו במשחק המקורי עד 6, ואז המחשב יכול להיות יותר משחקן אחד.

פורסם
  • מחבר

על מה המשחק?

יש את זה באינטרנט?

עריכה:

עכשיו קראתי על זה טיפה בויקי, מאוחר יותר אני אתעמק בזה, וזה נראה מאוד מעניין.

הרבה יותר מסובך(יותר בכיוון מטורף לתכנת), מה שמעלה את הרמה. גם נראה קשה יותר ממנאקלה.

תודה, ותמיד יש מקום לעוד הצעות.

פורסם

במונופול אין AI בכלל.

והמשפט הזה מיוחס ל-AI שלמחשב יהיה.

נראה לי שיש צורך ב-AI, במונופול אפשר לעשות את זה נגד המחשב וזה מהיותר פשוטים ד"א...[quote name=SweeT_EviL

link]

נראה לי גם שאתה חושב על AI בצורה גבוהה מידי, תחשוב על זה כעל AI (קצת) יותר מתוחכם מאבלון ברמה סבירה+

פורסם
  • מחבר

כן, ברור שכל העיניין הוא להתסקל קדימה ולראות את ההסתברות של כל דבר ולא רק צעד אחד כל פעם. פשוט אני לא רואה סיבה להשתמש בעוד שפה חוץ מJAVA.

בכל אופן מונפול נפל מהרשימה וRISK בראשה, אלא אם המורה שלי יגיד שזה ברמה גבוהה מידי לפרוייקט.

פורסם

אני, לא יודע עד כמה גדול צריך ליהיות הפרוייקט שלך, אבל אולי Connect Four יתאים לך.

[עריכה]

לצורך העניין תנסה ליצור AI בעצמך, ולא להשתמש בפיתרון מוכן (שאפשר להגיע אליו מהדף לעיל).

פורסם
  • מחבר

הוא אמר לי ש4 בשורה זה פשוט מידי..

שיחקתי קצת בRISK ולאחר כמה משחקים זה לא נראה לי כל כך מתוחכם כמו שחשבתי(עדין מתוכחם רק פחות). כאילו,ואולי זה רק אני, אני לא רואה כאן את האסטרטגיה המיוחדת שלה. פספסתי משהו?

בקשר לAI עדין לא הסבירו לנו איך זה אמור להיבנות אבל תעזרו לי רק להבין משהו.

בעיקרון צריך בדיקת כל האפשרויות לX צעדים עתידיים וחישוב באיזה הסתברות הכי גבוהה שהשחקן יעשה שיעזור לי - חיבור כל זה ובחירת הצעד הטוב ביותר. זה בעיקרון AI?

פורסם

עד כמה שהבנתי ממה שכתבת, זה מה שצריך לעשות ה-AI. ללכת כמה צעדים קדימה לפי מה שאתה מחליט ולראות מה הצעד הכי טוב בשבילו ע"פ קריטריונים שאתה קובע. לפי מספר הצעדים קדימה שהמחשב בודק, אתה יכול לקבוע את רמת הקושי (נניח, 2 צעדים קל, 5 בינוני, 8 קשה וו-10 מאוד קשה). רק חשוב לא לומר לו לבדוק את כל האופציות עד שהמשחק נגמר, כי אחרת הוא יהיה בלתי מנוצח =]

ד"א, במונופול זה באמת בעיה לפי ההגדרה הזו, כי אין יותר מידי מה לחשוב קדימה (המחשב קונה ואז... אין לך באמת מה לחשוב קדימה)..

פורסם
  • מחבר

יש לכם במקרה אולי עוד רעיונות טובים?

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים